Tytuł oryginału: Free. The Future of a Radical Price
Tłumaczenie: Magdalena Niemczuk-KoboskoOprawa: twarda z obwolutąWydanie: pierwszeISBN: 978-83-[zasłonięte]-1631-0Opracowanie graficzne: Robert KleemannRok wydania: 2011Format: 154x215Ilość stron: 248Wydawnictwo: Znak literanovaChris Anderson Za darmo. Przyszłość najbardziej radykalnej z cenNa tym, co za darmo, możesz nieźle zarobić.Chińskie podróbki markowych ubrań poprawiają wyniki sprzedaży w salonach Diora.
To, że ludzie ściągają z sieci pirackie pliki MP3, nie szkodzi muzykom, ale jest dla nich jak najbardziej korzystne.
Udostępnienie za darmo w internecie książki bestsellerowego autora zwiększyło jej sprzedaż w księgarniach.Jak to jest możliwe, wyjaśnia Chris Anderson, autor bestsellerowego Długiego ogona. Nie tylko wyjaśnia - wprost radzi, jak zarobić na darmowych produktach, podpowiadając między innymi 50 konkretnych modeli biznesowych opartych na „za darmo”.
Gdy w 2007 roku grupa Radiohead opublikowała za darmo w internecie swój album In Rainbows, uznano to wydarzenie za punkt zwrotny w dziejach nie tylko kultury, ale przede wszystkim biznesu. Muzycy zrobili to samo co King Gillette, który zbudował przemysłowe imperium, rozdając za darmo maszynki do golenia z wymiennymi ostrzami. Dziś Google daje zaś swoim użytkownikom za darmo wszystko, a firma i tak zarabia krocie.
Za darmo to zaskakujący i prowokujący podręcznik nowego modelu biznesu i marketingu.
Za darmo to lektura obowiązkowa dla wszystkich, którzy chcą zrozumieć, jak działa biznes w epoce internetu
Polecamy również inne nasze aukcje oraz stronę "O mnie" (zasady udziału w naszych aukcjach).Pozdrawiamy,MSP Książki.