YONGNUO YN-565 EX II mocowanie Canon
YN565EX II to jeden z najwyższych modeli wśród lamp błyskowych Yongnuo. Pozwala cieszyć się pełną kontrolą nad światłem błyskowym .
W wersji dedykowanej do Canona lampa w pełni obsługuje system automatycznego pomiaru siły błysku e-TTL. Dodatkowo umożliwia pracę manualną z regulacją w zakresie 1-1/128 z krokiem 0,3/0,5/0,7.
Lampa posiada możliwość pracy bezprzewodowej pod kontrolą systemu Canona lub Nikona. Ma również funkcję wyzwalania za pomocą wbudowanej fotoceli - na pierwszy błysk, bądź z pominięciem przed błysków. Dodatkowo YN565EX II oferuje w pełni konfigurowalny błysk stroboskopowy.
Główne cechy:
- Głowica ruchoma w dwóch płaszczyznach.
- Wbudowany odbłyśnik i płytka rozpraszająca.
- Błysk na pierwszą bądź drugą kurtynkę.
- Automatyczny zoom palnika w zakresie 24-105 mm z możliwością regulacji manualnej.
- Bracketing błysku (FEB).
- Kompensacja błysku w trybie e-TTL (FEC).
- Błysk modelujący.
- Blokada pomiaru błysku z poziomu korpusu.
- Wspomaganie AF aparatu.
- Nowy czytelniejszy interfejs.
- Sygnalizacja dźwiękowa.
- Zabezpieczenie przed przegrzaniem.
Yongnuo YN-565 II - specyfikacja techniczna:
Liczba przewodnia
|
58 (ISO 100, 105 mm)
|
Tryby pracy
|
e-TTL - automatyczny pomiar błysku; M - manualny; MULTI - stroboskop
|
Moc błysku w trybie M
|
Full, 1/2, 1/4, 1/8, 1/16, 1/32, 1/64, 1/128 (29 poziomów regulacji)
|
Temperatura barwowa
|
5600 K
|
Zoom
|
Auto, Manual 24-105 mm
|
Liczba błysków
|
[zasłonięte]100-15 (baterie alkaliczne AA)
|
Czas ładowania
|
około 3 s (baterie alkaliczne AA)
|
Wyzwalanie zdalne
|
e-TTL, iTTL (3 grupy/4 kanały), S1, S2
|
Regulacja głowicy
|
Pionowo: -7° - 90°; Poziomo: 0° - 270°.
|
Czas błysku
|
1/800 s - 1/20000 s
|
Zasilanie
|
4x baterie alkaliczne R6/AA, lub akumulatory R6/AA Ni-MH, zewnętrzny akumulator
|
Gniazda
|
gniazdo PC, gniazdo zasilania
|
Wymiary
|
60x190x78 mm
|
Masa
|
380 g (bez baterii)
|
W zestawie:
- lampa błyskowa,
- pokrowiec,
- podstawka,
- instrukcja,
- dyfuzor.
Nasze towary są zawsze nowe i pochodzą wyłącznie z autoryzowanej, polskiej dystrybucji. Nie prowadzimy sprzedaży sprzętu używanego, powystawowego, demonstracyjnego lub z wyprzedaży. Każdy Klient otrzymuje fakturę VAT, paragon fiskalny, oraz polską instrukcję obsługi i gwarancję producenta, lub dystrybutora.
Dokładamy wszelkich starań, aby zapewnić w Accord Foto jak najwyższą jakość obsługi.
Nasze referencje można znaleźć poza Allegro m.in. na portalu Opineo.
Od roku 2010 uczestniczymy także w programie Rzetelna Firma prowadzonym przez Krajowy Rejestr Długów:
Sprzęt fotograficzny pakowany jest przez producenta w sposób zapewniający bezpieczny transport: styropianowe lub kartonowe wytłoczki, folie bąbelkowe itd. Pomimo to, towar wysyłamy w zbiorczych kartonach tekturowych. Wszystko zabezpieczone jest przed przemieszczaniem wypełniaczami styropianowymi, woreczkami powietrznymi lub ścinkami papierowymi. Całość owinięta jest folią chroniącą przed kurzem lub wilgocią i zaklejona taśmą bezpieczeństwa. Jeżeli paczka nie nosi zewnętrznych śladów uszkodzeń, towar jest wewnątrz całkowicie bezpieczny.
