 |
|
Księgarnia
PIM, Tychy, ul. Jana Pawła II 24
tel. 501 [zasłonięte] 370
Księgarnia
stacjonarna: 519 [zasłonięte] 288
504 029
187 [zasłonięte]@tlen.pl |
|
 |
|
Książki wysyłamy listem poleconym lub paczką w ciągu 1-3
dni roboczych po otrzymaniu wpłaty na konto.
Na prośbę kupującego wystawiamy fakturę
VAT.
W tytule
przelewu proszę podać Nick z Allegro lub numer aukcji.
Odbiór osobisty:
Księgarnia PIM,
Tychy
ul. Jana Pawła II 24
pon-pt 10-19; sob
10-16.
tel. 519 [zasłonięte] 288
Przy odbiorze osobistym
proszę o kontakt z księgarnią w godzinach pracy księgarni.
|
|
 |
|
Wpłata na konto
Pobranie
|
|
 |
|
Bez względu na ilość zakupionych książek koszt przesyłki
doliczamy tylko raz i wynosi on maksymalnie 10 zł. |
| |
YouTube (oryginalnie:
YouTube) Wideo online a kultura uczestnictwa Burgess Jean,
Green Joshua
Wydawnictwo: Wydawnictwo
Naukowe PWN ISBN:[zasłonięte]978-83-16740-0 Tłumaczenie:
Płudowski Tomasz Format: 14.3x20.5cm Ilość stron:
208 Oprawa: Miękka Wydanie: 1, 2011 r.
Opis: YouTube jest od lat
jedną z najpopularniejszych i najczęściej wspominanych portali
internetowych. Jest dla nas oczywiste, że szukając plików
multimedialnych wejdziemy na YouTube; ale czy jesteśmy świadomi, w
jaki sposób YouTube zmienił sposób, w jaki słuchamy muzyki i
oglądamy filmy? Książka pokazuje, jak YouTube wykorzystywany jest
przez producentów medialnych, publiczność, a także twórców –
amatorów. Autorzy pracy prowokują do namysłu, w jaki sposób wraz z
rozpowszechnieniem się YouTube diametralnie zmieniły się nasze
wyobrażenia o produkcji kulturalnej i konsumpcji. YouTube to
nieodzowna pozycja dla wszystkich zainteresowanych socjologią
kultury i współczesnym przemysłem medialnym.
Jean Burgess – specjalizuje się w
badaniach przemysłów kreatywnych, członek uniwersytetu
Queensland. Joshua Greek – wykłada porównawcze nauki medialne w
Massachusetts Institute of Technology.
Bez względu na to, czy uwielbiacie
czy nie znosicie YouTube, serwis ten stanowi obecnie część mediów
głównego nurtu i siłę, z którą należy się w kulturze popularnej
liczyć. Choć nie jest jedyną stroną w internecie, na której można
umieszczać filmy wideo, jej szybki rozkwit, różnorodne treści i
upowszechnienie w zachodnim, anglojęzycznym świecie sprawiają, że
można dzięki niej zrozumieć zmieniające się związki pomiędzy
technologiami nowych mediów, przemysłami twórczymi i polityką
kultury popularnej. Celem tej książki jest przeanalizowanie
niektórych, często konkurencyjnych, poglądów dotyczących tego, czym
jest YouTube i jakim celom może w przyszłości służyć.

|
|