Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

YES The Yes Album `71 CD MFSL 24KT GOLD 2010 FOLIA

20-07-2014, 5:00
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 99.99 zł     
Użytkownik KANON_FIDELITY
numer aukcji: 4350330243
Miejscowość Płońsk
Wyświetleń: 14   
Koniec: 20-07-2014 05:09:03

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Liczba płyt w wydaniu: jedna
Opakowanie: w folii
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

 

 

 

UWAGA ! OFERTA SPECJALNA ! 

WYSYŁKA GRATIS !!!

CAŁKOWICIE DARMOWY KOSZT WYSYŁKI !

 Przeczytaj INFO pod cennikiem kosztów.

 

 

LOGO 

 

 

 




 
KANON FIDELITY to właściwe miejsce dla każdego Audiofila !


 


Paragon lub rachunek do każdego zakupu !

 

 

 

 Wysyłka - GRATIS !
 

 

 

 

 

 

 

 

 
 
Mobile Fidelity Sound Lab uważany jest za jednego z pionierów audiofilskich nagrań. Firma założona została w roku 1977 przez zapalonego audiofila, Brada Millera, i od początku nastawiona była na reedycje płyt na najwyższym możliwym poziomie. Aby to osiągnąć, opracowano kilka unikalnych technik, mających na celu poprawę studyjnych standardów. Do najważniejszych należą: wykonywany w technice half-speed master płyt LP Original Master Recording, tloczone na złotym podkładzie płyty CD Ultradisc oraz Ultra High Resolution (UHR).
Proces remasteringu rozpoczyna się od dokładnej inspekcji taśmy-matki (zakłada się, że tylko z takich taśm będzie się korzystać, reguła ta została złamana tylko przy najnowszych płytach Johna Lennona, które były remiksami dokonanymi pod okiem Yoko Ono). Taśma jest następnie odtwarzana na przeprojektowanych magnetofonach szpulowych, których głównym zadaniem jest powtórzyć warunki w momencie nagrania. Samodzielnie opracowano także sygnały testowe służące do kalibracji magnetofonów. W 1993 roku rozpoczęto remastering płyt w systemie GAIN. W 1997 rozpoczęto pierwsze próby z sygnałem DSD - zaprojektowano własny przetwornik A/D oraz konwerter, który pozwoliłby zamienić sygnał DSD na PCM, dla warstwy CD na płytach hybrydowych. Wówczas Tim de Pavacini ulepsza system GAIN (Great Ambient Information Network), który otrzymał oznaczenie GAIN 2. Pierwszą, wydaną przez MoFi płytą SACD był pochodzący z roku 1999 dysk Duke'a Ellingtona "Blues in Orbit". Rok wcześniej umiera założyciel firmy i wydaje się, że tak zakończy się historia tego zasłużonego dla nas labela. Na szczęście audiofile są na świecie i w 2001 roku MoFi zostaje kupione przez Jima Davisa, właściciela Music Direct. Tak rozpoczyna się nowa era w historii firmy, era z w dużej mierze znaczona przez płyty LP oraz SACD.

 

Yes - The Yes Album

Recorded at Advision Studios, London, England in Autumn 1970.

Steve Howe - vocals, acoustic guitar, electric guitar
Jon Anderson - vocals, percussion
Chris Squire - vocals, bass guitar
Bill Bruford - drums, percussion
Tony Kaye - piano, organ

Also: Colin Goldring

Rolling Stone (2/6/03, p.64) - "...It was the addition of Steve Howe's guitar pyrotechnics that finally allowed Yes to find their true identity. The following year's YES ALBUM is a gigantic leap forward..."
Q (6/00, p.63) - Ranked #86 in Q's "100 Greatest British Albums" - "...The sound of British prog rock at its most inventive....[It] is Swinging London-meets-Stanley Kubrick's 2001: A Space Odyssey..."

24 KARAT GOLD
ULTRADISC II
The GAIN 2 System
 Analog-Analog-Digital
LIMITOWANA EDYCJA(numerowana)
Każdy egzemplarz posiada swój indywidualny numer.
-003840-

Absolutnie unikatowe wydanie !!! Nakład już dawno wyczerpany !

 

VINYL REPLICA

 

 

Płyta kompaktowa-orginalna. Płyta pokryta 24-karatowym złotem !

 

 

 

ROCK Prog-Rock/Art Rock

 MOBILE FIDELITY SOUND LAB RECORDS numer katalogowy UDCD 779 z 2010 / 1971 roku. Made in USA.

 

 

 
Stan płyty: NOWA i FABRYCZNIE ZAFOLIOWANA !
 
 
 
___SPIS UTWORÓW : jeżeli masz chwilę czasu, to kliknij UTWÓR
(otwórz w nowym oknie) , i już możesz posluchać samplii.
Track Listing
Bill Bruford - Percussion, Drums
Chris Squire - Bass, Guitar, Vocals, Vocals (Background)
Colin Goldring - Recorder
Jon Anderson - Percussion, Vocals
Steve Howe - Guitar (Acoustic), Guitar (Electric), Vocals, Vocals (Background)
Tony Kaye - Organ, Piano, Moog Synthesizer

With THE YES ALBUM, Yes began an important new chapter in its career and defined much of what the next decade would bring. They had left behind not only their original guitarist, Peter Banks, but also the covers of 1960s tunes by the likes of the Byrds and the Beatles. The arrival of the more hard-edged Steve Howe signaled the group's ascent into full-blown progressive-rock mode, a style whose parameters Yes helped craft with this recording. Though Rick Wakeman and his classical-influenced arsenal of keyboards had not yet come aboard, Tony Kaye's roiling Hammond organ and Chris Squire's busy bass lines perfectly interacted with Howe's idiosyncratic playing to create a uniquely fugue-like sound, as Bill Bruford's polyrhythms and Jon Anderson's angelic voice simultaneously kept things on a more abstract and ethereal plane than almost anything that had been labeled "rock" up to that point. "Starship Trooper" and "Yours Is No Disgrace" would become hallmarks of prog rock and launch a thousand pale imitations by third-string art-rockers for decades to come.
 

 

 

UWAGA ! OFERTA SPECJALNA ! 

WYSYŁKA GRATIS !!!

CAŁKOWICIE DARMOWY KOSZT WYSYŁKI !

 Przeczytaj INFO pod cennikiem kosztów.

 

 

LOGO