1.JEŚLI NIE ODPOWIADAJĄ CI NASZE WARUNKI - NIE LICYTUJ
.2.SPRZEDAJEMY TOWAR NOWY I UŻYWANY. DO WSZYSTKICH PRZEDMIOTÓW DOŁĄCZAMY FAKTURY VAT-MARŻA
3.WYSYŁKA TOWARU NASTĘPUJE W CIĄGU 2 DNI ROBOCZYCH LICZONYCH OD DNIA ZAKSIĘGOWANIA WPŁATY NA NASZYM KONCIE BANKOWYM. W TYTULE PRZELEWU PROSIMY PODAĆ SWÓJ NICK ORAZ NAZWĘ PRZEDMIOTU. PRZYSPIESZY TO WYSYŁKĘ I POMOŻE W WERYFIKACJI.
4. CENY ZA WYSYŁKĘ, PODANE NA AUKCJACH SĄ CENAMI BRUTTO I ZAWSZE DOTYCZĄ TYLKO 1 SZT. W PRZYPADKU ZAKUPU 2 LUB WIĘCEJ SZTUK PROSIMY O WCZEŚNIEJSZY KONTAKT CELEM USTALENIA KOSZTÓW TRANSPORTU.
5. GDY JESTEŚMY STRONĄ SPRZEDAJĄCĄ, KOMENTARZE WYSTAWIAMY JAKO DRUDZY,GDYŻ MAMY WÓWCZAS SYGNAŁ, ŻE TOWAR DOSZEDŁ, A KLIENT JEST ZADOWOLONY. GDY JESTEŚMY STRONĄ KUPUJĄCĄ, KOMENTARZ WYSTAWIAMY PO OTRZYMANIU TOWARU.
*UWAGA! ZANIM ZDECYDUJESZ SIĘ WYSTAWIĆ NEGATYWA, SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI,GDYŻ ZAWSZE JEST WYJŚCIE Z SYTUACJI POLUBOWNE A MOŻE COŚ SIĘ STAŁO O CZYM NIE WIEMY. JESTEŚMY GOTOWI CI POMÓC.
REKLAMACJE I ZWROT TOWARU:
1.PRZED ODEBRANIEM PRZESYŁKI OD KURIERA NALEŻY SPRAWDZIĆ, CZY OPAKOWANIE NIE ULEGŁO USZKODZENIU W TRANSPORCIE. W PRZYPADKU, GDY OPAKOWANIE PRZESYŁKI NOSI ZNAMIONA USZKODZENIA NALEŻY SPORZĄDZIĆ PROTOKÓŁ SZKODY W OBECNOŚCI KURIERA. WSZYSTKIE PRZESYŁKI SĄ UBEZPIECZONE, DLATEGO TEŻ PROTOKÓŁ USZKODZENIA PRZESYŁKI JEST DOKUMENTEM NIEZBĘDNYM W PROCESIE REKLAMACJI USŁUG KURIERSKICH I WYNIKAJĄCYCH Z NICH USZKODZEŃ MECHANICZNYCH PRZESYŁKI.
2.PODSTAWĄ REKLAMACJI SĄ PODPISANE PRZEZ KUPUJĄCEGO FAKTURY ORAZ OŚWIADCZENIE REKLAMACYJNE, KTÓRE NALEŻY ODESŁAĆ WRAZ Z ORYGINALNYM OPAKOWANIEM I WSZYSTKIMI ELEMENTAMI ZAKUPIONEGO ZESTAWU NA PODANY WYŻEJ ADRES.
3.W PRZYPADKU ZGŁOSZENIA GWARANCYJNEGO KLIENT JEST ODPOWIEDZIALNY ZA DOSTARCZENIE REKLAMOWANEGO TOWARU DO NASZEGO LOMBARDU WRAZ Z OPAKOWANIEM, OŚWIADCZENIEM REKLAMACYJNYM TOWARU ORAZ PODPISANYMI FAKTURAMI NA SWÓJ KOSZT. REKLAMACJE BEZ PODPISANEGO OŚWIADCZENIA REKLAMACYJNEGO PRZEZ KLIENTA CZY BEZ DOWODU ZAKUPU SKUTKUJĄ NIEUWZGLĘDNIENIEM REKLAMACJI.
