Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

ZĘBATKA TYŁ KTM LC4 DUKE 620 [zasłonięte] 640 600 [zasłonięte] 560

27-06-2015, 1:30
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 149 zł     
Użytkownik QuanaKors1
numer aukcji: 5035888132
Miejscowość Sandomierz
Wyświetleń: 94   

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Producent części: Prox
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

 




ODBIÓR OSOBISTY

QuanaKors
Sklep Motocyklowy
Ul. Lubelska 3
27-600 SANDOMIERZ

TEL. SKLEP.
15 [zasłonięte] 45
516 [zasłonięte] 005

OD GODZ.10.00-18.00
W DNI ROBOCZE

E-MAIL
[zasłonięte]@gmail.com




1. Prosimy o potwierdzenie
mailem każdego zakupu.
(formularz wysyłki)
2. Towar wysyłamy za
pobraniem lub po wpłacie
pieniędzy na konto.
3. Żle dobrane akcesoria
wymieniamy na odpowiednie.
4. Towar jest wysyłany
Pocztą Polską przesyłka
priorytetowa lub kurierem
na życzenie.
5. Na pytanie udzielamy
odpowiedzi telefonicznie
oraz mailem.
6. Wystawiamy faktury VAT.
7. Istnieje możliwość odbioru
towaru osobiście w sklepie.
8. Przesyłki wysyłamy
w tego samego dnia lub
dnia następnego. 

Opis aukcji


Przedmiotem aukcji jest

PROX
  
RACING PARTS
 
PRO-X to firma dostarczająca części zamienne najwyższej jakości. Większość asortymentu produkowana jest w Japonii przez dostawców części OEM którzy cieszą się największą światową reputacją. Zastosowanie najnowszych technologii i maszyn podczas procesów produkcyjnych przekłada się na wysokiej jakości produkty spełniające najwyższe kryteria. PRO-X Racing Parts to marka, która jest liderem wśród dostawców silnikowych części zamiennych do motocykli off-road, ATV, skuterów i skuterów wodnych.
 
 
PRODUCENT CZĘŚCI,
 
NAJWYŻSZEJ JAKOŚCI
 
MADE IN GERMANY 
 

 

ZĘBATKA NAPĘDOWA TYLNA ALUMINIOWA

 

WYKONANA Z NAJTWARDSZYCH I NAJBARDZIEJ ODPORNYCH STOPÓW ALUMINIUM /7075-T6/,

 

LEKKA I NIEZWYKLE WYTRZYMAŁA.

 

LEKKA KONSTRUKCJA ZE SPECJALNIE ZAPROJEKTOWANYMI ROWKAMI BŁOTNYMI DO SAMOCZYSZCZENIA

  

Zębatki PRO-X  TO produkt to najlepsza relacja ceny, wytrzymałości, żywotności i wydajności.



ZĘBATKA NAPĘDOWA TYŁ
 
/520/
DOSTĘPNE : 48, 49, 50, 51, 52 ZĘBÓW

PRZEZNACZONA DO:
 
 
KTM  
 


 

- 125 EXC Factory Edition .. ROK 10

- 125 EXE Enduro .. ROK 00-01

- 125 MXC Enduro … ROK 01-02

- 125 Super Moto … ROK 01

- 125 SXS … ROK 01-02

- 200 EXC Factory Edition … ROK 10

- 250 EXC Factory Edition … ROK 10

- 250 EXC-F Factory Edition … ROK 10

- 250 SXS … ROK 01

- 300 EXC Factory Edition … ROK 10

- 300 SX Motocross … ROK 02

- 350 EXC-F…. ROK 13

- 350 XCF-W …. ROK 13

- 380 MXC Motocross … ROK 01-02

- 400 EXC-F Factory Edition … ROK 10-11

- 450 EXC-F Factory Edition …. ROK 10-11

- 450 EXC-F Six Days… ROK 11

- 530 EXC-F Factory Edition … ROK 10-11

- 540 SXS Racing … ROK 01-02

- 660 Rallye … ROK 00-02

 

