Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

ZAŚLEPKA GŁOŚNIK W KONSOLI POLO CADDY INCA 97

30-10-2014, 23:15
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 10 zł     
Użytkownik PAWKO854
numer aukcji: 4658178889
Miejscowość Jelenia Góra
Wyświetleń: 1   
Koniec: 30-10-2014 22:30:26

Dodatkowe informacje:
Stan: Używany
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

koko854 - części do samochodów

FHU ''MARPOL''

 JELENIA GÓRA
58-573 PIECHOWICE

Wszelkie pytania prosimy kierować
pod numer telefonu:

tel. 669 [zasłonięte] 511

tel. 669 [zasłonięte] 490
lub email: [zasłonięte]@wp.pl

Bank Zachodni WBK.
95 1090 [zasłonięte] 1[zasłonięte]9260001 [zasłonięte] 233720

 ZASLEPKA GŁOŚNIKA W KONSOLI (BEZ GŁOŚNIKA)

VW CADDY INCA POLO CORDOBA 95-

 

CZĘŚĆ WIDOCZNA NA ZDJĘCIU

 

GWARANCJA ROZRUCHOWA 10 DNI OD

ODEBRANIA CZĘŚCI

NA ELEMENTY BLACHARSKIE I KAROSERYJNE GWARANCJA NIE OBOWIĄZUJE.


ODBIÓR OSOBISTY MOŻLIWY PO WCZEŚNIEJSZYM KONTAKCIE TELEFONICZNYM.


ODBIÓR TYLKO OSOBISTY

 

PYTANIA POD NR.

 

669[zasłonięte]511

669[zasłonięte]490

ZAŚLEPKA GŁOŚNIK W KONSOLI POLO CADDY INCA 97

ZAKUP PRZEDMIOTU:

  • 1. Jeśli nie jesteś pewien/ pewna kupna, brakuje Ci środków pieniężnych, Nie Kupuj!
  • 2. Czytaj uważnie opis aukcji.
  • 3. Sprawdź dokładnie stan ogłaszanego przedmiotu na zdjęciu zamieszczonym w aukcji, zdjęcia są oryginalne, a opis jest szczegółowy.
  • 4.ZALECAMY!!sprawdzenie stanu danej części, jej symbole. Jeśli decydujesz się na kupno akceptujesz stan części jej przeznaczenie,symbole.
  • 5.W trosce o dobro klienta jeśli przedmiot posiada wadę informujemy o tym obniżamy cenę, a kupujący akceptuje stan części w całości.

WYSYŁKA TOWARU:

  • 1. Na życzenie klienta, za dodatkową opłatą możemy ubezpieczyć paczkę.
  • 2. Za uszkodzenia spowodowane firmą kurierską, nie odpowiadamy (posiadają one swoje własne działy reklamacyjne). W momencie wysłania towaru przestaję ponosić odpowiedzialność za paczkę.
  • 3.Przed wysłaniem przedmiotu na życzenie klienta możemy zrobić zdjęcia zakupionego towaru i przesłać na maila.
  • 4. Paczki wysyłamy do 24g,(o opóźnionych wysyłkach informujemy, podając przyczynę opóźnienia)

REKLAMACJE:

  • 1. Części zakupione w naszej firmie objęte są dziesiędziodniową gwarancją rozruchową (liczy się data odbioru towaru).
  • 2. Do zgłoszenia reklamacji należy koniecznie dołączyć paragon!- jest on podstawą do przyjęcia zgłoszenia reklamacyjnego.
  • 3. Przed zakupem jesteśmy w stanie poinformować kupującego o ewentualnych symbolach danej części, jeśli się one nie zgadzają, a kupujący w dalszym ciągu wyraża chęć zakupu części, to bierze ją na własną odpowiedzialność, wtedy reklamacji nie uznajemy.
  • 4. Części karoseryjne nie są objęte gwarancją i nie podlegają wymianie (na życzenie klienta robimy szczegółowe zdjęcia). Jeśli przedmiot jest uszkodzony, bądź posiada wadę fabryczną, podaję szczegółową informację na ten temat. Reklamację z tytułu wad wyszczególnionych w opisie nie będą uwzględniane.
  • 5. SILNIKI I CZĘŚCI MECHANICZNE: Rozpatrujemy i przyjmujemy tylko te wnioski reklamacyjne, potwierdzające montaż części w uprawnionym zakładzie mechaniki pojazdowej ( pieczęć firmowa z numerem telefonu i nie później jak 7-dni od dnia odbioru towaru) przy zachowaniu zasady prawidłowego i fachowego montażu.Nie odpowiadamy za błędy diagnostyczne warsztatów. Składający reklamację na swój koszt dostarcza przedmiot reklamacji oraz dokument potwierdzający montaż części wraz z informacją zakładu stwierdzającego wadę.
  • 6. Reklamacja obejmuje Wymianę części na inne, nie zwracamy pieniędzy.
  • 7. Kupując na naszych aukcjach akceptujesz zasady panujące w naszej firmie oraz warunki zawarte w regulaminie.
  • 8. Z chwilą nietrafnego wyboru zakupu części przez klienta, jesteśmy w stanie przyjąć daną część w "komis",
    w celu pomocy klientowi.
  • 9.Nie odbieramy przesyłek-zwrotów za pobraniem.
  • 10.Koszty związane z nieuzasadnioną reklamacją (diagnostyka,wysyłka) ponosi klient.