Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

YAMAHA XTZ 660 Tenere

10-05-2014, 16:48
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 5 999 zł     
Użytkownik Africa_2004
numer aukcji: 4189081059
Miejscowość Jasło
Wyświetleń: 576   
Koniec: 10-05-2014 16:41:42

Dodatkowe informacje:
Rok produkcji: 1992
Przebieg (km): 52000
Pojemność silnika: 501 - 750ccm
Moc silnika (KM): 40
Rodzaj paliwa: benzyna
Rodzaj napędu: łańcuch
Kolor: Czarny
Stan: Używany
Uszkodzony: Nie
Wyposażenie: Bagażnik, Elektryczny starter, Kufry
Informacje dodatkowe: Bezwypadkowy, Sprowadzony, Zarejestrowany w Polsce
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Yamaha XTZ 660 z niezawodnym 5-cio zaworowym silnikiem chłodzonym cieczą. Motocykl sprowadzony z Austrii w styczniu tego roku, kupiony był jako "zdekompletowany" tzn. brakowało przedniej owiewki a nad stelarzem "ktoś się znęcał" /najprawdopodobniej poprzedni właściciel chciał coś przerabiać ale widać stracił cierpliwość/. Braki uzupełniłem poprzez założenie akcesoryjnej, dedykowanej do XTZ 660 owiewki z Plastbika, Yamaha jest oczywiście zarejestrowana i ubezpieczona. Wymienione zostało kompletne sprzęgło, filtr powietrza, olej, krućce ssące, świeca oraz przeglądnięty i ustawiony silnik. Dodatkowo wymieniłem wydech z oryginalnego na zdecydowanie lżejszy aluminiowy od Ducati /niemal nowy, bez najmniejszej ryski/. Motocykl jest w 100% sprawny i gotowy do sezonu, wszystko działa bez zarzutu , opony praktycznie nowe Avony, napęd w połowie naciągu. Wady to problem z rozruchem po dłuższym staniu /powiedzmy ponad 5 dni w nieogrzewanym garażu/, motocykl oczywiście odpala zawsze i wszędzie ale po takim postoju trzeba się nieco poznęcać nad rozrusznikiem - nie jestem do końca pewien ale ponoć "te modele tak mają", ostatnio problem jakby umarł tzn. zrobiło się ciepło i moto nawet po tygodniu odpala po kilku obrotach rozrusznika. Wymontowałem pompę paliwa bo była niesprawna i "lała" - moto bez najmniejszego problemu chodzi na zasilaniu grawitacyjnym /identyczne rozwiązania testowałem w poprzednich motocyklach np. Africe/, być może za te drobne rozruchowe komplikacje odpowiada właśnie brak pompy, oczywiście jak ktoś bardzo chce pompe może naprawić ewentualnie wymienić /nowa to koszt koło 200-250 zł. a sprawna używka Keihi czy Mikuni pewnie poniżej 100 zł. - moim zdaniem zakładanie pompy jest bezcelowe ale gdyby ktoś chciał bak do sucha wyjeździć to może się przydać//. Po lewej stronie zbiornik paliwa delikatnie "szlifnięty" i jest kilka rys /ktoś musiał kieryś moto położyć choć na bocznej owiewce czy lusterku jakichkolwiek śladów nie widać/. Nowemu właścicielowi z motocyklem oddam wspomnianą pompę paliwa, oryginalny wydech, stare sprzęgło i popękane krućce. Na konieć ciekawostka - Yamaha to wersja 4BW czyli z ograniczoną mocą do 30 KW co w moim przekonaniu kwalifikuje ją jako idealny pierdzipięd dla statecznego użytkownika-turysty ewentualnie jako pierwsze moto dla początkującego, motocyklowego adepta /oczywiście silnik można "odblokować" do pełnej mocy 38 KW/. Motorek kupiłem i solidnie przygotowałem pod siebie ale niestety zaszły pewne rodzinno-zawodowe okoliczności i cały misterny, dydaktyczny plan szlag trafił. Pomimo swoich "biednych" 40 koników motocykl dzielnie ciągnie moje dobrze ponad stukilogramowe "szczątki" zaś dotychczasowe obserwacje nie wykazały większego zużycia oleju czy też jakichkolwiek wycieków i innych niepożądanych niespodzianek. Jak na swój wiek Yamaha wygląda świetnie i nad wyraz świeżo /do zdjęć niestety nie została umyta więc to co widać np. na tylnej feldze czy pokrywie silnika to nie efekt utleniania a po prostu zwykły brud/, co do ostatecznej ceny to oczywiście wszystko jest do dogadania na miejscu. Na oględziny zapraszam do Jasła /podkarpackie/ tel. 600-[zasłonięte]-641