 

 

38 ZĘBÓW W PRZEŁOŻENIU FABRYCZNYM

 - 125 EXC Enduro … ROK 00

- 250 EXC-F Enduro … ROK 07-11

- 250 EXC-F Six Days … ROK 10-11

- 620 Duke … ROK 95-98

- 620 LC4 Duke … ROK 95-98

- 625 SMC .. ROK 04

- 640 LC4 Duke II … ROK 00-03

- 660 SMC … ROK 03-04

 

 

40 ZĘBÓW W PRZEŁOŻENIU FABRYCZNYM

 - 250 EXC Enduro … ROK 05-11

- 250 EXC Six Days … ROK 10-11

- 300 EXC Enduro … ROK 05-11

- 300 EXC Six Days 10-11

- 300 EXC-E Enduro (from Dec '07) … ROK 07-08

- 360 EGS … ROK 96-97

- 520 EXC Enduro Racing … ROK 00-02

- 620 LC4 RXE … ROK 95-98

- 620 LSE … ROK 97-98

- 620 SC Super Competition … ROK 00-01

- 620 SC Supermoto … ROK 00-01

- 625 SMC … ROK 05-06

- 625 SXC … ROK 03-06

- 660 SMC … ROK 05-06 

- 690 Duke … ROK 08-13

- 690 Duke R … ROK 10-13

- 690 SM … ROK 07-10

- 690 SM Ltd. Ed. … ROK 10

- 690 SM R.. ROK 08-10

  

 

42 ZĘBY W PRZEŁOŻENIU FABRYCZNYM

 - 125 EXC Enduro … ROK 01-11

- 125 EXC Six Days … ROK 07

- 125 EXC Six Days … ROK 09-11

- 200 EXC Enduro .. ROK 00-11

- 300 EXC Enduro … ROK 04

- 400 Duke .. ROK 95-96

- 625 LC4 SC Supermoto … ROK 02

- 625 LC4 Supercompetition … ROK 02

- 640 LC4 Adventure  … ROK 99-06

- 640 LC4 Adventurer R .. ROK 99-07

- 640 LC4 Duke II … ROK 04-06

- 640 LC4 E Enduro … ROK 00-06

- 640 LC4 Super Moto … ROK 99-06 

- 690 SMC …  ROK 08-12

- 690 SMC R .. ROK 12 

 

 

45 ZĘBÓW W PRZEŁOŻENIU FABRYCZNYM 

 

- 125 EGS … ROK 92-99

- 200 EXC Enduro …. ROK 12-13

- 200 EXC Enduro … ROK 00-03

- 200 SX … ROK 02-06

- 250 EXC Racing … ROK 03-06

- 400 EGS-E … ROK 96-98

- 400 EXC Enduro Racing … ROK 03-11

- 400 EXC Racing … ROK 00-02

- 400 LC4 Enduro …. ROK 97-01

- 400 LC4 E Enduro … ROK 97-01

- 400 LSE … ROK 97-98

- 400 RXC … ROK 94-98

- 450 EXC Enduro Racing … ROK 03-12

- 450 EXC Six Days … ROK 10-12

- 450 MXC Racing .. RO 03-04

- 450 SMC .. ROK 06

- 450 SMR … ROK 04-07

- 525 EXC Enduro Racing … ROK 03-07

- 525 EXC Racing … ROK 03-05

- 525 MXC Desert Racing … ROK 03-05

- 525 SMC … ROK 06

- 525 SMR … ROK 04-05

- 525 XC Desert Racing … ROK 07

- 530 EXC … ROK 08-11

- 530 EXC Six Days … ROK 10-11

- 530 XC-W Six Days … ROK 10-11

- 560 SMR … ROK 06-07

- 600 LC4 Enduro … ROK 90

- 620 EGS-E Adventurer … ROK 98

- 690 Enduro … ROK 08-10

- 690 Enduro R … ROK 08-13 

- 690 Enduro … ROK 08-10

- 690 Enduro R … ROK 08-13 

 

