|
|
Moto Fun HONDA Kraków
ul. Góra Libertowska 24 30-444 Kraków
GODZINY PRACY:
poniedziałek-piątek 10.00-18.00
sobota 10.00-14.00
NUMER KONTA:
93 1680 [zasłonięte] 1[zasłonięte]0620000 [zasłonięte] 149163
KONTAKT:
tel. 12 [zasłonięte] 05
[zasłonięte]@motofun.pl
POJAZDY, AKCESORIA, ODZIEŻ
[zasłonięte]@motofun.pl
CZĘŚCI
[zasłonięte]@motofun.pl
|
|
GDZIE KUPUJESZ MOTOCYKL
Firma Moto Fun istnieje od 1998. Jesteśmy autoryzowanym dealerem motocykli Honda. Prowadzimy sprzedaż oraz serwis motocykli, quadów i skuterów. Salon oferuje szeroką gamę odzieży, akcesoriów oraz kasków. Zapraszamy także do serwisu, nasi pracownicy to wykwalifikowana kadra z wieloletnim doświadczeniem.
CO ZYSKUJESZ
Każdy klient, który kupił u nas motocykl, nowy lub używany otrzyma rabat na odzież, akcesoria i materiały eksploatacyjne 10%. Informujemy o pełnej historii pojazdu oraz udzielamy 3 miesięcznej rękojmi na pojazdy używane.
FINANSOWANIE/TRANSPORT
Na miejscu uzyskasz kredyt, leasing i ubezpieczenie na bardzo korzystnych warunkach pakietowych. W zależności od wartości transakcji koszt transportu w kraju wynosi od 0 do 360pln.
OPIS MOTOCYKLA YAMAHA XVS 650 DRAGSTAR.
- rok produkcji 2008
- I rejestracja w Polsce 15/06/2010, pochodzenie USA
- przebieg 8800 mil
- bez wypadkowy
- I właściciel w Polsce
- akcesoryjny bagażnik
- sakwy boczne
Ogólna charakterystyka:
Opis motocykla link...
Model ten zaczęto produkować od 1997 roku. Początkowo produkowany jako Custom miał płytkie błotniki i dużo chromu w 1998 dołączył do niego model Classic charakteryzowały go głębokie błotniki i szersze przednie koło. Miał on zastąpić długo produkowany model Virago 535, który powoli wychodził z mody, jednak najważniejszy jego element, silnik konstruktorzy Yamahy pozostawili bez większych zmian. Podstawowa różnica tkwi w większej średnicy cylindrów oraz pomniejszonych dyszach gaźnikowych, dzięki czemu Drag Star 650 jest nieco słabszy od swojej starszej siostry, ale za to oszczędniejszy-przy spokojnej jeździe potrafi spalić nieco powyżej 4L/100km ... link...
|
Dane techniczne i serwisowe Yamaha Drag Star 650 [zasłonięte] 199707
|
|
Wymiary i masy - CLASSIC/CUSTOM
|
|
Długość całkowita:
|
2450 mm/2295 mm
|
|
Szerokość całkowita:
|
930 mm/880 mm
|
|
Wysokość całkowita:
|
1105 mm/1065 mm
|
|
Wysokość siedziska:
|
710 m/ 695 mm
|
|
Rozstaw osi:
|
1625 mm/1610 mm
|
|
Prześwit:
|
140 mm/140 mm
|
|
Promień zawracania:
|
3500 mm/3100 mm
|
|
Masa:
|
249 kg/227 kg
|
|
Dopuszczalna masa całkowita:
|
407kg
|
|
Pojemność zbiornika:
|
16 L/w tym 3L rezerwa
|
|
Osiągi
|
|
Prędkość max.
|
150km/h
|
|
Przyspieszenie 0-100 km
|
8,1s
|
|
Zużycie paliwo na 100 km
|
5,6L
|
|
Rodzaj paliwa
|
PB 95 (benzyna 95- oktanowa)
|
|
Silnik i napęd
|
|
Typ:
|
chłodzony powietrzem, 4-suw, SOHC
|
|
Układ cylindrów:
|
2-cylindrowy z układem V
|
|
Moc:
|
29,8kW ( 40KM ) przy 6500 obr./min
|
|
Maks. moment obrotowy:
|
50Nm przy 3000 obr./min
|
|
Pojemność:
|
649 ccm
|
|
Średnica cylindra x Skok tłoka:
|
81 mm x 63 mm
|
|
System zapłonu
|
Elektroniczny - T.C.I (digital)
|
|
Liczba zaworów na cylinder:
|
2
|
|
Stopień Sprężania:
|
9 : 1
|
|
Ciśnienie w cylindrze:
|
min 10bar, norm 11bar, max 12ba
|
|
Obroty biegu jałowego (luz):
|
min 1150obr/min, max 1250obr/min
|
|
Rodzaj gaźników / Średnica gardzieli:
|
"MIKUNI"/28mm
|
|
Chłodzenie:
|
powietrzem
|
|
Rozruch:
|
rozrusznik elektryczny
|
|
Alternator
|
14V 20A
|
|
Akumulator
|
12V- 10Ah
|
|
Układ smarowania:
|
mokra miska olejowa
|
|
Sprzęgło
|
cierne wielotarczowiec mokre
|
|
Napęd pierwotny:
|
przekładnia zębata
|
|
Przełożenie napędu pierwotnego:
|
68/38 (1.780)
|
|
Napęd wtórny:
|
wałek napędowy
|
|
Przełożenie napędu wtórnego:
|
19/18 x 32/11 (3.071)
|
|
Typ skrzyni biegów:
|
5- biegowa sekwencyjna
|
|
Przełożenia
|
1 - 38/14 (2.714); 2 - 38/20 (1.900); 3 - 35/24 (1.458); 4 - 28/24 (1.167); 5 - 29/30 (0.967)
|
|
Nadwozie i zawieszenie
|
|
Konstrukcja ramy:
|
Kołyskowa, stalowa
|
|
Kąt skrętu głowicy kierownicy:
|
35 stopni
|
|
Wyprzedzenie sworznia zwrotnicy:
|
153 mm / classic 145 mm
|
|
Zawieszenie przód - CLASSIC:
|
widelec teleskopowy / sprężyna śrubowa z amortyzatorem olejowym / 140 mm
|
|
Zawieszenie tył - CLASSIC:
|
wahacz / sprężyna śrubowa z amortyzatorem olejowo-gazowym, regulacja obciążenia wstępnego / 98 mm
|
|
Zawieszenie przód - CUSTOM
|
widelec teleskopowy / sprężyna śrubowa z amortyzatorem olejowym / 140 mm
|
|
Zawieszenie tył - CUSTOM
|
wahacz / sprężyna śrubowa z amortyzatorem olejowo-gazowym, regulacja obciążenia wstępnego / 86 mm
|
|
Hamulec przód:
|
tarczowy z zaciskiem dwu tłoczkowym, tarcza o średnicy 298mm
|
|
Hamulec tył:
|
bębnowy o średnicy 160mm
|
CENA
18900,- pln brutto
DOKUMENTY/GWARANCJA
Rękojmia 3 miesiące. Faktura Vat marża, kupujący zwolniony z podatku od czynności cywilno-prawnych /PCC/ 2%
|
|