Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Z ZAGADNIEŃ PSYCHODYDAKTYKI nauczania POCZĄTKOWEGO

28-02-2012, 15:13
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 6.80 zł     
Użytkownik masurien
numer aukcji: 2070342988
Miejscowość EŁK
Wyświetleń: 12   
Koniec: 30-01-2012 20:05:32

Dodatkowe informacje:
Stan: Używany
Okładka: twarda
Rok wydania (xxxx): 1977
Język: polski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Z ZAGADNIEŃ PSYCHODYDAKTYKI NAUCZANIA POCZĄTKOWEGO

Praca zbiorowa pod redakcją - MARII PRZETACZNIKOWEJ, TADEUSZA WRÓBLA











Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne, 1977

Stron - 349

Stan ogólny: DOBRY

Dosyć lekkie ślady uzytkowania. Unieważnione pieczątki pobiblioteczne - oprócz tego wnętrze czyste. Na okładce male ryski wynikające z normalnrgo użytkowania

Okładka twarda





spis treści:

Maria Przetacznikowa, Tadeusz Wróbel - Charakterystyka rozwoju dzieci i nauczanie w klasach niższych

Jadwiga Smólka - Wpływ rozszerzonych treści programowych na rozwój umysłowy uczniów w klasach niższych szkoły podstawowej

Aniela Kacznowska - Wpływ eksperymentalnego nauczania matematyki na wybór właściwych strategii rozwiązywania problemów

Ewa Lipska - Intensyfikacja treści i metod wychowania muzycznego w klasach pierwszych

Genowefa Kufit - Kształtowanie pojęć historycznych w klasach I-IV

Regina Pietuszko - Kształcenie orientacji uczniów klas I-II w ruchu drogowym

Krysyna Mrożkiewicz - W poszukiwaniu lepszych metod nauki czytania

Maria Szurmiak - Pokonywanie trudności w czytaniu i pisaniu o charkaterze dyslektycznym

Hanna Małkowska-Zegadło - Swoiste cechy słownictwa wypowiedzi ustnych i pisemnych uczniów klas I-IV

Janusz Zdebski - Przyswajanie niektórych pojęć gramatycznych przez dzieci w młodszym wieku szkolnym (na przykładzie części mowy)

Maria Kielar - Rozwój struktury wypowiedzi uczniów klas II i IV na temat obrazków

Stanisław Nieciuński, Wojciech Soborski - Rozwój aktywności społecznej dzieci w pierwszych latach nauki szkolnej