Witam. Sprzedam mocno doinwestowanąYamahę YFZ 450 z 2006r. Zakupioną w 2008r. w polskim salonie( posiadam fakturę). Quad jest w bardzo dobrym stanie. Lany był tylko olej Motul 5100; wymieniany co 3-5mth razem z filtrem. Filtr powietrza czyszczony co 1-2 jazdy. Silnik jest ok. 5mth po dotarciu w trakcie remontu wymieniono m.in. (wszystkie części nowe):
-cylinder Yamaha 1850zł
-tłok Vertex Pro Replica kuty 12:1 577zł
-korba Prox 535zł
-uszczelki Winderosa 321zł
-zawory Prox 540zł
-łańcuszek rozrządu Yamaha 185zł
- wzmocnione sprzęgło EBC Drc 360zł
-łożyska wału Hotrods 263zł
-irydowa świeca NGK 60zł
Remont był zrobiony wiosną 2013 roku. Latem tego samego roku wszystkie amortyzatory przeszły serwis w KTM Wojciechowicz. Kosztował on 3160zł.
Jesienią ubiegłego roku quad został rozebrany na części pierwsze i wyremontowane tzn. kilka łożysk zostało wymienionych, uszczelek itp. rama, wachacze i inne części zostały pomalowane proszkowo( 550zł), naklejki Kutvek (600zł), obszycie siedzienia Blackbird(189zł), karbonowa osłona nożnej pompy hamulcowej Quadtech, nowe linki itd. Płyny hamulcowe są nowe, a chłodniczy( o zwiększonej do 136*C temp. wrzenia) ma poniżej roku( oba Motula). Przednie opony to Maxxis Razr 2( 90% bieżnika), a tylne to Wandy( ok. 80%).
Oto lista części tuningowych oprócz silnika9wyżej podane)(mogłem zapomnieć o kilku):
-„zadupek” Lonestar stalowy, 6-punktowy
-zestaw wzmocnień ramy Lonestar
-wachacze +2' Lonestar Long Travel wraz z przedłużonymi i wzmocnionymi drążkami
-oś Lonestar Axcalibar +2'
-komplet amortyzatorów Ohlins Racing( przednie Long Travel z PDS)
-nerfbary XFR wzmocnione
- komplet felg DWT( przednie wzmacniane, tylne kute z beadlockiem)
-pełny, tytanowy układ wydechowy Leovince x3
-kolumna kierownicza chromowana Lonestar +1,5'
-mocowanie kierownicy Lonestar
-zderzak Goldspeed
-filtr powietrza K&N (2 szt.)
-prefiltr
-pokrywka airboxa Pro-Tec ( 2szt. - niedostępne w Polsce)
-zestaw dysz Dynojet
-amortyzator skrętu PEP
-kierownica Renthal 22mm
-silikonowe przewody chłodnicze
-napęd D.I.D. 525 złoty
-przewody w oplocie
-dźwignia sprzęgła Works Connection
-zaślepka hamulca ręcznego Works Connection
-osłona chłodnicy z Ktm 525 przerobiona
-osłona pompy hamulcowej Quadtech karbonowa
-osłonki elektroniki karbonowe
-aluminiowa osłona silnika/ramy
-wzmacniane mocowania silnika Lonestar
-osłonki amortyzatorów Elka
-”dziubek” Quadtech
-rollgaz
-zrywka
-korki rewizyjne Works Connection
-tylny zderzak
-do tego elektryka została mocno uproszczona( brak świateł, stacyjki, inny zestaw przycisków), akumulator przełożony na przód( w stalowym stelażu- porządnie zrobiona modyfikacja) przez co nie ma opcji by cele w akumulatorze się urwały. Odpowietrzenie silnika również zostało zmodyfikowane.
LINK DO ZDJĘĆ:
ZDJĘCIA
LINK DO FILMIKU Z PRACY SILNIKA:
FILMIK
Wartość nowych cześci tuningowych sięga prawie 40.000zł. Numer VIN JY4AJ20W060[zasłonięte]373. Zapraszam do obejrzenia i jazdy próbnej :). Quad stoi w Białymstoku. Nr. Kom. :662[zasłonięte]002( jeśli nie odbiorę proszę napisać smsa, a odzwonię) lub 856[zasłonięte]836
|