Nasza firma prowadzi import produktów Ironman. Zebatki są produkowane w USA.
Firma Dirt Tricks z Nevady, jest producentem najwytrzymalszych zębatek na świecie do off-road'u.Przednie zębatki IRONMAN są wytwarzane ze stali hartowanej na wskroś. Większość sprzedawanych przednich zębatek jest hartowana powierzchniowo, co oznacza, że tylko cienka wasrstwa zewnętrzna stali jest hartowana. Pod tą cienką warstwą jest rdzeń który pozostaje miękki. Przednie zębatki Ironaman są obrabiane cieplnie tak twardo jak łożyska, przez całą strukturę materiału, dając im najwyższą wytrzymałość i odporność na zużycie. W jaki sposób uzyskać taką twardość i uniknąć pękania? Odpowiedź to matrycowa stal odporna na wstrząsy. Ta sama stal matrycowa jest używana w szybkobierznych prasach do wybijania otworów w płytach stalowych grubości 25mm. Nie zadowalaj się gorszymi zębatkami, wybierz zębatkę Ironman!Poniżej (po prawej) jest zużyta, choć wciąż nadająca się do używania zębatka IRONMAN. Zębatka jest zużyta zaledwie o ok. 0,7mm. Zębatka ta była używana przez ponad 1000 (słownie: tysiąc) motogodzin w KTM-ach 525 z 2002 oraz 2003 roku. Aby ją zużyć ważący 100kg zawodnik potrzebował dwóch motocykli, pięć łańcuchów O-ringowych, oraz 31 opon Dunlop 695 w warunkach pustynnych/enduro, jeżdząc średnio 10 motogodzin tygodniowo.Jest to typowe zużyce w piaszczystych warunkach i górskim terenie. Błoto przyspiesza zużycie, ale zębatki IRONMAN przetrwają od 10 do 30 razy dłużej w błotnych warunkach niż markowe zębatki aluminiowe (np. Renthal). W praktyce 1000 motogodzin w poniższym przypadku spokojnie pochłonęłoby 30 drogich aluminiowych zębatek. Mocna 450-tka zjada tylną zębatkę w podobnym czasie co tylną oponę. 30 zębatek po 150 zł to 4500 zł! Zobacz ile możesz zaoszczędzić w ciągu roku z zębatką IRONMAN.Zębatka poniżej po lewej to markowa anodowana aluminiowa Sprocket Specialists popularna w USA. Ma za sobą 16 godzin wyścigów/treningów w piaszczystych warunkach.
Produkt oryginalny, na każdy towar wystawiam paragon lub fakturę.