Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Za darmo Anderson Coś za coś Maney NOWE wysyłk 24h

12-07-2012, 16:56
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 86.49 zł     
Użytkownik mspksiazki
numer aukcji: 2395349413
Miejscowość Kraków
Wyświetleń: 16   
Koniec: 03-07-2012 19:33:50

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: twarda z obwolutą
Rok wydania (xxxx): 2011
Kondycja: bez śladów używania
Język: polski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

 

Polecam pakiet dwoch świetnych ksiazek



 

Tytuł oryginału: Free. The Future of a Radical Price
Tłumaczenie: Magdalena Niemczuk-Kobosko
Oprawa: twarda z obwolutą
Wydanie: pierwsze
ISBN: 978-83-[zasłonięte]-1631-0
Opracowanie graficzne: Robert Kleemann
Rok wydania: 2011
Format: 154x215
Ilość stron: 248
Wydawnictwo: Znak literanova


Chris Anderson 

Za darmo. Przyszłość najbardziej radykalnej z cen


Na tym, co za darmo, możesz nieźle zarobić.

Chińskie podróbki markowych ubrań poprawiają wyniki sprzedaży w salonach Diora.
To, że ludzie ściągają z sieci pirackie pliki MP3, nie szkodzi muzykom, ale jest dla nich jak najbardziej korzystne.
Udostępnienie za darmo w internecie książki bestsellerowego autora zwiększyło jej sprzedaż w księgarniach.

Jak to jest możliwe, wyjaśnia Chris Anderson, autor bestsellerowego Długiego ogona. Nie tylko wyjaśnia - wprost radzi, jak zarobić na darmowych produktach, podpowiadając między innymi 50 konkretnych modeli biznesowych opartych na „za darmo”.
Gdy w 2007 roku grupa Radiohead opublikowała za darmo w internecie swój album In Rainbows, uznano to wydarzenie za punkt zwrotny w dziejach nie tylko kultury, ale przede wszystkim biznesu. Muzycy zrobili to samo co King Gillette, który zbudował przemysłowe imperium, rozdając za darmo maszynki do golenia z wymiennymi ostrzami. Dziś Google daje zaś swoim użytkownikom za darmo wszystko, a firma i tak zarabia krocie.
Za darmo to zaskakujący i prowokujący podręcznik nowego modelu biznesu i marketingu.
Za darmo to lektura obowiązkowa dla wszystkich, którzy chcą zrozumieć, jak działa biznes w epoce internetu

Tytuł oryginału: Trade-Off. Why Some Things Catch On, and Others Don't
Tłumaczenie: Magdalena Czech
Oprawa: twarda z obwolutą
Wydanie: pierwsze
ISBN: 978-83-[zasłonięte]-1620-4
Opracowanie graficzne: MillStudio
Rok wydania: 2011
Format: 155x235
Ilość stron: 216
Wydawnictwo: Znak literanova


Kevin Maney 

Coś za coś. Wszechobecny konflikt pomiędzy jakością a dostępnością. Dowiedz się, co sprawia, że jedne produkty odnoszą sukces, a inne nie



Dlaczego niektóre produkty odnoszą sukces, a inne nie?

Znalezienie odpowiedzi na to pytanie uświadomi nam, czemu Hollywood zaczęło nas zasypywać filmami 3-D, gdzie tkwi przyczyna wielkiej porażki firmy Motorola i jaki błąd popełnił Ozzy Osbourne. Poszukiwania odpowiedzi rozpoczyna w miejscu zaskakującym - na planie filmu Avatar.

Co jest ważniejsze, aby odnieść sukces: dostępność czy jakość produktu?
Kevin Maney przygląda się wzlotom i upadkom firm takich jak Apple, Kodak, IBM czy Electronic Arts. Dzięki niemu możemy krok po kroku prześledzić decyzje, które doprowadziły do największych sukcesów i klęsk rekinów biznesu.

Coś za coś - błyskotliwe spojrzenie na potrzeby konsumentów początku XXI wieku.

„Podobnie jak Malcolm Gladwell w Poza schematem i Błysku!, Kevin Maney przedstawia tylko pozornie proste idee i dowody na ich poparcie”

 

 





Stan: NOWE (prosto z magazynu)



Polecamy również inne nasze aukcje oraz stronę "O mnie" (zasady udziału w naszych aukcjach).

 


Pozdrawiamy,

 

MSP Książki.