Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Yamaha XJ600 Diversion

02-05-2014, 23:21
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 2 500 zł     
Użytkownik Nocny88
numer aukcji: 4187510278
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 2222   
Koniec: 02-05-2014 22:54:16

Dodatkowe informacje:
Rok produkcji: 1996
Przebieg (km): 69694
Pojemność silnika: 501 - 750ccm
Moc silnika (KM): 67
Rodzaj paliwa: benzyna
Rodzaj napędu: łańcuch
Kolor: Czerwony
Stan: Używany
Uszkodzony: Nie
Wyposażenie: Elektryczny starter
Informacje dodatkowe: Zarejestrowany w Polsce
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Witam! Posiadam na sprzedaż motocykl Yamaha XJ600 Diversion + nowa czacha, rok produkcji '96.

Motocykl odpala i jeździ, stan oceniam jako dobry.

Sprzedaje go bardzo tanio, ponieważ trzeba zrobić w nim parę rzeczy, mianowicie:

- regulacja gaźników,

- wymiana akumulatora (motocykl odpala od razu, ale w wypadku męczenia startera dłuższy czas (np. w bardzo zimny dzień) akumulator może zawieść,

- wymiana lewego lusterka, brakuje samego lustra (szkiełka),

- standardowe sezonowe czynności (w tym roku ich nie zrobiłem),

- polakierować i wymienić przednią czachę, czaszkę w ilości sztuk 1 dołączam do motocykla, nówka sztuka (z allegro za 450zł), w kolorze białym, gotowa do malowania.

Co roku motocykl był przygotowywany do sezonu.

Dodatkowo -

Niedawno:

- wymiana świec :)

W 2013:

- wymiana przedniego zacisku hamulca, razem z czyszczeniem tłoczka,

- wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów,

- wymiana oleju i filtra,

- czyszczenie gaźników.

W 2011:

- wymiana świec,

- wymiana filtra powietrza,

- wymiana zespołu napędowego (zębatki, łańcuch),

- wymiana klocków hamulcowych, tylnego zacisku hamulca, tarcz hamulcowych,

- regulacja zaworów,

- regulacja gaźników,

- wymiana uszczelniaczy i oleju w lagach,

- wymiana filtra i oleju silnikowego, oraz oleju w skrzyni biegów,

- wymiana obu opon, na szosowe Metzelera,

- srogo mnie to kosztowało.

Jak widać motocykl jest po ślizgu na lewy bok (w pierwszym roku gdy go kupiłem, uczyłem się jeździć :)), jak na zdjęciu - obudowa silnika jest starta, malowałem również czaszkę u lakiernika, oraz tylne plastiki, kolor nieznacznie różni się od oryginalnego koloru, który znajduje się na baku i ramie.

Czaszkę kleiłem na matę szklaną przed lakiernikiem, niedawno wywróciłem się na piasku (przy 5km/h na godzine) i stara rana się odezwała, dlatego jest taka dziura w czaszce, kupiłem nową, ale już nie będę bawił się w kolorowanie i przekładanie.

Więcej grzechów nie pamiętam, a jeśli sobie przypomnę - to dopiszę.

W razie pytań zapraszam do kontaktu: 796[zasłonięte]329, jeśli nie odbiorę telefonu znaczy że jestem w pracy, i oddzwonię później.

Zapraszam również na jazdę próbną w Warszawie.

Pozdrawiam i do usłyszenia!