Na sprzedaż Yamaha TT600S, model 4GV, palone kopytem, bez zbędnych rzeczy typu akumulator czy rozrusznik, oczywiście pali po pierwszym kopnięciu. Najważniejsze rzeczy, które były robione w liście poniżej. Olej z filtrem zmieniany średnio co 3000km, cały czas 10W40, reszta eksploatacyjnych spraw na bieżąco.
Michelin AC10 tył
28500km
13.06.2011r.
Michelin AC10 przód
28800km
28.06.2011r.
Ślizg łańcucha
28800km
28.06.2011r.
Uszczelniacz popychacza sprzęgła
29300km
25.02.2012r.
Remont (króćce, tłok TKRJ komplet, uszczelniacze zaworów, rozrząd DID, uszczelniacze lag przeciwpyłowe i olejowe, olej w lagach 5W)
30550km
15.08.2012r.
Koła SM (Husky TE410, 3,5j i 4,5j)
31000km
01.09.2012r.
Zębatka przód 16z, tył (SM) 44z
31100km
08.09.2012r.
Opona tył Pirelli (SM)
31300km
05.10.2012r.
Chłodnica oleju
31500km
16.11.2012r.
Sprężyny sprzęgła
31600km
31.12.2012r.
Zestaw naprawczy gaźnika + regulacja
31900km
02.03.2013r.
Tarcze sprzęgła NHC
32800km
11.06.2013r.
Wałek dekompresatora w pokrywie
32800km
11.06.2013r.
Tarcza przód, pływająca Grosskopf
33400km
20.07.2013r.
Łańcuch napędowy + zębatka tył (enduro) 47z
33400km
20.07.2013r.
Aktualny przebieg: 36300km i powoli sobie rośnie. Miesiąc temu świeżo poskładany wahacz na nowej ośce i nowych łożyskach, łącznie z tymi w kiwaczce. Siodło również obszyte kilka dni wstecz. Moto ma kilka pamiątek po glebach w terenie, ale nic wielkiego, a blizna zdobi żołnierza :) Od zakupu kół supermoto raczej rzadko odwiedzało teren. Dodatkowo zamontowany wskaźnik temperatury oleju AutoGauge oraz chłodnica oleju z Tenere. Obecnie sprzęt stoi na kołach supermoto pochodzących z Husqvarny TE410, lecz moto sprzedaje tylko na kołach enduro, oczywiście jest opcja dopłaty i wzięcia również kół SM. Stan opon enduro jak na fotach. Dla zainteresowanych wrzucę filmy z pracy silnika. Na wszelakie pytania odpowiem telefonicznie pod nr 6671O965O, nie odpisuję na SMS.