Sprzedam Yamahę YFZ[zasłonięte]450 20r. Special Edition profesjonalnie przygotowaną do sportu. Quad jest używany, jednak jego stan jest idealny, gdyż przeszedł w 2010 roku remont generalny łącznie z silnikiem a większość elementów m.in. rama, wahacze, podłogi czy zderzaki zostały wypiaskowane i pomalowane proszkowo na kolor czarny. Sprzęt oprócz niesamowitego wyglądu, dzięki zmianie zawieszenia oraz tuningu silnika jeździ rewelacyjnie. Można powiedzieć, że niemal sam się prowadzi.
Oto lista zmian i dokonanych modyfikacji:
- Wzmocniona rama we wszystkich słabych punktach, zadupek przerobiony na 6-punktowy. Robota wykonana profesjonalnie, nie jest to żadna lipa w stylu dwóch blaszek na krzyż. Wszystko spawane TIGiem.
- Wahacze Laeger's, amortyzatory Elka Elite( najwyższy model ) z przodu i Elka RR46CR( 1 model gorszy od Elite ) z tyłu.
- Tylna oś Dominator II, praktycznie niemożliwa do złamania.
- Tuningowe przednie piasty wraz z samooczyszczającymi i wentylowanymi tarczami hamulcowymi.
- Carbonowe felgi typu BeadLock (opona nie spadnie z felgi) firmy HiPer i opony Goldspeed SX z tyłu oraz Goldspeed MXF z przodu.
- Krótsza, wygodniejsza i trwalsza nóżka do zmiany biegów Sunline. Fabryczne są za długie i lubią się ukręcać.
- Zderzaki Goldspeed z przodu i z tyłu.
- Antywibracyjna kolumna kierownicza +2 cale, pogrubiana kierownica Fat Bar
- Pompa hamulcowa Nissin + komplet przewodów w stalowym oplocie, klamka sprzęgła od motocykla żużlowego.
- Roll Gaz firmy Motion Pro, model Vortex - najkrótszy.
- Podłogi Goldspeed, jedne z najlepszych na rynku.
- Amortyzator skrętu Goldspeed.
- Płyta pod silnik i ramę.
- Kickstarter, czyli odpalanie z kopniaka. Przydatne w razie problemów z elektryką. Silnik w tym sprzęcie został złożony na najlepszych częściach co daje niesamowitą moc i powoduje, że nie wiele jest w Polsce quadów, które mogą się z nim równać.
Oto spis części, które za to odpowiadają:
- Tłok wysokiej kompresji Wossner 13.1:1
- Głowica po profesjonalnym portingu wykonanym przez najlepszego fachowca w kraju. Rozwiercone kanały dolotowe i wylotowe oraz wycięte prowadnice zaworów. Wszystko to robione ręcznie, żadna masówka z obrabiarki.
- Wzmocniony wałek zmiany biegów. Oryginalne niestety często się urywają, tutaj tego problemu nie ma.
- Najostrzejsze wałki rozrządu jakie można zastosować przy seryjnych sprężynach zaworowych.
- Zmodyfikowany gaźnik
- Pompka przyspieszacza, komplet dysz GYTR, iglica z dużym zakresem regulacji.
- Największy możliwy dolot do gaźnika razem ze stożkowym filtrem powietrza. Oprócz mocy dodaje piękny warkot spod kanapy:)
- Wydech Leo Vince X3, wzmacniany, robiony na specjalne zamówienie.
Quad do obejrzenia w Bytomiu po wcześniejszym kontakcie telefonicznym.
Kontakt tel. 668-[zasłonięte]-201, 668-[zasłonięte]-089.
Cena do negocjacji.
|