4.REKLAMACJA RÓWNIEŻ NIE ZOSTANIE UWZGLĘDNIONA A TOWAR ODESŁANY NA KOSZT KUPUJĄCEGO, JEŻELI USZKODZENIU ULEGNĄ PLOMBY GWARANCYJNE.
5.O OŚWIADCZENIE REKLAMACYJNE POPROŚ SPRZEDAWCĘ DROGĄ MAILOWĄ.
6.W TERMINIE 14 DNI ROBOCZYCH OD DNIA OTRZYMANIA PRZEZ SPRZEDAWCĘ REKLAMACJI (PRZESYŁKI Z REKLAMOWANYM SPRZĘTEM) SPRZEDAWCA POWINIEN ROZSTRZYGNĄĆ REKLAMACJĘ I UDZIELIĆ KUPUJĄCEMU KONKRETNEJ ODPOWIEDZI W PRZEDMIOCIE UWZGLĘDNIENIE LUB NIEUWZGLĘDNIENIA JEGO REKLAMACJI.
7.W PRZYPADKU UZNANIA PRZEZ SPRZEDAWCĘ REKLAMACJI ZOSTANIE KUPUJĄCEMU WSKAZANY PROPONOWANY PRZEZ SPRZEDAWCĘ SPOSÓB I TRYB POSTĘPOWANIA PRZY JEJ REALIZACJI.
8.W PRZYPADKU ODMOWY UZNANIA REKLAMACJI KUPUJĄCEMU ZOSTANIE PRZEDSTAWIONE UZASADNIENIE TEJ ODMOWY.
9.W PRZYPADKU NIEUZASADNIONEJ REKLAMACJI, W SZCZEGÓLNOŚCI W PRZYPADKU STWIERDZENIA NIE ISTNIENIA WADY LUB NIEZGODNOŚCI TOWARU Z UMOWĄ ALBO W PRZYPADKU USZKODZENIA LUB POGORSZENIA TOWARU Z PRZYCZYN, ZA KTÓRE SPRZEDAWCA NIE PONOSI ODPOWIEDZIALNOŚCI, W TYM Z PRZYCZYN DOTYCZĄCYCH KLIENTA LUB UŻYTKOWNIKA, TOWAR ZOSTANIE KLIENTOWI ODESŁANY NA JEGO KOSZT, ZAŚ W WYPADKU ODMOWY JEGO PRZYJĘCIA PRZEZ KLIENTA BĘDZIE PRZEZ SPRZEDAWCĘ PRZECHOWYWANY NIE DŁUŻEJ NIŻ 30 DNI PO CZYM ZOSTANIE ZNISZCZONY.
10.WSZELKIE ZWROTY I PRZESYŁKI WYSYŁANE NA KOSZT FIRMY INNEX NIE BĘDĄ ODBIERANE.
11.ZGODNIE Z USTAWĄ Z DNIA 2 MARCA 2000 R. O OCHRONIE NIEKTÓRYCH PRAW KONSUMENTÓW ORAZ O ODPOWIEDZIALNOŚCI ZA SZKODĘ WYRZĄDZONĄ PRZEZ PRODUKT NIEBEZPIECZNY (DZ. U. NR 22, POZ. 271) ART. 7,
W TERMINIE 10 DNI OD DOSTARCZENIA ZAMÓWIONEGO TOWARU, KONSUMENT MA PRAWO JEGO ZWROTU BEZ PODANIA PRZYCZYN W RAMACH ODSTĄPIENIA OD UMOWY.
