ZŁĄCZE Z PRZEJŚCIEM Z ORYGINALNEJ INSTALACJI NA ISO, KOSTKA UMOŻLIWIAJĄCA PODŁĄCZENIE STANDARDOWEGO RADIA W SAMOCHODZIE MARKI
- FORD
- NISSAN
- MAZDA
- JAGUAR
- MERCURY
- LINCOLN
ZA POMOCĄ TEGO ZŁĄCZA MOŻNA W BARDZO PROSTY SPOSÓB PODŁĄCZYĆ STANDARDOWE RADIO W MIEJSCE DO TEJ PORY ZAJMOWANE PRZEZ ORYGINALNE, A PRZY TYM ODPADA DŁUGOTRWAŁY PROCES ŁĄCZENIA POSZCZEGÓLNYCH KABLI, A WSZYSCY WIEDZĄ JAK TO PÓŹNIEJ WYGLĄDA
CHARAKTERYSTYKA
Przejściówka łącząca standardową instalację w
Ford:
Aerostar 1985->1997 Aspire 1995->1997 Bantam 1995-> Bronco 1986->1996 Connect 2003-> Contour 1995>2000 Cougar 1998-> Courier 1996->2005 Crown Victoria 1992->1997 Escort 1991->1999 Excurtion 2000-> Expedition 1997->2000 Explorer 1991->1998 F[zasłonięte]150 19->1998 F[zasłonięte]250 19->1998 F[zasłonięte]350 19->1998 Fairlane 1999-> Faimount 1999-> Falcon 1994-> Festiva 1998-> Fiesta 12/1995->10/2001 Focus 1998->01/2005 Ka 1997-> Maverick 1996-> Mondeo 09/1994->05/2003 Probe 1989->1997 Puma 1997-> Scorpio 01/1995->12/1998
Taurus 1986->1994 Thunderbird 1986->1997 Transit 01/1996->12/2005 Transit Connect 2003-> Ute 1999-> Windstar 1995->1998
Jaguar:
S-Type 1998->02/2001 XJ12 1993->1996 XJR 1994->1997 XJS 1987->1996
Lincoln:
Continental 1986->2002 Mark 1986->1995
Mazda:
[zasłonięte]121 19->
Mercury:
Capri 1986->1994 Cougar 1986->2001 Grand Marquis 1986->1994 Minivan 1993->1998 Mystique 1995-> Sable 1986->1995 Topas 1986->1995 Tracer 1991->1996
Nissan:
Quest 1993->1998
na potrzeby kostki ISO
Paragon lub Faktura Vat
|