Zębatki firmy Sunstar. Technicznie produkt klasy Premium. Firma Sunstar to nic innego tylko produkt oryginalny, montowany w fabrykach japońskich i europejskich motocykli od przeszło 60 lat. Zębatki stalowe przy turystycznym stylu jazdy wytrzymują do 35000km. W przypadku gdy wyrażą Państwo chęć uzyskania lepszego przyspieszenia lub zwiększenia prędkości maksymalnej poprzez modyfikację przełożenia (ilości zębów) prosimy o informację. Nasi sprzedawcy przeszli liczne szkolenia i będą w stanie odpowiedzieć na większość Państwa pytań.
Opisy łańcuchów japońskiej firmy DID, specyfikacja produktu sprzedaży podana jest poniżej w opisie DANE TECHNICZNE
Łańcuch japoński X-ring DID 50(530), 525 VX oraz 520 VX2 DID VX to bardzo wysokiej jakości łańcuch napędowy przeznaczony do montażu głównie w motocyklach turystycznych i sportowo-turystycznych.
Przebieg. Łańcuch DID VX przy regularnym czyszczeniu, poprawnie wykonywanym smarowaniu i naciąganiu powinien wynieść 14-20000km (nasza Africa Twin 27000km) w zależności od stylu jazdy kierowcy.
Modele w których najczęściej montuje się łańcuch DID VX to: Aprilia Pegaso, Dorsoduro 750, SL Shiver, Mana, ETV Caponord BMW F 650, F 800 Ducati Monster, Hypermotard, 796, Multistrada 1000, ST2, ST3, ST4 Honda CB 500, CBF 600, CBF 1000, CB 600 Hornet, CB 1000, XRV 750 Africa Twin, CBR 600 F, XL 600, 650, 700 Transalp, VF, VT, VFR 750, VFR 800, CB 900 Hornet, XL 1000 Varadero Kawasaki Z 750, ER5, ER6, KLR, KLE Versys, VN 800, GPZ, ZR7, KTM Duke, Supermoto <690, SMC, Adventure 950, Suzuki GS 500, DR, GSR 600, GSR 750, SVF Gladius, SV 650, GSF 600 Bandit, GSF 650 Bandit, GSX 600 F, GSX F 650, DL 650 V-STROM Triumph Speed Triple, Tiger, Bonneville Yamaha FZ6, FZ8, FZ9, FZ1, XT 660, XT 660 Z Tenere, MT-03, XJ6, XJ 600, YZF Thundercat, FZS 600, FZS 1000, TDM 850, TDM 900
Łańcuch japoński X-ring DID ZVMX 50(530), 525 oraz 520. DID ZVMX to najwytrzymalszy łańcuch napędowy na rynku motocyklowym. Montuje się go głównie w motocyklach sportowych oraz sportowo-turystycznych, których moc przekracza 120KM lub w przypadku motocykli turystycznych jeżeli kierowcy zależy na jak najdłuższym użytkowaniu. Przebieg. Łańcuch DID ZVMX przy regularnym czyszczeniu, poprawnie wykonywanym smarowaniu oraz naciąganiu powinien wytrzymać wg producenta do 35000km w zależności od stylu jazdy kierowcy. Modele w których najczęściej montuje się łańcuch DID ZVMX to: Aprilia RSV, RSV4, Tuono, Dorsoduro, SL Falco, BMW S 1000 RR Ducati 998, 999, 1098, 1198, Multistrada 1100, Multistrada 1200, Diavel, Hypermotard 1100, Streetfighter 1099, Supersport Honda CBR 600, CBR 900, CBR 1000, CBR 1100 XX, XL 1000 Varadero , VTR 1000, VFR 800, CB X-4, CB 1300, X-11, Kawasaki ZX6R, ZX9R, ZX10R, ZX14R, Z 1000, Z 1000 SX, ZZR 1400, ZZR 1200, ZZR 1100, KLZ 1000 Versys KTM RC8, 950 SM, 990 SM SMR, Duke, Superduke, 990 SMT, Adventure Suzuki GSXR 600, GSXR 750, GSXR 1000, GSX 1300 Hayabusa, GSX 1400, TL 1000 S&R, B-King, SV 1000, GSF 1200, GSF 1250, DL 1000 V-Strom Triumph Tiger 1050, Speed Triple, Sprint, Daytona 675 Yamaha YZF R6, YZF R1, MT-01, XJR 1300, Thunderace, FZ1
Opis autorski Bartosz Maj Kopiowanie bez zgody autora zabronione.|
|
|