Aukcja dotyczy złącza elastycznego do VW Passat do wspawania
z 2 roztłoczeniami gratis ułatwiającymi spawanie.
W zależności od modelu Twojego samochodu mamy dopasowane odpowiednie złącze!!
Co nas wyróżnia?
>Wysoka jakość<
złącz w stosunku do ceny - zawartość niklu do 9%
oraz 4 warstwy siatki stalowej zwiększa żywotność złącza!!
>Gratis<
w postaci 2 roztłoczeń ułatwiających wspawanie!!
>Ułatwiony proces zamówienia<
Znajdujesz tylkoTwój model samochodu,
w wiadomości do sprzedającego
piszesz KOD z tabelki i czekasz na przesyłkę!!
Nasze złącze + roztłoczenie GRATIS = Twój produkt
Złącza są przeznaczone są do samochodów:
Model |
Rocznik |
Moc |
Schemat układu
|
KOD
|
Passat 1.9D
|
08/91-09/93
|
68
|
|
635-062
|
Passat 1.9D
|
05/89-07/91
|
68
|
|
635-060
|
Passat 1.6TD
|
08/88-09/93
|
80
|
|
635-057
|
Passat 1.9TDi
|
05/98-09/00 10/96-09/00 01/99-09/00 10/00-06/05 10/00-06/05
|
90
110
115
101
131
|
|
635-064
|
Passat 1.9TDi
|
10/96-09/00
|
90
|
|
635-065
|
Passat 1.9TDi
|
10/93-12/96 10/93-12/96
|
90 75
|
|
635-059
|
Passat 2.0TDi
|
11/03-06/05
|
136
|
|
635-064
|
Passat 1.6i
|
10/96-09/00
|
100
|
|
635-061
|
Passat 1.6i
|
10/94-12/96
|
101
|
|
635-001
Dwuzłącze
CENA 120zł
|
Passat 1.6i
|
07/99-09/00
10/00-06/05
|
101
102
|
|
635-059
|
Passat 1.8i
|
05/95-12/96
|
90
|
|
635-062
|
Passat 1.8i
|
10/96-09/00
10/93-05/95
|
75
75
|
|
635-062
|
Passat 1.8i
|
08/91-09/93
10/93-05/95
|
90
90
|
|
635-063
|
Passat 1.8i
|
04/88-07/90
|
107
|
|
635-001
Dwuzłącze
CENA 120zł
|
Passat 1.8i 20V
|
12/96-09/00
|
125
|
|
635-061
|
Passat 1.8i T
|
10/96-09/00
10/00-06/05
|
150
|
|
635-058
|
Passat 2.0i
|
10/93-12/96
|
107
115
|
|
635-001
Dwuzłącze
CENA 120zł
|
Passat 2.0i
|
10/00-06/05
|
115
131
|
|
635-058
|
Passat 2.0i 16V
|
08/88-09/93
03/90-07/91
08/91-09/93
01/94-12/96
|
136
115
115
150
|
|
635-001
Dwuzłącze
CENA 120zł
|
Jeśli posiadasz złącze z flanszą - możesz wyciąć starą flanszę i wspawać nasze złącze.
W ofercie posiadamy złącza z kołnierzem - wystarczy wysłać zapytanie na mail.
Roztłoczenia:
- pomogą naprawić fragmenty rury przy starej złączce.
- ułatwią wspawanie - wykonujesz spoinę pachwinową, a nie czołową, jak w przypadku złącz bez roztłoczeń.
Jest to znaczne ułatwienie dla spawacza w warsztacie lub własnym garażu.