Mam do sprzedania piękną Yamahe Tzr 50, motorek kupiłem w Yamaha Połczyńska, tam także wykonywany był pierwszy przegląd. Blokady zdjemowałem w Yamaha wólczyńska do której mam bardzo nie daleko, tam także zakładany był tłumik i przeprowadzane 2 przeglądy, w książeczce serwisowej mam wpisany jeden przegląd ( pierwszy ) pozostałych nie wpisałem ponieważ zapominałem książeczki, ale myśle że by nie było problemu jesli poprosił bym o potwierdzenie tych przeglądów. Co do stanu, technicznie motorek NIGDY mnie nie zawiódł, klei sie drogi , nigdy nim nie trzęsie, nigdy nic z niego nie kapało , a sam odpalał zawsze na dotyk, nie ważne czy zimny czy ciepły. Olej zawsze lałem Castrol 2t racing full syntetyk. Mam jeszcze puste butelki po nim. Stan wizualny , motorek pięknie się prezentuje z daleka, z bliska widać że kiedyś sie na nim ślizgnąłem ( przy prędkości około 15-20 km/h dodałem gazu na zakrecie na którym był piach , to były moje początki) widać na zdjęciach wszystkie uszkodzenia z lewej strony prawa jest idealna. Plastiki zostały pospawane ,a także są porobione zaprawki. W motorku jak widac został wymieniony tłumik na sportowy ( posiadam oryginalny , jest on w kiepskim stanie , pordzewiał )dało mu to lepsze przyspieszenie i fajniejszy dzwięk. Zostało to wymienione w listopadzie zeszłego roku, zrobiłem motorkiem od tamtej pory moze ze 200 km , wiec jest on prawie nowy. Oprócz tego:
- wymieniłem uszczelki w przednim zawieszeniu, - tylni lewy zadupek gdyż był połamany, - wymieniłem klocki hamulcowe (około 1500 km temu), - płyn hamulcowy (500 km), - linki gazu, dozownika, sprzęgła (2 tyś) - napęd: łańcuch , tylnia i przednia zębatka(przy odblokowywaniu czyli około 6 tyś przebiegu miał motorek wtedy), - Opona tylnia ( w zeszłym roku , ta ma okolo 3 tyś), - przednia szybka ( w TZR jest defekt uchwytu, szyby od wstrząsów sie rysują na krańcach , wymieniłem ale widze że znowu sie rysuje) Na motorek wystarczy wsiąść i odjechać, części nie są zużyte a o motor zawsze dbałem, dobry olej , naciągnięty łańcuch i ZAWSZE nasmarowany teflonowymi smarami. Moto nie wymaga wkładu finasowego oprócz oczywiście spraw związanych z eksploatacją ( olej,
|
paliwo, oleje do sprzegła radze wymieniać co 2-3 tyś tak jak ja to robiłem , wymieniać płyny hamulcowe co 2tyś lepiej hamuje ). MOTO ZAWSZE GARAŻOWANE I NIGDY NIE STAŁO BRUDNE.
Moto można obejrzeć na warszawskich bielanach po wcześniejszym kontakcie telefonicznym, dzwonić można zawsze pod numer 601[zasłonięte]605, jeżeli nie odbiorę to oddzwonie. Moto sprzedaje bo czas na samochód a rostaje się z nim z cięzkim sercem. Mozna także pisać na mail, często go odczytuje : [zasłonięte]@gazeta.pl
|