ZĘBATKA PRZEDNIA
renomowanej firmy

JT SPROCKET
INDEX: JTF513,14
ILOŚĆ ZĘBÓW: 14
ZASTOSOWANIA OFEROWANEJ ZĘBATKI:
14 teeth
|
Kawasaki
|
ZZR400 (ZX400K1,K2,K3)
|
|
 |
|
Suzuki
|
GS550 E D/F
|
|
 |
83-85
|
GS550 E3S E
|
|
 |
84
|
GS550 ES D/E/F/G
|
|
 |
83-86
|
GSX550 ED,EE,ES,EF,EG,EU
|
|
|
83-87
|
GSX-R600 W N/P
|
|
 |
92-93
|
GSX600 F J Katana
|
|
 |
88
|
GSX600 F K/L/M Katana
|
|
 |
89-91
|
GSX600 F N/P/R/S/T/V Katana
|
|
 |
92-97
|
GSX600 F,FJ,FUJ,FU2J
|
|
|
85-88
|
GSX600 F-K,L,M
|
GN72B
|
|
89-91
|
GSX600 F-N,P,R,S,T,V
|
|
|
92-97
|
RF600 R
|
|
 |
94-96
|
RF600 RR/RS
|
GN76A
|
|
93-95
|
RF600 RT,RV
|
|
|
96-97
|
GS700 E F
|
|
 |
85
|
GS700 ES F
|
|
 |
85
|
GS750 E/ES D
|
|
 |
83
|
GSX-R750 F
|
GR75A
|
|
85
|
GSX-R750 F/G/H
|
|
 |
85-87
|
GSX-R750 G,HG,H,XH
|
GR75A
|
|
86-87
|
GSX-R750 R (GSX-R750)
|
GR71F
|
 |
87
|
GSX-R750 R2,RH,RR (GSX-R750)
|
GR71G
|
 |
87
|
GSX750 EE,ESD,ESE,EFE
|
|
|
80-89
|
GSX750 SE,S3/4 Katana (pop-up h/light)
|
GR72A
|
|
84-86
|
GSX-R1100 G,H ## <<< 50 Chain Conversion
|
|
 |
86-87
|
GSX-R1100 G,H,J ## <<< 50 Chain Conversion
|
|
|
86-88
|
GSX-R1100 G/H ## <<< 530 Chain Conversion
|
|
 |
86-87
|
GSX-R1100 J ## <<< 50 Chain Conversion
|
|
 |
88
|
GSX-R1100 J ## <<< 530 Chain Conversion
|
|
 |
88
|
POSIADAMY W SPRZEDAŻY ZESTAWY NAPĘDOWE DO WIĘKSZOŚCI MOTOCYKLI
OPIS PRODUCENTA :

JT Sprockets jest największym na świecie producentem zębatek motocyklowych. W procesie produkcji wykorzystywane są najnowszej generacji cyfrowe maszyny do obróbki stali CNC. Każda wyprodukowana zębatka przechodzi skomplikowany cykl wnikliwej kontroli jakości składający się z 10 indywidualnych kontroli, a w całym procesie produkcji przechodzi łącznie 25 etapów.
Zębatki JT rekomendowane do łańcuchów DID. Wysoka jakość stopów używanych przy produkcji oraz specjalny rodzaj obróbki są gwarancją trwałości i doskonałej pracy przez cały okres użytkowania zębatek. Zębatki tylne wykonane są z wytrzymałej, dodatkowo utwardzanej stali C45, a zębatki przednie ze stopu stali wzbogaconej dodatkami chromu i niklu, SCM415. Rozmiary umożliwiają zastosowanie do większości modeli motocykli o przełożeniach standardowych oraz dopasowanie do indywidualnych potrzeb.

|