Do sprzedania Yamaha TT-600 z 2001 roku. Przebieg ok. 16.000 km, po weryfikacji stanu silnika stwierdzam, że jest to przebieg prawdziwy (cylinder w ładnym stanie, bez progu, z fabrycznym honowaniem, tłok w dobrym stanie, zero luzów na korbie)
Motocykl kupiłem na wiosnę 2013, sprowadzony został z Włoch i był trochę zaniedbany. Przygotowałem go do podróży na Kaukaz i do Mongolii, ale z różnych względów musiałem z niej zrezygnować. Cena nie jest niska, ale motocykl jest w pełni gotowy do dużej podróży (sam bak to około 1000 pln, jest nowy)
Po kupnie motocykl zarejestrowałem w Polsce (przegląd, tłumaczenie, rejestracja) i przeszedł gruntowny przegląd i częściowy remont, oraz został porządnie doposażony na wyprawę:
Prace mechaniczne:
1. Przegląd i czyszczenie gaźnika
2. Wymiana króćców ssących na nowe
3. Remont głowicy (regeneracja gniazd zaworowych, wymiana uszczelniaczy zaworowych)
4. Nowe uszczelki kolektora wydechowego
5. Założone nowe pierścienie tłokowe
6. Komplet nowych uszczelek góry silnika
7. Regulacja zaworów
8. Nowy filtr powietrza (dokładam drugi w zapasie)
9. Regeneracja przedniego zawieszenia (czyszczenie, wymiana uszczelniaczy, nowy olej)
10. Wymiana łożyska główki ramy
11. Nowe klocki hamulcowe przód
12. Wymiana płynu hamulcowego przód / tył
13. Wymiana oleju i filtra
14. Nowa zębatka na przód
15. Nowy akumulator
16. Nowy czujnik światła stop tył
17. Nowa uszczelka łączenia wydechu i katalizatora
18. Uszczelnienie airboxa
Po tych pracach motocykl przejechał około 300-400 km, jeszcze docierają się nowe pierścienie.
Dodatkowe wyposażenie:
1. Duży zbiornika ACERBIS 23 litry (NOWY!) – koszt zbiornika to około 1000 pln
2. Bagażnik nad tylnym błotnikiem ze stali KO (własna konstrukcja)
3. Stelaże boczne na sakwy z rozkładanym podestem i wieloma uchwytami na taśmy ze stali KO (własna konstrukcja)
4. Gniazdo zapalniczki
5. Osłona na reflektor przód (z siatki KO)
6. Przerobione podnóżki na off-road
7. Handbary UFO
Uwaga: widoczny uchwyt na GPS nie jest w cenie motocykla.
Motocykl ma założone opony Metzeler Enduro Sahara w dobrym stanie, koła proste, zużycie wszystkich elementów adekwatne do przebiegu motocykla. Biegi wchodzą ładnie, nic nie wyskakuje, motocykl jest mocny, zrywny. W komplecie dokładam:
- oryginalny bak YAMAHA
- sportowy wydech, który był założony jak kupiłem motor (zamieniłem na seryjny)
Mankamenty:
- wypłowiałe od słońca plastiki (motocykl z Włoch)
- plastiki w niektórych miejscach powycinane pod montaż stelaży (niestety TT ma mało dobrych punktów montażowych dla stelaży)
- odłamana końcówka dźwigni hamulca
Ewentualnie mogę rozważyć sprzedaż za niższą cenę ale po demontażu części wyposażenia (duży zbiornik, stelaże itp. - do uzgodnienia)
Kontakt: 601 [zasłonięte] 233, Warszawa