Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

YAMAHA YZ 250 2T - OHLINS , TALON , PROCIRCUIT

19-06-2015, 1:08
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 17 900 zł     
Użytkownik cezary2100
numer aukcji: 5423098652
Miejscowość radomsko
Wyświetleń: 957   
Koniec: 19-06-2015 01:10:29
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

 

 

Na sprzedaż posiadam Yamaha YZ 250 2T z 2007 roku

 

Nr vin ramy - JYACG23C000[zasłonięte]882

 

 

 

Tuningowe dodatki:

 

- przednie zawieszenie jednokomorowe Ohlins oraz tylne Ohlins olejowe- gazowe

- kompletny układ wydechowy Pro-Circuiut , końcówka shorty R-304

- piasty Talon oksydowane na złoto

- felgi Excel Pro oksydowane na czarno

- 4 mm szprychy w przednim i tylnym kole C.C Products Sweden

- hydrauliczne sterowanie sprzęgłem 

- przednia tarcz hamulcowa oversize Braking oraz tylna również większa Braking

- moduł Procom

- podnóżki stalowe DRC

- aluminiowe osłony ramy Gadget

- nóżka zmiany biegów Twenty MX

- kierownica fat-bar 28 mm Reikon

- aluminiowy Rolgaz Zeta o krótkim skoku

- zestaw tuningu membrany gaźnika Boyesen

- niełamliwa klamka hamulca ASV oraz sprzęgła 

- niebieskie węże układu chłodniczego Hamerflex

- antypoślizgowe poszycie siedzenia 

- wieżyczki kierownicy Accel 

- aluminiowa osłona dyfuzora Zeta ( 2 sztuki )

- hand bary listki Acerbis

- aluminiowa płyta pod silnik ( nie zamontowana )

- aluminiowe osłony chłodnicy ( nie zamontowane )

- aluminiowe dodatki zeta, accel i inne


 

Historia motocykla : Motocykl kupiony 08.2013r z uszkodzonym silnikiem, tłok selekcji B pękł niszcząc cylinder zacierając korbowód oraz łożyska na wale. Motocykl był całkowicie w oryginale nie miał żadnych tuningowych dodatków ( ostatnie zdjęcie z galerii ). Przez niecałe 2 lata Yamahę doprowadziłem do stanu który państwo widzą.

 

Faktury ( wszystkie dostanie nowy właściciel ) na części silnikowe i łożyska ramy 6000 zł + cylinder i inne części oryginalne OEM z USA za 3100 zł ( nie mam faktur ale wszystkie stare części dodaje dla nowego właściciela jak cylinder , cześć skrzyni i tp.  ). Części tuningowe kupowałem nowe w Polsce ( mam faktury ) oraz używane i nowe z USA ( nie mam faktur jedynie potwierdzenia wpłat ). Łącznie przez 2 lata na motocykl wydałem około 30 tys złotych.

 

 

 

Silnik - Jest w stanie bardzo dobrym. Cylinder od nowości smarowany Motulem 800 a skrzynia Motulem 300v.


Cylinder z oryginalnym nicasilem selekcji A od nowości drugi tłok , przepracowane 57 mg. 

Tłok selekcji A ma przepracowane 17 mg

Korbowód Vesrah ma przepracowane 57 mg

Łożyska na wale Koyo przepracowane 57 mg

Łożyska skrzyni biegów OEM 57 mg

Elementy skrzyni biegów 17 mg

Listki membrany 30 mg

 

Sprzęgło - w stanie bardzo dobrym i zostało zmodyfikowane ( opowiem na miejscu )

Kosz sprzęgłowy bez rowków

Tarcze sprzęgłowe oraz sprężyny TRW 17 mg

 

 

Gaźnik - czyszczony 17 mg temu , zostały pozmieniane dysze i dostrojone z wydechem i membraną.

 

 

Zawieszenie przednie - w stanie bardzo dobrym. 

Panewki komplet 10 sztuk Prox  9 mg

Uszczelniacze NOK oraz Ariett 9 mg

Olej oryginalny Ohlins 5 w 9 mg

 

Zawieszenie tylne - w stanie bardzo dobrym.

Uszczelniacz 9 mg

Olej oryginalny Ohlins  9 mg

Łożysko górne oryginalne bez luzów , dolne zmienione 9 mg

 

Łożyska wahacza oraz kołyski w stanie dobrym.

Ostatnie smarowanie 0 mg

Wymiana łożysk wahacza i kołyski Pivot 35 mg

 

Hamulce - bez luzów. Klocki przenie oraz tylne w połowie. Tarcze grube bez rantów. Gumy w zaciskach wymieniane na bieżąco. Olej wymieniany co wymianę klocków.

Tarcze hamulcowe Braking - 11 mg

Zestaw naprawczy przedniego zacisku 57 mg , tylnego 2 mg

 

Napęd - w bardzo dobrym stanie

Łańcuch x-ringowy DID VX2  7 mg

Zębatka tylna super-sprox    7 mg

Zębatka przednia Renthal   7 mg

 

Koła - w stanie dobrym.