48 ZĘBÓW W PRZEŁOŻENIU FABRYCZNYM

 - 125 Enduro … ROK 91-94

- 125 EXC Enduro … ROK 95-97

- 125 LC2 Enduro …ROK 97-98

- 150 SX Motocross … ROK 12

- 200 EXC Enduro ... ROK 99-05

- 200 MXC Enduro ...ROK 99-04

- 200 XC ... ROK 06-10

- 200 XC-W … ROK 06-13

- 250 EGS … ROK 90-99

- 250 EXC Enduro …ROK 00-03

- 250 EXC Racing … ROK 02

- 250 SX Motocross … ROK 04-13

- 250 SX-F … ROK 06-12

- 250 SX-F Racing … ROK 06-12

- 250 XC-F … ROK 07-09

- 250 XC-F Enduro … ROK 06-11

- 250 XCW-F … ROK 07-10

- 300 EGS … ROK 90-98

- 300 EXC Enduro … ROK 00-03

- 300 MX … ROK 90

- 380 EXC Enduro … ROK 00-02

- 400 EXC Racing …ROK 00-02

- 400 SC Super Competition …ROK 97-00

- 440 EXC … ROK 94-95

- 440 MXC … ROK 94

- 450 SMR … ROK 08-12

- 520 EXC Enduro Racing … ROK 01-02

- 520 EXC Racing …ROK 00-02

- 520 MXC Racing …ROK 01-02

- 520 SX Motocross Racing …ROK 99-02

- 525 EXC Enduro Racing …ROK 03

- 525 SX Motocross Racing ...ROK 03-06

- 525 SX Racing ...ROK 03-06

 

 