W środku znajdziesz zawsze oprócz zamówionego towaru: fakturę VAT, paragon fiskalny, polską gwarancję i instrukcję, informację o serwisach itd. Dążąc do zapewnienia najwyższej jakości naszych usług, przyjęliśmy ścisłe procedury pakowania wysyłanego towaru. Paczka, którą otrzymujesz zawsze wygląda tak, jak na zdjęciu poniżej.
Drobne przedmioty o małej wartości mogą być wysłane w kopercie, jako list polecony.
Nie wystawiamy na aukcjach Allegro towarów wirtualnych. Z tego względu zakupiony sprzęt wysyłamy od ręki, czyli najpóźniej w następnym dniu roboczym po zakończonej aukcji przy płatności za pobraniem, lub bezzwłocznie po zaksięgowaniu wpłaty przy płatności w formie przedpłaty.
Ze względu na specyfikę pracy firm kurierskich nie przewidujemy wysyłania ani dostarczania zakupionego towaru w soboty, niedziele i święta.
Jeżeli towar pochodzi od znanych firm, udzielamy na niego zawsze gwarancji producenta, lub polskiego dystrybutora, która uprawnia do bezpłatnej regulacji lub naprawy sprzętu w serwisach firmowych bez pośrednictwa punktu sprzedaży (np. Canon, Nikon, Tamron, Sigma itp.). Jeżeli producent przewiduje gwarancję wydłużoną (np. 5 lat na obiektywy Tamron), taką gwarancję otrzymuje również nasz Klient. We wszystkich innych przypadkach obowiązuje 12-miesięczna gwarancja sklepowa.
Oferowany produkt objęty jest gwarancją .
Warunkiem skutecznej realizacji reklamacji jest zawsze okazanie faktury zakupu wystawionej przez nasz sklep.
Obowiązek dostarczenia i odbioru (osobiście lub wysyłkowo) reklamowanego sprzętu do serwisu, lub sklepu spoczywa na Kliencie. W niektórych przypadkach gwarancja producenta przewiduje pokrycie całości lub części tych kosztów przez autoryzowany serwis.
Coraz częstsze są także gwarancje typu: door-to-door. Z tego powodu należy zawsze uzgodnić szczegóły wysyłki z odbiorcą przed wysłaniem paczki.
„Program Bezpieczne Zakupy – Gwarancja Ostrości” funkcjonuje w Accord Foto od marca 2008 r. Kierowany jest głównie do użytkownikach korpusów i obiektywów lustrzanek cyfrowych.
Dla wygody naszych Klientów kżdy zamówiony egzemplarz objęty Programem jest sprawdzany przed wysłaniem.
W przypadku obiektywów wykonujemy serię zdjęć testowych pod kątem prawidłowego działania systemu AF, oraz kontroli ostrości, zaś w przypadku korpusów dodatkowo kilkanaście zdjęć studyjnych, pozwalających na ogólną ocenę prawidłowości działania wszystkich jego elementów. Więcej informacji o Programie znajdziesz na naszym portalu.
Konsument, który zawarł umowę na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa, może w terminie 14 dni od dnia otrzymania towaru odstąpić od tej umowy bez podawania przyczyny. Dostarcza wówczas zwracany sprzęt na własny koszt, wraz z oświadczeniem (pobierz oświadczenie) oraz dowodem zakupu, gwarancją i wszystkimi innymi materiałami, które otrzymał z towarem.
Sklep zwraca koszty zakupu nie później niż 14 dni od daty otrzymania informacji o odstąpieniu od umowy. Przed podjęciem decyzji o zwrocie towaru w trybie 14 dni konsument może sprawdzić jego charakter, kompletność, cechy i funkcjonowanie tylko w takim zakresie, w jakim robiłby to w sklepie stacjonarnym. Zgodnie z ustawą klient odpowiada więc za ewentualne zmniejszenie wartości towaru będące następstwem zachowań, które wykraczają poza niezbędne działania pozwalające na zapoznanie się z towarem w sposób przedstawiony powyżej.