==============================================================================
Ys: Memories of Celceta
na konsolę przenośną PlayStation Vita!
==============================================================================
Wersja językowa: ENG (tak jak wszystkie inne wersje)
Gra nowa, oryginalnie zafoliowana!
WYSYŁKA Z POLSKI NATYCHMIASTOWA! TOWAR DOSTĘPNY OD RĘKI!
==============================================================================
Ys: Memories of Celceta to gra action-RPG wyprodukowana przez japońskie studio Nihon Falcom. Tytuł jest poniekąd remake'iem czwartej odsłony serii Ys. "Poniekąd" dlatego, iż gry wydane w przeszłości jako Ys IV opowiadały zupełnie inne historie. Tworzone przez Nihon Falcom Ys: Memories of Celceta zastąpiło je w kanonie. Głównym bohaterem jest tutaj Adol (występujący też w innych odsłonach cyklu), który doznaje amnezji zapuszczając się w zalesione rejony imperium Romun zwane Celceta. Gracz będzie zmuszony mu pomóc odzyskać pamięć, odkrywając zarazem tajemnice starożytnej cywilizacji i obserwując zmagania rebeliantów z terenów okupowanych przez imperium. Deweloperzy świetnie wpisali pomysł tworzenia map tajemniczego regionu Celceta w charakter gameplayu. Drużyna podróżuje po lasach, lochach i jaskiniach tej nieodkrytej krainy, odblokowując w trakcie kartograficznej ekspedycji kolejne wspomnienia protagonisty. System walki to połączenie gry akcji i eRPeGa. Twórcy zachwalają, że Ys: Memories of Celceta pozwala na prowadzenie widowiskowych starć bez skomplikowanego sterowania. Jednym przyciskiem możemy odpalać najróżniejsze techniki, a ekranem dotykowym Vity wydawać komendy pozostałym postaciom. Co więcej, istnieje możliwość wspólnego klepania combosów z towarzyszami podróży, Falcom przygotował także tzw. Hirameki System, który premiuje starcia z potężnymi przeciwnikami. Wygrywając, automatycznie uczymy się bowiem nowych umiejętności. W trakcie potyczek musimy przełączać się między 3 towarzyszami broni, by wykorzystywać unikalne właściwości ataków. Niezbędne staje się też blokowanie i unikanie ciosów oponentów. Pomysł na batalie przypomina serię Tales, ale sprawdza się nawet lepiej dzięki temu, że nie przenosimy się na oddzielną arenę przy spotkaniach z potworkami. To gwarancja większej dynamiki i akcji nieprzerywanej loadingami.
==============================================================================
Pytania i wątpliwości proszę kierować pod numerem telefonu:
tel. kont. +48 [zasłonięte] 448 655
e-mail: [zasłonięte]@wp.pl
GG: 27 25 23
Jeśli nie zgaszasz się z powyższym, proszę nie licytuj!
|