WITAM
MAM DO ZAOFEROWANIA OWOC MOJEJ DWU LETNIEJ PRACY JAKIM JEST YAMAHA YFZ 450 Z SILNIKIEM HONDY CBR 600
ALE OD POCZĄTKU
HISTORIA ZACZYNA SIĘ W STYCZNIU 2012R. KIEDY ZAKUPIŁEM FABRYCZNĄ YAMAHĘ YFZ 450.
POCZĄTKOWO QUAD SPRAWIAŁ MNÓSTWO RADOŚCI JEDNAK Z CZASEM STAŁ SIĘ ZA SŁABY DO SZALENIA PO LASACH I POLNYCH DROGACH.
WÓWCZAS ZACZĄŁ SIĘ POMYSŁ O WSADZENIU CZEGOŚ MOCNIEJSZEGO.
W SIERPNIU 2012R. PRZEPROWADZIŁEM KAPITALNY REMONT SILNIKA O WARTOŚCI OK. 5000ZŁ. DAJĄC TYM SAMYM OSTATNIĄ SZANSĘ SILNIKOWI.
PO PRZEJECHANIU OK. 40MTH URWAŁ SIĘ TYTANOWY ZAWÓR W GŁOWICY ( STANDARDOWA USTERKA W TYM SILNIKU) SILNIK ZOSTAŁ WYWALONY Z RAMY I ZACZĘŁO SIĘ MYŚLENIE CO DALEJ.
DECYZJA ZOSTAŁA PODJĘTA BŁYSKAWICZNIE I WYBÓR PADŁ NA NAJBARDZIEJ IDIOTO ODPORNY SILNIK ŚWIATA Z HONDY CBR 600
W LISTOPADZIE 2012R. QUAD ZOSTAŁ TOTALNIE ROZEBRANY I ZACZĘŁY SIĘ PRZYMIARKI SILNIKA.
PO WSADZENIU SILNIKA PRZYSZŁĄ KOLEJ NA NASTĘPNE PRZERÓBKI:
-WIĘKSZA CHŁODNICA Z YAMAHY GRIZZLY 700 WRAZ Z WENTYLATOREM
-SPORTOWE FILTRY POWIETRZA
-UKŁAD WYDECHOWY 4W2 Z TŁUMIKAMI FIRMY LASER OD HONDY CBR 1000 RR
-ZBIORNIK PALIWA W TYLNEJ CZĘŚCI RAMY
-ROBIONA NA ZAMÓWIENIE OŚ NAPĘDOWA JEST POZBAWIONA WIELOKLINA CO SPRAWIA ŻE JEST NIEZNISZCZALNA
-DŁUGA KOLUMNA KIEROWNICZA
-ZRYWKA
-KIEROWNICA ASSAP
W KWIETNIU 2013R. PO RAZ PIERWSZY QUAD WYJECHAŁ Z GARAŻU .
OCZEKIWANIA ZOSTAŁY TOTALNIE PRZEROŚNIĘTE QUAD OKAZAŁ SIĘ PIEKIELNIE SZYBKI!!! I STABILNY.
PO PRZEJEŻDŻENIU CAŁEGO SEZONY POSTANOWIŁEM POPRACOWAĆ NAD NIM WIZUALNIE
W GRUDNIU 2014R. ZOSTAŁ KOLEJNY RAZ ROZŁOŻONY:
-LAKIEROWANIE RAMY I WAHACZY
-NOWE TULEJKI W WAHACZACH
-NOWE ŁOŻYSKA W PRZEDNICH KOŁACH
-KOMPLET NOWYCH OPON
-NOWE KLOCKI HAMULCOWE
-NOWE ŁOŻYSKA W TYLNEJ OSI ( WALCOWE ZAMIAST KULKOWYCH)
-TULEJE DYSTANSOWE CROSSPRO
-NOWY OLEJ
-PŁYN CHŁODNICZY
-PŁYN HAMULCOWY
-4 NOWE ŚWIECE
-NOWE ORYGINALNE ZAPIĘTKI
-POKROWIEC NA SIEDZENIE BLACKBIRD RACING
-REGULACJA ZAWORÓW (NASTĘPNA ZA 15000KM.)
-ZĘBATKA 50T KTM 450 SX
QUAD JEST STRASZNIE MOCNY I SZYBKI A ZA RAZEM NIESAMOWICIE STABILNY W PORÓWNANIU Z ORYGINAŁEM.
MOC SILNIKA TO 100KM I MOMENT 70NM ( FABRYCZNY SILNIK MA NIECAŁE 50 KONI)
SZYBKOŚĆ NIE JEST ZNANA ALE OSOBIŚCIE DOSZEDŁEM DO ODCIĘCIA NA 4 BIEGU OK. 150KM/H (6 BIEGÓW)
NAJWAŻNIEJSZA ZALETA I PRZEWAGA NAD INNYMI QUADAMI TO NIEZAWODNOŚĆ OLEJ ZMIENIAMY RAZ NA SEZON A NIE JAK W 450 CO 20MTH.
QUADA SPRZEDAJĘ Z BÓLEM PONIEWAŻ POTRZEBUJĘ PIENIĘDZY NA DOKOŃCZENIE REMONTU DOMU:((
MASZ PYTANIA DZWOŃ 514-[zasłonięte]-630
QUAD PO OSTATNICH ROBOTACH PRZEJECHAŁ OK 10 GODZIN
PONIEWAŻ MAM KLIENTA NA MOTOCYKL MOGĘ ZAMIENIĆ NA :
-KTM 450
-KTM 525
-CBR 600RR
-GSXR 600 OD K4
-YAMAHA R6 OD 2004R.