ZA DARMO PRZYSZŁOŚĆ NAJBARDZIEJ RADYKALNEJ Z CEN TW
ISBN: |
978-83-[zasłonięte]-1631-0 |
EAN: |
978[zasłonięte][zasłonięte]40163 |
oprawa: |
twarda |
ilość stron: |
248 |
wymiary: |
16,5 x 24,5 cm |
rok wydania: |
2011 |
stan: |
nowa |
cena: |
49,55 |
Czy można zarobić na czymś, co jest za darmo?Czy chińskie podróbki markowych ubrań poprawiają wyniki sprzedaży w salonach Diora?Czy naprawdę powinniśmy mieć wyrzuty sumienia, gdy ściągamy z sieci pirackie kopie filmówi płyt?Na te – i wiele innych! – pytań odpowiada Chris Anderson, autor bestsellerowego Długiegoogona i redaktor naczelny „Wired”.Gdy w 2007 roku grupa Radiohead udostępniła za darmo w internecie swój najnowszy albumIn Rainbows, uznano to wydarzenie za punkt zwrotny. Korzeni ery darmowych produktówtrzeba jednak szukać wcześniej – Chris Anderson rozpoczyna swoją książkę m.in.od historii Kinga Gillette’a, który zbudował istniejące do dziś przemysłowe imperium, rozdającza darmo maszynki do golenia z wymiennymi ostrzami.Anderson, opowiadając o tym, jak zarobić na darmowych produktach, daje nam błyskotliwywykład nowego modelu gospodarki i marketingu.Za darmo to książka, która zaskakuje i prowokuje.