Za darmo. Przyszłość najbardziej radykalnej z cenChris AndersonNa tym, co za darmo, możesz nieźle zarobić.Chińskie podróbki markowych ubrań poprawiają wyniki sprzedaży w salonach Diora.To, że ludzie ściągają z sieci pirackie pliki MP3, nie szkodzi muzykom, ale jest dla nich jak najbardziej korzystne.Udostępnienie za darmo w internecie książki bestsellerowego autora zwiększyło jej sprzedaż w księgarniach.Jak to jest możliwe, wyjaśnia Chris Anderson, autor bestsellerowego Długiego ogona. Nie tylko wyjaśnia - wprost radzi, jak zarobić na darmowych produktach, podpowiadając między innymi 50 konkretnych modeli biznesowych opartych na „za darmo”.Gdy w 2007 roku grupa Radiohead opublikowała za darmo w internecie swój album In Rainbows, uznano to wydarzenie za punkt zwrotny w dziejach nie tylko kultury, ale przede wszystkim biznesu. Muzycy zrobili to samo co King Gillette, który zbudował przemysłowe imperium, rozdając za darmo maszynki do golenia z wymiennymi ostrzami. Dziś Google daje zaś swoim użytkownikom za darmo wszystko, a firma i tak zarabia krocie.Za darmo to zaskakujący i prowokujący podręcznik nowego modelu biznesu i marketingu.Za darmo to lektura obowiązkowa dla wszystkich, którzy chcą zrozumieć, jak działa biznes w epoce internetu.
Oprawa twarda z obwolutąWydanie: pierwszeISBN: 978-83-[zasłonięte]-1631-0Rok wydania: 2011Format: 154x215Ilość stron: 248Wydawnictwo: Znak literanova
Książka jest nowaSprawdż inne książki na moich aukcjach