Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

YAMAHA XTZ 750 Super Tenere 95' doposażona

10-11-2014, 11:21
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 7 999 zł     
Użytkownik MREMOL
numer aukcji: 4754347463
Miejscowość Lwówek Śląski
Wyświetleń: 293   
Koniec: 10-11-2014 10:41:21

Dodatkowe informacje:
Rok produkcji: 1995
Przebieg (km): 60800
Pojemność silnika: 501 - 750ccm
Moc silnika (KM): 69
Rodzaj napędu: łańcuch
Stan: Używany
Uszkodzony: Nie
Wyposażenie: Bagażnik, Elektryczny starter, Kufry, Podgrzewane manetki
Informacje dodatkowe: Zarejestrowany w Polsce
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

 

Witam na mojej aukcji oferuje do sprzedaży kultowy motocykl


YAMAHA XTZ 750 Super Tenere


Motocykl w moim posiadaniu od 2010 roku, przez ten czas przejechałem 18 tyś. km, podróżowałem nim po Albanii w 2010 roku i trasa Rumunia-Ukraina w 2012 roku. Z powodu zmiany planów motocyklowych muszę się z nim rozstać. To bardzo solidny i niezawodny motocykl, przez okres użytkowania nigdy nie miałem awarii.

Obecnie przebieg wynosi 60800 km, w zeszłym sezonie zostało zrobione:

  • wymiana łożysk i uszczelniaczy w obu kołach
  • wymiana łożysk i uszczelniaczy w wahaczu-regularnie smarowany przez kalamitki
  • wymiana dolnego łożyska amortyzatora
  • wymiana oleju w przednim zawieszeniu na gęstszy oraz zwiększenie naprężenia sprężyn poprzez dostawienie dodatkowych, krótkich sprężyn specjalnie przygotowanych do tego zawieszenia
  • sprawdzenie stanu łożyska ramy, jest zamontowane stożkowe, zostało nasmarowane
  • kontrola luzu zaworowego - nie wymagały regulacji
  • wymiana oleju z filtrem
  • wymiana filtrów powietrza
  • czyszczenie i regulacja gaźników

Silnik pracuje dobrze, nie ma problemów z odpalaniem użytkując na co dzień, jak i po dłuższej przerwie. Po asfalcie prowadzi się bardzo dobrze i w jeździe solo nie odbiega od mocniejszych, szosowych motocykli. Na drogach szutrowych i w lekkim terenie również nie ma zastrzeżeń, jednak na oponach Anakee nie pojeździmy poza asfaltem, gdy mokro. Jest to duży i ciężki motocykl i raczej nie skonstruowany do jazdy po torze. Spalanie wynosi od 5,5-7 l w zależności od ładunku i prędkości. Zużycie oleju przy trasie 4500 km, we dwójkę z pełnym ładunkiem wyniosło ok 300ml, w codziennym użytkowaniu nie bierze oleju. Motocykl nie kopci, nic nie stuka, skrzynia pracuje cicho i lekko. Napęd wymieniłem po zakupie i obecnie nadal jest w dobrym stanie poprzez zastosowanie olejarki. Przednia opona na ok. 3000 km, tylna, nowa już zakupiona TKC 80. Jestem trzecim właścicielem w Polsce, został przywieziony z Włoch w stanie bardzo dobrym, pierwszy właściciel jeździł turystycznie i blisko, drugi użytkował tylko miesiąc i po wywrotce postanowił sprzedać. Uszkodzona była czacha, jest pospawana i nic więcej z tym nie robiłem, specjalnie nie szpeci, a nic się z tym nie dzieje. Wniosek-nie jest to sprzęt dla niskich motocyklistów.

Z doświadczenia z podróży Tenera została doposażona:

  • gmole Rumuńskie Heavy Duty
  • mojej konstrukcji bagażnik na kufer+kufer i dokręcany bagażnik na sakwy – sprawuje się bardzo dobrze
  • wygodne siedzenie turystyczne-szybki demontaż
  • poszerzane podnóżki
  • skrzynka narzędziowa pod siedzeniem
  • handbary Acerbis z listkami
  • podgrzewane manetki Saito
  • olejarka Motooiler-duży zbiornik, wystarczy na ok. 3500km
  • szyba turystyczna + deflektor
  • reflektory H4
  • stopa centralna
  • wydech Sebring, dedykowany do tego modelu-brzmi nieporównywalnie do oryginału (pomiar 91dB), odnoszę wrażenie, że motocykl zyskał większą dynamikę

Ponadto dokładam oryginalną szybę, wydech, reflektory „bańki”. Jestem czynnym motocyklistą i szanuję swoje bezpieczeństwo dbając o sprzęt. Wizualnie jest w stanie dobrym i wszystkie elementy są oryginalne i nie kombinowane, technicznie w stanie bardzo dobrym.

Zapraszam do oględzin i zakupu. Więcej informacji tel. 695 [zasłonięte] 488