Ze względów osobistych sprzedaję kupiona na początku 2013 roku "teresę". Jest to typowa wyprawówka, więc nie zachęcam tych którzy chcieli by polatać nim wokół komina czy też po okolicznych lasach. Motocykl został przygotowany do dalekich wypraw i jako taki sprawuje się doskonale. Jest to wersja szwajcarska (z 1 reflektorem), doinwestowany przez rok na maxa, gotowy do sezonu 2014. Szkoda żeby stał w garażu, zrobiłem nim w ubiegłym sezonie niecałe 2tys. km. Silnik, oraz cała reszta została dokładnie sprawdzona i praktycznie wszystkie zużywające się elementy zostały wymienione na oryginalne, albo lepsze. W motorku wymieniono szybę na turystyczną MRA, jest zamontowane 1 gniazdo zapalniczki, 1 gniazdo/ładowarka na USBx2, ogrzewane uchwyty (Daytona), zostały wymienione uszczelniacze przednich lag wraz z olejem, założono neoprenowe osłony Acerbis. W główce ramy łożyska Alballs, bak został powiększony o ok 1 l. Na tylnej płycie bagażowej można założyć mocowanie do 10l kanisterka, a stelaże Givi zostały dość mocno wzmocnione, tak że pełnią również rolę gmoli. Kanapa jest produkcji Mariomoto, ale została zmodyfikowana. Powoduje to że jestem w stanie w połączeniu ze składanymi stopkami na przednim stelażu wytrzymać spokojnie cały dzień jazdy a mam 188cm. Tylny amortyzator zastąpiono amorkiem Wilbersa. Silnik został dokładnie sprawdzony, wymienione zostały wszystkie łożyska (również w kołach) na japońskie Koyo i Nachi, wymieniono również wszystkie uszczelki, simeringi i uszczelniacze zaworów (fabryczne). Wymieniono również tryba 5 biegu, bo popiskiwały, również tłok na doprężonego Wossnera. Gładź cylindrów nie została szlifowana, ponieważ po konsultacjach okazało się że jest to niepotrzebne. Motorek nie bierze oleju, więc była to trafiona decyzja. W silniku mam olej Motorexa 10/60, zostały wymienione również filtry. Świeca oczywiście irydowa. Akumulator nowy z gwarancją i bezobsługowy w stanie bdb. Instalacja elektryczna sprawdzona i przygotowana, założony elektroniczny woltomierz. Wymieniono kompletny napęd na nowy, wzmocniony, wymieniono oryg. gumki zabieraka na zębatce, założyłem automatyczne smarowanie łańcucha scotoiler z podwójnymi końcówkami smarującymi łańcuch. Założyłem szersze, wzmocnione stopek przednich, teraz nie bolą podeszwy nawet od dłuższego stania. Stan wizualny motorka mogę określić jako dobry, czyli właściwy do podróży. Staram się jak i jego poprzedni właściciel - nie błyszczeć - warto o tym pamiętać. Oponka z przodu to nowa pirelli MT 60, tył MITAS prawie nowy oba koła wyważone. Mam również w miarę nowego Mitasa na przód w zapasie. Motorek został przygotowany na daleki wyjazd, więc nie ma żadnej prowizorki. Mnie nigdy nie zawiódł, ja nie miałem najmniejszej awarii, nie licząc wytarcia zaworka ssania (wymieniony wraz z nową linką). Za motorek chcę 7999 czyli m/w tyle ile dałem za jego restrukturyzację.