Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

YOUNG MATHEMATICIANS AT WORK Fosnot, Dolk

23-06-2014, 5:28
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 164.85 zł     
Użytkownik bookstreet
numer aukcji: 4270257291
Miejscowość Kalisz
Zostało sztuk: 10    Wyświetleń: 2   
Koniec: 23-06-2014 05:33:14

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>50233, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>69176, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>83126, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>50035, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>83914, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>50233, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>69176, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>83126, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>50035, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>83914

 
 
 
 
TEL: 607-[zasłonięte]-671
GG: [zasłonięte]16851
EMAIL: [zasłonięte]@bookstreet.pl

 

Kupując kilka książek za wysyłkę płacisz tylko raz! 

Do realizacji zamówienia przystępujemy po otrzymaniu zapłaty za towar lub wybraniu opcji przesyłki za pobraniem. Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych, nie ma możliwości szybszej realizacji.
Wystawiamy faktury VAT.

 

Paczkomaty InPost

 
 

Young Mathematicians at Work: Constructing Fractions, Decimals and Percents v. 3

YOUNG MATHEMATICIANS AT WORK Fosnot, Dolk

 

 

PRODUCT DETAILS:
Author: Catherine Twomey Fosnot, Maarten Dolk
Language: English
Publisher: Heinemann USA
Publication Date: 26 Mar 2002
Dimensions: 16.4 x 0.9 x 23 cm
Format: Paperback
Pages: 192
Condition: NEW
Product_ID: ACB5AAC556

 

 

In our efforts to reform mathematics education, we've learned a tremendous amount about young students' strategies and the ways they construct knowledge, without fully understanding how to support such development over time. The Dutch do. So, funded by the National Science Foundation and ExxonMobil, Mathematics in the City was begun, a collaborative inservice project that pooled the best thinking from both countries. In Young Mathematicians at Work, Catherine Fosnot and Maarten Dolk reveal what they learned after several years of intensive study in numerous urban classrooms. In this third volume in a series of three, Fosnot and Dolk focus on how children in grades 5-8 construct their knowledge of fractions, decimals, and percents. Their book: - describes and illustrates what it means to do and learn mathematics. - contrasts word problems with true problematic situations which support and enhance investigation and inquiry. - provides strategies to help teachers turn their classrooms into math workshops. - explores the cultural and historical development of fractions, decimals, and their equivalents and the ways in which children develop similar ideas and strategies.- defines and gives examples of modeling, noting the importance of context. - discusses calculation using number sense and the role of algorithms in computation instruction. - describes how to strengthen performance and portfolio assessment. - focuses on teachers as learners by encouraging them to see themselves as mathematicians.

 

 

 

Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych.

 

 

 UNDERSTANDING MATHEMATICS FOR YOUNG CHILDREN

 TEACHING MATHEMATICS IN THE SECONDARY SCHOOL

 BEHAVIOUR MANAGEMENT POCKETBOOK Hook, Vass

 HOW CHILDREN FAIL

 THE ELEPHANT IN THE CLASSROOM Jo Boaler

 CONSTRUCTING ALGEBRA Catherine Fosnot, Bill Jacob