Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Yamaha YZ 250 2t 2004 (Enduro/WR)

07-09-2014, 19:43
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 6 500 zł     
Użytkownik Macius121
numer aukcji: 4544509187
Miejscowość Rybna
Wyświetleń: 495   
Koniec: 07-09-2014 19:14:47

Dodatkowe informacje:
Rok produkcji: 2004
Przebieg (km): 25
Pojemność silnika: 126 - 250ccm
Moc silnika (KM): 56
Rodzaj paliwa: benzyna
Rodzaj napędu: łańcuch
Kolor: Niebieski
Stan: Używany
Uszkodzony: Nie
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Yamaha YZ 250 Enduro

Witam, do zaoferowania posiadam moją Yamahę YZ, która dawała mi wiele radości i emocji z jazdy. Zacznijmy od remontów jak to na każdej podobnej aukcji:

PIERWSZY remont zrobiony +/- 25 mth temu był remontem generalnym silnika oraz tylnego zawieszenia,

KOLEJNY był około 5 mth temu i obejmował wszystkie pozostałe rzeczy eksploatacyjne, które należało zrobić by cieszyć się udanym sezonem. Oba remonty były na czas, a nie z przymusu jakiejś awarii, mam wszystkie Pudełka z nowych elementów i stare części do wglądu. Zacznijmy więc wyliczankę :

(Remont Kapitalny 25 mth temu)

-Kompletny wał firmy Wiesco Olek motocykle 700zł++ (stary do do wglądu)

-Komplet Łożysk i Uszczelniaczy ALL balls (olek) 250 zł+/- (Stare do wglądu)

-Tłok proxy 450zł+/- SELEKCJA A!! cylinder NICASIL

-Tryba 1 i 2 Biegu + Wodzik ORYGINALNE SALON YAMAHA (Stare do wglądu) Cena jest aż za duża by podawać -.-'

-Zestaw Kiwczki (chyba All balls) tylnego zawiasu 320+/-

-Dźwigienka biegów (grosze)

-Klocki tył i Przód 100zł +/-

(Remont Drugi, kosmetyka 5mth temu)

-Kompletny Napęd tj. łańcuch DID 520 VX2 118 ogniw 300zł +/- + zębatka tył 48zębów 120 zł + przód 15 zębów 40 zł, trzeba będzie skrócić o 2 ogniwa bo zębatki mają inne przełożenia niż oryginalny full cross gdyż są dobrane do Enduro

-Uszczelniacze LAG Pyłowe i olejowe (Arietta) 90zł + olej 5W 84 zł

-Opona Michelin AC10 tył 120/90 80% zużycia 200 zł (przednia 80%, mam jeszcze jedną w razie potrzeby też 80%)

-Tarcza przednia NOWA 274zł (Tylna tarcza jest w idealnym stanie, prawie bez zużycia więc nie zmieniałem)

-Olej Motul do skrzyni 54zł ( zmieniałem co 10mth mam jeszcze kilka pustych butelek do "wglądu")

-Nowe przednie światło (mam jeszcze stare) 270zł

-Dekiel od strony oleju wymieniony na używany bo stary pękł lekko po jakimś upadku i ciekło

-Plastiki (Osłony Chłodnic) 120zł

-Rama została wypiaskowana i wymalowana proszkowo 140zł

-Manetki Pro Grip 45zł

-Klamka sprzęgła 30zł

-Linka gazu 55zł

-Dętki przód i tył 90zł (salon KTM Kraków)

-Trzymak opony przedniej 50zł (Salon KTM Kraków)


Tuning:

Światła, działają z magneta nie z baterii (mam też tylnego stopa ale odkręcony)

Zawieszenie Pro-Action tył

Obecnie założony Układ wydechowy też nie jest oryginalny ale mam oryginał gdzieś zapakowany, niestety trochę pogięty


Zestaw Hydraulicznego Sprzęgła MAGURA za 1100zł (najtańszy znalazłem w USA za 275$)


Ogólnie:

Motor Nie jest nowy i nie służył do jazdy po piwo do sklepu ale starałem się by pracował jak należy co widać powyżej, zawsze pracował na najlepszych olejach motul , nie jeździłem nim po torze ale po bezdrożach, zrobiony jest na Enduro (światła i przełożenia 15/48 zamiast 14/49). Interesują mnie tylko poważne osoby bo marzycielom po prostu będę dziękował. Moto Robiłem dla siebie lecz nadszedł czas by w końcu spoważnieć i nie ma już czasu tyle co wcześniej. Istnieje Możliwość kupienia wszystkich starych części po symbolicznych cenach. Przypominam że to NICASIL sel. A, a nie Tuleja!

Telefon 504 [zasłonięte] 830, maila rzadko używam niestety..

Sprzęt Sportowy nie podlega ewidencji i rejestracji w urzędzie rejestracyjnym. Motor bardzo mocny więc odradzam początkującym gdyż jeden z kupujących wrócił do domy mocno poturbowany ze złamaną ręką. Nie chcę powtórki, za wszelkie szkody trzeba będzie zapłacić. Własny kask wymagany na jazdę próbną!!