Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Yamaha YZ 125 Wejdź/Przeczytaj/Kup POLECAM

20-07-2014, 12:12
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 5 700 zł     
Użytkownik szklanki_pro
numer aukcji: 4398355332
Miejscowość szczukwin
Wyświetleń: 1168   
Koniec: 20-07-2014 11:25:36

Dodatkowe informacje:
Rok produkcji: 2000
Pojemność silnika: 51 - 125ccm
Rodzaj paliwa: benzyna
Rodzaj napędu: łańcuch
Kolor: Niebieski
Stan: Używany
Uszkodzony: Nie
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Witam na mojej aukcji!!

 

Oferuję na sprzedaż motor:

 

YAMAHA YZ 125 rocznik 2000 Kit One Industries TechnoFlex

 

Motor kupiony w listopadzie 2013 roku w celu perfekcyjnego przygotowania go na sezon 2014. Przez okres zimy Yamaha została rozebrana do gołej ramy i spowrotem poskładana po drodze wymieniając wszystkie części które tego wymagały. Na moje nieszczęście okazało się że praktycznie musiałem budować motor od podstaw ze względu na to że wszystkie elementy wymagały mojej uwagi. 

 

Zaczynając od ramy wymieniłem łożyska główki ramy oraz linki od gazu (razem z rollgazem) oraz sprzęgła.

 

Zawieszenie:

Tutaj miałem bardzo przykrą niespodziankę. Śrubę od koła z wahacza wybijałem 2 dni. Po rozebraniu wahacza i kołyski większość lożysk była zardzewiała, igiełki łożysk były zniszczone bez możliwości ponownego montażu. Zakupiłem więc wszystkie łożyska zawieszenia z pokładkami oraz uszczelniaczami:

- łożyska amortyzatora góra/dół z uczelniaczami

- kompletny zestaw naprawczy wahacza

- kompletny zestaw naprawczy kołyski

- nowa śruby

 

Dodatkowo wymieniłem łożyska kół przód/tył razem z uszczelniaczami, wypiaskowałem, wyprostowałem, pomalowałem felgi excel zakladając nowe opony, uszczelniacze lag.

 

Aktualnie zawieszenie jest ustawione pod moją osobę ale działa jak marzenie :)

 

Kiedy już miałem zdrowy szkielet motoru musiałem zadbać o jego napęd. Zębatki to supersprox natomiast łańcuch to DID VX2 X-Ring wzmocniony.

 

Na sam koniec zostawiłem sobie serce YZ. Silnik akurat w tym przypadku był w naprawdę dobrym stanie lecz mimo tego został rozebrany. Wymieniono łożyska wału z uszczelniaczami, lożyska pompy wody, łożysko igiełkowe oraz tłok. Wał i korba bez zarzutu, brak luzów oznaczających nadmierne zużycie. Dodatkowo wymieniłem sprzęgło na twarde EBC z kompletem uszczelek na cały silnik. Uwagi wymagały też zawory wydechowe które miały problem z płynną pracą. Wydech cały wyczyszczony plus nowa wata w końcówce, nowa fajka-świeca.

 

Z ciekawostek w motorze została założona membrana V-Force z nowymi carbonowymi listami gdzie została dodatkowo modyfikowana przez jednego z holenderskich tunerów (zmieniony kształt kanału) oraz gaźnik na Mikuni TMX z dopasowanymi dyszami pod mieszankę.

 

Na chwilę obecną motor jest gotowy do jazdy i przygotowany w 100% do sezonu. Jeździłem nim tylko praktycznie tylko po torze. 

 

Nie będę pisał "filtr czyszczony co jazdę", "napęd smarowany na bieżąco" bo to jest raczej w tym sporcie podstawa.

 

Motor jeździ na olejach MOTUL 800- silnik TransOil- skrzynia MotoCool- chłodnica, łańcuch smarowany smarem Motorex.

 

Są tańsze YZ 125 w serwisie, w idealnym stanie, po remontach, młodsze roczniki, w pełni serwisowane i pewnie wydaje się że moja cena jest wysoka. Otóż ja bym napisał że jest dosyć dobrą ceną, z możliwością negocjacji. Proszę spojrzeć nawet na sam wygląd ogłoszenia które wystawiam. Opisałem w miarę wszystko w 100% zgodne z rzeczywistością, Dla osoby zainteresowanej mogę rozebrać motor na miejscu bo mam taką możliwość, mogę zdjąć cylinder, mogę spełnić każdą prośbę (przy pokryciu kosztów uszczelek itp itd) aby potwierdzić moje słowa. 90% czynności wykonywałem własnoręcznie więc w przeciwieństwie do osób sprzedających inne YZ wykorzystywane "rekreacyjnie" wiem że wszystko działa bez zarzutu. Jak widać po opisie motor składałem dla siebie więc nie oszczędzałem w środkach ani na jakości części. Tylko najwyższa półka- Prox Wossner Supersprox DID Namura Motul Allballs.

 

UWAGA!! Jako chyba nieliczna osoba oferuję sprawdzenie motoru przez klienta w jego naturalnych warunkach czyli na torze motocrossowym. Jesteś zainteresowany, zadzwoń, napisz, przyjedź. Tor znajduje się 300m od mojego garażu i jest dostępny 24h/dobę.

 

Miejscowość położona 25km od centrum Łodzi przy A1 w stronę Piotrkowa Trybunalskiego

 

Dodam tylko że w gratisie dodam 1L oleju Motul 800, spray do konserwacji filtra oraz spray do łańcucha aby nowy nabywca musiał tylko kupować paliwo na dobry początek i cieszyć się obecnie trwającym sezonem :)

 

Kontakt:

gg: 11[zasłonięte]039

gsm: 791[zasłonięte]744 (również sms)

lub kontakt przez pytanie do...

 

Jeżeli zainteresowana osoba potrzebuje dodatkowe zdjęcia, jakieś szczególne, spełnię każde życzenie. Na aukcji oczywiście zdjęcia pięknie umytego motoru żeby nie straszyć ale mam też zdjęcia jak motor wygląda podczas eksploatacji :)

 

Pozdrawiam!