Z ZAGADNIEŃ PSYCHODYDAKTYKI NAUCZANIA POCZĄTKOWEGOPraca zbiorowa pod redakcją Marii Przetacznikowej, Tadeusza Wróbla
Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne, Warszawa 1979
Stron - 357
Stan ogólny: DOBRY
Lekkie ślady użytkowania / czytania. Unieważnione pieczątki pobiblioteczne - oprócz tego wnętrze książki jest czyste. W kilku miejscach (w tym przy str. tytułowej i ostatniej) luki między kartkami - po prostu skutek czasu. Okładka miejscami lekko przetarta - wpływ czasu i zwykłego użytkowania
Okładka twarda
WYSYŁKA W CIĄGU 24 GODZIN
treść:
Maria Przetacznikowa, Tadeusz Wróbel - Charakterystyka rozwoju dzieci i nauczanie w klasach niższych
Jadwiga Smółka - Wpływ rozszerzonych treści programowych na rozwój umysłowy uczniów w klasach niższych szkoły podstawowej
Aniela Kaczanowska - Wpływ eksperymentalnego nauczania matematyki na wybór właściwych strategii rozwiązywania problemów
Ewa Lipska - Intensyfikacja treści i metod wychowania muzycznego w klasach pierwszych
Genowefa Kufit - Kształtowanie pojęć historycznych w klasach I-IV
Regina Pietruszko - Kształcenie orientacji uczniów klas I-II w ruchu drogowym
Krystyna Mrożkiewicz - W poszukiwaniu lepszych metod nauki czytania
Maria Szurmiak - Pokonywanie trudności w czytaniu i pisaniu o charakterze dyslektycznym
Hanna Małkowska-Zegadło - Swoiste cechy słownictwa wypowiedzi ustnych i pisemnych uczniów klas I-IV
Janusz Zdebski - Przyswajanie niektórych pojęć gramatycznych przez dzieci w młodszym wieku szkolnym (na przykładzie części mowy)
Maria Kielar - Rozwój struktury wypowiedzi uczniów klas II i IV na temat obrazków
Stanisław Nieciuński, Wojciech Soborski - Rozwój aktywności społecznej dzieci w pierwszych latach nauki szkolnej
W przypadku zakupów na kilku różnych aukcjach na kwotę powyżej 120 zł - PRZESYŁKA GRATIS ! ! ! ! !
Można łączyć zakupy na kontach: MASURIEN i NAUKOWO
Dla zakupów na kilku aukcjach obowiązuje jeden (taki sam jak dla najcięższej książki) koszt dostawy - nie dopłacasz ani grosza do wysyłki za kolejne książki!