Zdolność do budowania silnych marek takich jak YATO, FALA, FLO, POWER UP, STHOR, VOREL, LUND jest jednym z najważniejszych atrybutów wyróżniających firmę na tle konkurencji. Ponad 3000 klientów z 42 krajów na całym świecie to wynik wysoko postrzeganej jakości, a co za tym idzie lojalności odbiorców wobec naszych marek.
Kilkutysięczna, stale poszerzana gama asortymentowa (ponad 7000 aktualnych indeksów towarowych) wychodzi naprzeciw oczekiwaniom klientów (każdego roku wprowadzamy na rynek około tysiąca nowych produktów).
Profesjonalnie zbudowana sieć logistyczna, nowoczesne centra logistyczno-dystrybucyjne oraz magazyny wysokiego składowania o łącznej powierzchni ponad 22 000 m2 – zapewniają sprawne składowanie i dostawy towarów do klientów na całym świecie
Aktywna działalność firmy na przestrzeni dwóch dekad to głównie dynamiczny rozwój, inwestycje w nowoczesne technologie, które zapewniają firmie osiąganie dziewięciocyfrowych przychodów ze sprzedaży rocznie oraz stale zwiększanie udziału w rynku.
DANE LICZBOWE
- Ponad 20 lat doświadczeń
- Większość kapitału w rękach polskich inwestorów
- 3000 aktywnych klientów w 42 krajach
- 9 autoryzowanych dystrybutorów oraz 180 sklepów patronackich w Polsce
- 22 000 m2 łącznej powierzchni magazynowej
- 300 pracowników
- 7 marek własnych
- Ponad 7000 indeksów towarowych w bieżącej ofercie
- Innowacyjne produkty (każdego roku wprowadzamy na rynek około tysiąca nowych produktów)
- Dziewięciocyfrowe przychody netto ze sprzedaży rocznie