12. W RAZIE ODSTĄPIENIA OD UMOWY, UMOWA JEST UWAŻANA ZA NIEZAWARTĄ. ZWRACANY W TYM TRYBIE TOWAR ZOSTANIE PRZYJĘTY TYLKO I WYŁĄCZNIE WTEDY, GDY BĘDZIE ODESŁANY W STANIE NIEZMIENIONYM . OZNACZA TO IŻ ZWRACANY TOWAR NIE MOŻE NOSIĆ ŚLADÓW UŻYWANIA ORAZ NIE MOŻE BYĆ USZKODZONY . ZWRACANY TOWAR ZABEZPIECZONY FABRYCZNIE NIE MOŻE BYĆ ZWRÓCONY PO USUNIĘCIU Z NIEGO W/W ZABEZPIECZEŃ. DOPUSZCZALNE JEST OTWARCIE OPAKOWANIA W CELU OBEJRZENIA TOWARU, ALE NIEDOZWOLONE JEST UŻYWANIE TOWARU. W PRZYPADKU CHĘCI SKORZYSTANIA Z WYŻEJ OKREŚLONEGO PRAWA ZWROTU, TOWAR NALEŻY ODESŁAĆ NA WŁASNY KOSZT WRAZ PODPISANYMI FAKTURAMI ORAZ OŚWIADCZENIEM O ODSTĄPIENIU OD UMOWY.
13.OŚWIADCZENIE O ODSTĄPIENIU OD UMOWY WYSYŁAMY NA ADRES MAILOWY KLIENTA, JEŻELI ZGŁOSI ON CHĘĆ ZWROTU TOWARU W/W TERMINIE
14.LOMBARD W CIĄGU 7 DNI ROBOCZYCH DOKONUJE SPRAWDZENIA PRODUKTU. JEŻELI TOWAR SPEŁNIA W/W. WYMAGANIA, WYŚLEMY KLIENTOWI KOREKTĘ FAKTURY I PO JEJ OTRZYMANIU NIEZWŁOCZNIE ZWRÓCIMY KLIENTOWI PEŁNĄ WARTOŚĆ ZAKUPIONEGO TOWARU NA PODANE PRZEZ NIEGO KONTO BANKOWE.
15.NA PODSTAWIE ART. 10, PKT. 3, UST. 5 USTAWY Z DNIA 2 MARCA 2000 R. O OCHRONIE NIEKTÓRYCH PRAW KONSUMENTÓW [...] (DZ.U.00.22.271 Z DNIA 31 MARCA 2000 R.) NIE ZWRACAMY KOSZTÓW PRZESYŁKI.
16.TOWARY ZAKUPIONE W DRODZE LICYTACJI NIE PODLEGAJĄ ZWROTOWI BEZ PODANIA PRZYCZYNY W CIĄGU 10 DNI. ZGODNIE Z "USTAWĄ O OCHRONIE NIEKTÓRYCH PRAW KONSUMENTÓW" [ROZDZ.2 - UMOWY ZAWIERANE NA ODLEGŁOŚĆ, ART.16.1, PODPUNKT 10] SPRZEDAŻ NA AUKCJACH NIE JEST TRAKTOWANA TAK JAK SPRZEDAŻ W SKLEPIE INTERNETOWYM CZY W OGÓLNOŚCI JAK SPRZEDAŻ NA ODLEGŁOŚĆ I DO TAKIEJ FORMY SPRZEDAŻY (LICYTACJA) NIE STOSUJE SIĘ PRZEPISÓW O UMOWACH ZAWIERANYCH NA ODLEGŁOŚĆ.
17.ZŁOŻENIE ZAMÓWIENIA W AUKCJACH INTERNETOWYCH alle JEST RÓWNOZNACZNE ZE ZGODĄ NA WSZYSTKIE POSTANOWIENIA I INFORMACJE ZAWARTE W REGULAMINIE.
18.W SPRAWACH NIE UREGULOWANYCH NINIEJSZYM REGULAMINEM STOSUJE SIĘ PRZEPISY KODEKSU CYWILNEGO.