50 ZĘBÓW W PRZEŁOŻENIU FABRYCZNYM

 - 125 EXC Enduro ….ROK 12-13

- 125 EXC Enduro …ROK 91-03

- 125 EXC Six Days …ROK 08

- 125 EXC Six Days …ROK 12-13

- 125 MX … ROK 91-95

- 125 SX Motocross …ROK 95-13

- 144 SX ...ROK 08

- 150 SX Motocross ...ROK 08-13

- 150 XC ...ROK 10-13

- 200 EXC Enduro ...ROK 98-99

- 200 MXC Enduro ...ROK 98

- 250 Enduro ...ROK 90

- 250 EXC Enduro ..ROK 91-03

- 250 EXC Enduro …ROK 12-13

- 250 EXC Enduro … ROK 05

- 250 EXC Six Days …ROK 12-13

- 250 EXC-F Enduro …ROK 12-13

- 250 EXC-F Six Days … ROK 12-13

- 250 MX … ROK 90-95

- 250 SX Motocross …ROK 95-04

- 250 SX-F ...ROK 13

- 250 SX-F Racing ... ROK 13

- 250 XC ... ROK 07-13

- 250 XC Enduro ... ROK 06-12

- 250 XC-F ... ROK 12-13

- 250 XC-F Enduro ... ROK 12-13

- 250 XC-W ... ROK 10-13

- 250 XC-W Enduro ... ROK 12-13

- 250 XCF-W Enduro ... ROK 12-13

- 250 XCW-E ... ROK 08-09

- 300 EXC Six Days … ROK 12-13

- 300 Enduro ... ROK 90-95

- 300 EXC Enduro ... ROK 12-13

- 300 EXC Enduro ... ROK 00-03

- 300 EXC Enduro ... ROK 95-99

- 300 EXC Enduro ... ROK 05

- 300 MX ... ROK 91-94

- 300 MXC Motocross ... ROK 01-05

- 300 SX Motocross ... ROK 93-96

- 300 XC ... ROK 08-13

- 300 XC Enduro ... ROK 06-13

- 300 XC-W Enduro ... ROK 06-13

- 350 LC4 Enduro ... ROK 93-94

- 350 SX-F ... ROK 11-13

- 350 XC-F … ROK 12-13

- 360 EXC Enduro … ROK 96-97

- 360 SX Motocross … ROK 96-97

- 380 EXC Enduro … ROK 98-02

- 380 SX Motocross … ROK 98-02

- 400 EXC Enduro Racing … ROK 00-05

- 400 EXC Racing ... ROK 00-02

- 400 EXC-G Enduro Racing … ROK 06

- 400 LC4 EGS-E … ROK 96-97

- 400 LC4 Enduro … ROK 93

- 400 LC4 Enduro … ROK 93-96

- 400 MXC Racing … ROK 01-02

- 400 SC Super Competition … ROK 95-96

- 400 SX Motocross … ROK 98

- 400 SX Racing … ROK 99-02

- 400 XC-G Enduro Racing … ROK 06

- 440 MX... ROK 94-95

- 440 SX … ROK 94

- 450 EXC Enduro Racing … ROK 03

- 450 MXC Racing .... ROK 05

- 450 SX Motocross Racing ... ROK 03

- 450 SX Racine ... ROK 03

- 450 SX-F ... ROK 13

- 450 XC-F ... ROK 13

- 450 XC-W ... ROK 07-11

- 500 EXC …. ROK 12

- 500 EXC … ROK 13

- 500 EXC Six Days… ROK 12-13

- 500 SX Motocross … ROK 95

- 500 XC-W … ROK 12-13

- 520 EXC Enduro Racing … ROK 99

- 525 EXC-G Racing … ROK 06

- 525 XC Desert Racing … ROK 06

- 525 XC-G Racing … ROK 06

- 530 XC-W ZA ... ROK 10

- 600 LC4 Enduro ... ROK 91-93

- 620 LC4 E Enduro ... ROK 97-98

- 620 LC4 EGS ... 94-98

- 620 LC4 Enduro … ROK 94-96

- 620 LC4 MX … ROK 94

- 620 LC4 SX Motocross … ROK 95-98

- 620 SC Super Competition … ROK 95-99

 

 

 

52 ZĘBY W PRZEŁOŻENIU FABRYCZNYM

 - 250 EXC Enduro ... ROK 96-04

- 250 MXC Motocross … ROK 98-02

- 250 XCF-W …. ROK 10-11

- 250 XCF-W Enduro … ROK 07-11

- 250 XCF-W Six Days … ROK 11-13

- 300 EXC Enduro … ROK 98

- 300 EXC Enduro … ROK 00-03

- 350 EXC-F … ROK 12

- 350 EXC-F Six Days ... ROK 12

- 350 XCF-W ... ROK 12-13

- 360 MXC ... ROK 96-97

- 380 EXC Enduro ... ROK 98-02

- 380 MXC Motocross … ROK 98-02

- 400 XC-W … ROK 07-10

- 450 EXC Enduro Racing … ROK 13

- 450 SX Motocross Racing … ROK 04-06

- 450 SX Racing … ROK 04-06

- 450 SX-F ... ROK 07-13

- 450 SX-F Factory Edition ... ROK 13

- 450 XC-F ... ROK 08-09

- 450 XC-W ... ROK 12-13

- 450 XC-W ZA ... ROK 10

- 450 XC-W ... ROK 12-13

- 450 XC-W Six Days ... ROK 10-11

- 505 SX-F ... ROK 07-09

- 505 XC-F ... ROK 08-09

- 505 XC-W ... ROK 08

- 600 LC4 MX ... ROK 90-92

 

  

 
 
REF.  RA62090  48/49/50/51/52
 
FOTO REALNE.

ZĘBATKA TYŁ KTM LC4 DUKE 620 <span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span> 640 600 <span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span> 560