Łożyska kół 12 mg

Centrowanie i dociąganie szprych 12 mg

Szprychy i naple komplet na dwa koła C.C Sweden 40 mg

 

Układ wydechowy- w stanie dobrym, piaskowanie , malowanie oraz wymiana waty 0 mg

 

 

Plastiki - w stanie bardzo dobrym.

Przedni błotnik, tylny , boczki chłodnicy 1 mg

Panele numerowe boczne i osłony lag kupowane na początku roku.

Gruba okleina HG Stickers 1 mg

 

 

Opony - w stanie bardzo dobrym.

Przednia Michelin Starcross  4 mg

Tylna Pirelli Scorpion 4 mg

Detki grube Michelin zmieniane przy wcześniejszej zmianie opon.

 


Kopka , dźwignia zmiany biegów bez luzów. Chłodnice proste.

 

 

Wady motocykla:

 

- tylna felga jest podbita ( nie czuć tego podczas jazdy )

- tylna felga jest oksydowana na czarno ale oksyda miała już ubytki i została pomalowana

- siedzenie ma jedno małe rozdarcie 5 mm zaklejone żywicą

- dyfuzor na kilka minimalnych wgnieceń

- chłodnica w miejscu w którym styka się z dyfuzorem ma dospawane wzmocnienie ( zrobiłem to zapobiegawczo )

- można było by pomalować sprężynę tylnego amortyzatora ( miejscami odchodzi farba) , zapomniałem o tym przy regeneracji amortyzatora


 

Mimo że motocykl nie jest nowy to jest wyjątkowy, takich 250 2T w Europie jest niewiele i na pewno robi się coraz mniej. Starałem sie wyeliminować wszystkie wady YZ a jest ich trochę fabryczne zawieszenia w połączeniu z niską ramą powodują że motocykl jest za niski a tuning zawieszenia z wymianą sprężyn nie daje za dużo, zawieszenia ohlinsa zupełnie rozwiązało ten problem. Fabryczne hamulce są słabe pomogła wymiana tarcz na większe oraz klocki hamulcowe Ferrodo. Sprzęgło na linkę przy motocyklu 2T gdzie używa się go bardzo często jest ciężkie w eksploatacji i dodatkowo niszczy kosz sprzęgłowy założyłem zestaw sprzęgła hydraulicznego oraz zmodyfikowałem sprzęgło co dało fajny efekt. Największym problem 2T było gwałtowne i nie liniowe oddawanie mocy co było największym problemem do rozwiązania zmieniłem zębatki na 14 i 48 co wydłużyło 1 i 2 bieg. Zmieniłem górny listek w membranie na delikatnie cieńszy co poprawiło dół obrotów , sama membrana oraz układ wydechowy i tuningowy moduł poprawiają górę i środek obrotów, wszystkie zgrałem na delikatnie wyższych dyszach gaźnika , efektem tego jest fajna ćwiara która może konkurować z 4T i daje dużo frajdy z jazdy. Motocykl sprzedaje gdyż zrodził mi sie nowy pomysł w głowie, prosze nie dzwonić z jakimiś propozycjami niskiej ceny gdyż nie mam presji na sprzedaż motocykla i tak naprawdę nadal to rozważam bo poświęciłem sporo serca , nocy i pieniędzy w ten motocykl. NIE INTERESUJE MNIE ZAMIANA.

 

 


Do motocykla dodaje: oryginalną serwisówke, wszystkie wspomniane faktury i stare części , serwisówke do zawieszenia wraz z nastawami. 


Dodatki eksploatacyjne za kwotę ponad 2 tys złotych ( komplet uszczelek na cały silnik Athena oraz kilka innych , łożyska wału OEM , uszczelniacze wału Prox, zapasowe karbonowe listki membrany , olej do skrzyni 4 litry i paliwa 3 litry , świece 2 sztuki , zapasowy filtr powietrza , zapasowa okleina na cały motocykl Metal Mulisha , poprzeczka do kierownicy z gabką , komplet plastików, dwa kanistry po 20 litrów na mieszankę, zapasowe klocki hamulcowe przednie i tylne Ferrodo , zapasowe elementy zacisków, zapasowe dysze do gaźnika, okleinę na wahacz , przedni błotnik oraz osłony lag do obecnej okleiny widocznej na zdjęciach, zapasowe łożyska przedniego i tylnego koła z uszczelniaczami, zapasowy cylinder ( do regeneracji ), przednią zębatkę Renthal , łożysko górne amortyzatora, zapasowe gumki stabilizujące do chłodnic, śruby SKF z samokątrą do tylnej zębatki , rolkę łańcucha, osłonę rolgazu, osłonę klamki sprzęgła, linkę gazu, zapasowe akcesoria do handbarów) 

 

 

 

 

Telefon: 793-[zasłonięte]-761

Motor do obejrzenia w Radomsku ( pomiędzy Częstochową a Piotrkowem Trybunalskim )

 

Motor mogę zawieźć po kosztach paliwa.

 


 

PONIŻEJ 2 GALERIE

 
Galeria zdjęć na aukcjeGaleriealle
 
allegro galeriaGaleriealle