Z ZAGADNIEŃ PSYCHODYDAKTYKI NAUCZANIA POCZĄTKOWEGO
Praca zbiorowa pod redakcją - MARII PRZETACZNIKOWEJ, TADEUSZA WRÓBLA
Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne, 1977
Stron - 349
Stan ogólny: DOBRY
Dosyć lekkie ślady uzytkowania. Unieważnione pieczątki pobiblioteczne - oprócz tego wnętrze czyste. Na okładce male ryski wynikające z normalnrgo użytkowania
Okładka twarda
spis treści:
Maria Przetacznikowa, Tadeusz Wróbel - Charakterystyka rozwoju dzieci i nauczanie w klasach niższych
Jadwiga Smólka - Wpływ rozszerzonych treści programowych na rozwój umysłowy uczniów w klasach niższych szkoły podstawowej
Aniela Kacznowska - Wpływ eksperymentalnego nauczania matematyki na wybór właściwych strategii rozwiązywania problemów
Ewa Lipska - Intensyfikacja treści i metod wychowania muzycznego w klasach pierwszych
Genowefa Kufit - Kształtowanie pojęć historycznych w klasach I-IV
Regina Pietuszko - Kształcenie orientacji uczniów klas I-II w ruchu drogowym
Krysyna Mrożkiewicz - W poszukiwaniu lepszych metod nauki czytania
Maria Szurmiak - Pokonywanie trudności w czytaniu i pisaniu o charkaterze dyslektycznym
Hanna Małkowska-Zegadło - Swoiste cechy słownictwa wypowiedzi ustnych i pisemnych uczniów klas I-IV
Janusz Zdebski - Przyswajanie niektórych pojęć gramatycznych przez dzieci w młodszym wieku szkolnym (na przykładzie części mowy)
Maria Kielar - Rozwój struktury wypowiedzi uczniów klas II i IV na temat obrazków
Stanisław Nieciuński, Wojciech Soborski - Rozwój aktywności społecznej dzieci w pierwszych latach nauki szkolnej