YAMAHA CLP-295 GP*
*TOWAR EKSPOZYCYJNY! MOŻLIWOŚĆ PRZETESTOWANIA INSTURMENTU!
NA TEST ZAPRASZA:
SALON MUZYCZNY RIFF
ul. Krasińskiego 5
40-019 KATOWICE
Wysokiej klasy cyfrowy fortepian z drewnianą klawiaturą, czterostopniowym systemem AWM Dynamic Stereo Sampling oraz wykończeniem na wysoki połysk.
- Skrzynia fortepianu gabinetowego z wykończeniem na wysoki połysk
- Klawiatura Natural Wood (NW) z drewnianymi białymi klawiszami
- Czterostopniowy system Advanced Wave Memory Dynamic Stereo Sampling
- System iAFC (Instrumental Active Field Control)
- USB TO DEVICE / USB TO HOST
Najwyższej jakości dźwięk, zaawansowana technologia i przystępna cena. Model CLP-295GP to wysokiej klasy fortepian posiadający brzmienie i możliwości fortepianu koncertowego. To prawdziwie luksusowy model, zarówno od strony brzmieniowej, jak i wizualnej. Skrzynia posiada ramę tylną, obręcz i podwieszoną listwę pedałową. Ruchoma nakrywa dopełnia charakter fortepianu jednocześnie uwalniając brzmienie. Wyważone, drewniane klawisze zapewniają naturalność gry i umożliwiają pełne wykorzystanie techniki fortepianowej.
Skrzynia w kształcie fortepianu gabinetowego z wykończeniem na wysoki połysk
Skrzynia posiada ramę tylną, obręcz i podwieszoną listwę pedałową. Ruchoma nakrywa dopełnia charakter fortepianu jednocześnie uwalniając brzmienie.
Klawiatura Natural Wood (NW)
Specjalna klawiatura Natural Wood jest wyposażona w prawdziwe, drewniane klawisze. Znacznie wyprzedza technologicznie wykorzystywane dotąd klawiatury w pianinach cyfrowych. Dzięki wyważeniu klawiszy możliwe jest wykorzystanie technik niezbędnych przy grze na fortepianie, takich jak powtarzanie tej samej nuty i gładkie nakładanie się brzmienia nawet bez użycia pedału forte, lub też na powtarzanie tej samej nuty szybko z perfekcyjną artykulacją bez nienaturalnego ucinania się dźwięku.
Advanced Wave Memory (AWM) Dynamiczny Stereo Sampling
AWM (Zaawansowana pamięć Wave) to system samplowania, który, dzięki użyciu techniki cyfrowej do nagrywania brzmienia instrumentu oraz nałożeniu wysokiej jakości filtrów na pobrane próbki audio, tworzy brzmienie najbardziej zbliżone do tego, jakie oferują akustyczne instrumenty. Postać fali brzmieniowej uzyskanej podczas gry na akustycznym fortepianie różni się w zależności od siły, z jaką się gra (od pianissimo do fortissimo). System AWM Dynamic Stereo Sampling potrafi stworzyć takie dynamiczne niuanse dzięki pobieraniu próbek o różnej mocy. Im większa jest liczba użytych próbek, tym większa jest siła ekspresji oraz potencjał brzmienia.
Instrumental Active Field Control (IAFC)
Urządzenie wysyła dźwięk pobrany z zewnątrz przez wbudowany mikrofon razem z wewnętrznym brzmieniem instrumentu do głośników korygując je automatycznie, tak aby uzyskać bogaty dźwięk, który najlepiej odpowiada akustyce pomieszczenia, w którym grasz. Przetwarza również sygnał w celu odtworzenia autentycznego efektu pedału forte. Gdy naciśniety jest pedał forte, zsamplowane tony, harmonia oraz pogłos są prowadzone tak, aby stworzyć cieple, przestrzenne brzmienie.
Wybór brzmień
Szeroka gama nagranych w technice stereo brzmień instrumentów muzycznych zapewnia wysoki realizm, aby móc czerpać jak największą radość z muzyki.
Rozszerzona polifonia 128 (max)
Standardowe cyfrowe pianina „tracą” dźwięki podczas szybkich, rozciągniętych pasaży granych legato. Instrument skraca czas trwania poszczególnych dźwięków, aby zrobić miejsce dla następnych. Maksymalna liczba 128 tonów, które mogą brzmieć w tym samym czasie, eliminuje ten problem.
Złącze USB TO DEVICE
Włóż pamięć przenośną USB do złącza USB TO DEVICE wbudowanego w instrument. Będziesz miał możliwość zapisywania lub wgrywania ustawień oraz własnych utworów stworzonych za pomocą instrumentu, jak również odczytywania danych z podłączonego urządzenia.
Złącze USB TO HOST
Czerp pełnymi garściami z szerokiej oferty komputerowego oprogramowania muzycznego. Podłączenie i ustawienia są niezwykle proste. Zyskujesz możliwość odtwarzania twoich nagrań za pomocą brzmień innych instrumentów, a wszystko to za pomocą jednego instrumentu.
Zobacz nasze pozostałe aukcje:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|