REKLAMACJE:
W przypadku stwierdzenia uszkodzenia przesyłki w czasie transportu, prosimy o sporządzenie na piśmie protokołu reklamacyjnego, który zostanie podpisany przez adresata przesyłki oraz doręczającego. Pozwoli to na szybsze rozpatrzenie reklamacji.
Zgłoszenie reklamacyjne powinno zawierać: imię i nazwisko Kupującego, adres zwrotny, numer telefonu, adres mailowy, datę zawarcia umowy stanowiącej podstawę reklamacji, przedmiot reklamacji, wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację ( dokładny opis wady, termin ujawnienia wady, itp ), wskazanie żądania kupującego. Do reklamacji prosimy dołączyć dowód zakupu towaru.
Reklamowany towar wraz z wypełnionym formularzem prosimy odesłać, zwykłą przesyłką pocztową, na adres: FHU KAMI, 36-100 Kolbuszowa, ul. J. Pawła II 4. Uwaga – NIE odbieramy przesyłek z płatnością przy odbiorze.
Sprzedający w terminie 14 dni powiadomi klienta o decyzji w sprawie sposobu realizacji reklamacji. W przypadku uzasadnionej reklamacji produkt uszkodzony zostanie naprawiony (za zgodą klienta). Jeśli naprawa nie będzie technicznie możliwa produkt zostanie wymieniony na nowy i odesłany na koszt Sprzedającego.
ZWROTY:
Z zakupionego towaru można zrezygnować w ciągu 14 dni od odebrania przesyłki (bez podania przyczyny). Aby skorzystać z tej możliwości, w przeciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki, należy wysłać oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Konsument ma obowiązek zwrócić rzecz Sprzedającemu niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie rzeczy przed jego upływem (aby przyśpieszyć procedurę zwrotu prosimy o dołączenie dowodu zakupu ; paragonu lub faktury) na adres firmy Kami. Sprzedający niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy złożonego przez Konsumenta zwróci Konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy, a jeżeli Konsument wybrał sposób dostawy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedającego, Sprzedający nie zwróci Konsumentowi dodatkowych kosztów zgodnie z art 33 Prawa konsumenckiego. Konsument odsyła rzeczy będące przedmiotem umowy, od której odstąpił na własny koszt i ryzyko.
*Konsumentowi zgodnie z art 38 Prawa konsumenckiego nie przysługuje prawo do odstąpienia od umowy, w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb (dotyczy w szczególności personalizowanych produktów).