Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

YAMAHA TDM 850 4TX - zadbana, gotowa do jazdy

10-09-2014, 20:27
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 6 900 zł     
Użytkownik pulikow
numer aukcji: 4554196901
Miejscowość Wielkie Drogi
Wyświetleń: 289   
Koniec: 10-09-2014 19:40:15

Dodatkowe informacje:
Rok produkcji: 1999
Przebieg (km): 70000
Pojemność silnika: 751 - 1000ccm
Moc silnika (KM): 90
Rodzaj paliwa: benzyna
Rodzaj napędu: łańcuch
Kolor: inny
Stan: Używany
Uszkodzony: Nie
Wyposażenie: Bagażnik, Elektryczny starter
Informacje dodatkowe: Zarejestrowany w Polsce
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

YAMAHA TDM 850 4TX

Motocykl szosowo-turystyczny YAMAHA TDM rok produkcji 1999
Sprawny.

Zadbany

problem z serwerem problem z serwerem
problem z serwerem problem z serwerem
UWAGI
Sprzedam motocykl YAMAHA TDM 850 4TX. Rok produkcji 1999. W moich rękach od 2009 roku.
Motocykl w stanie bardzo dobrym, nie jest to nówka sztuka, ideał, jak pisze wielu handlarzy ale jest zadbany i na obecną chwilę można spokojnie wsiąść i jechać.
Posiadam go od od 5 lat i sam zajmuję się wszelkimi naprawami, regulacjami, nie uznaję druciarstwa które prowadzi do generowania poważniejszych usterek. Podczas tych pięciu lat zrobilem kilka tysięcy kilometrów więc bardzo nie wiele (brak czasu, budowa domu itp).

Poniżej postaram się obiektywnie opisać wady i zalety sprzętu tak aby zainteresowany kupujący wiedział po co jedzie.

Co może się nie podobać... (to napoczątek aby realnie przedstawić sprzęt i unikąć nieporozumień)

  • Motocykl kupiłem na chodzie, sprawny, jednak po małym szlifie. Poprzedni właścieciel dokupił owiewki w innym kolorze. Motocykl przemalowałem na kolor jak na zdjęciu, napisy są pod lakierem więc są trwałe i dobrze wyglądają (jak oryginał). Na zbiorniku odprysk lakieru zamaskowany kawałeczkiem folii samoprzylepnej. Stan lakieru dobry.
  • Wymieniłem tłumik, który był wgnieciony na lepszy. Ten "nowy" jest lekko przytarty ale nie rzuca się w oczy.
  • Na ramie pod siedzeniem jest lekka wgniotka, nie znam jej pochodzenia, jakby ktoś uderzył gumowym młotkiem bo nie widać uszkodzenia lakieru w miejscu wgniecenia, ktore natomiast jest powyżej na rancie ramy (odpryśnięty lakier).
  • Silnik bierze trochę oleju (nie potrafię określić dokładnie ile). W tych silnikach według informacji w internecie to norma - bardzo niskie tłoki i 5 zaworów na cylinder. Znalezienie TDMki, która nie pali oleju graniczy z cudem.
  • Słychać lekko kosz sprzęgłowy, który cichnie po wciśnięciu sprzęgła. Też norma... ale...
  • Wypełnienie zegarów było pęknięte i sklejone. Niezbyt estetycznie to wyglądało więc okleiłem folią carbon, która niestety od słońca trochę poodłaziła i popękała. Trzeba operację powtórzyć lub poszukać innego wypełnienia.

Co jest warte uwagi... (wszystko co zachęci do zakupu)

  • Motocykl sprawny, wszystko działa, nic nie drutowane, na chwilę obecną nie wymaga wkładu finansowego (może przednią oponę warto by wymienić ale i można do końca sezonu pojezdzić) Przegląd, ubezpieczenie aktualne.
  • Trzy lata temu wymieniony rozrząd i ustawiony luz zaworowy. Niby trzy lata, ale w ciągu tego czasu praktycznie nie jeździłem... Parę wyjazdów do pracy i miasta. Może łącznie z 2000km.
  • Wymienione łożyska w kołach i główce ramy na nowe.
  • Zimą 2012 przygotowując się do sezonu wymieniłem olej w lagach wraz z oryginalnymi uszczelniaczami i tulejami, wymieniony również zestaw napędowy DID i sunstar. Przesmarowany wahacz, tuleje amortyzatora.
  • Wiosną tego roku kupiłem nowy akumulator bo stary padł. Wyczyściłem gaźniki bo od długiego stania osadził się brud i nie było wolnych obrotów.
  • Ogolnie nie ma luzów, nic nie skrzypi, nie stuka. Motocykl garażowany. Co roku, licząc że pojeżdzę przygotowywałem go do sezonu a póżniej: miało być tak pięknie a wyszło jak zwykle...
  • Tarcze, klocki w dobrym stanie. Tylna opona jak nowa. Nie ma korozji.

Extrasy... :-) (czyli to, czego w innych TDMkach seryjnie nie ma)

  • Podczas moich zabaw garażowych trochę dodatkowo zrobiłem, zmodyfikowałem:
  • Przewody hamulcowe w oplocie stalowym.
  • Światło mijania na palniku ksenonowym. Palnik chiński ale przetowornica oryginalna hella. Wszystko zrobione tak, że powrót do zwykłej zarówki trwa 5 minut (jakby co).
  • Oryginalny stelaż i płyta Givi (NIE SPRZEDAJĘ KUFRA WIDOCZNEGO NA ZDJĘCIU).
  • Wskaźnik numeru biegu wraz z kontrolką ciśnienia oleju.
  • Gniazdo zapalniczki oraz dodatkowe gniazdo zasilania GPS (wtyczkę dorzucę).
  • Zamontowana osłona silnika z TDM 3VD. W 4TX tego seryjnie nie było, niby drobiazg ale znalezienie takiej osłony może trochę potrwać :-).
  • Jest jakiś alarm ale go odłączyłem - przy długich postojach wyżerał prąd z akumulatora. Trzeba wymienić bateryjkę w pilocie. Ogólnie średnio przydatna rzecz ale zawsze "dotykaczy" trochę odstraszy.

Motocykl dla dużego motocyklisty. Mam 192cm wzrostu i można jeżdzić wygodnie. Wysoko umieszczone siedzenie, spory skok zawieszenia. Zainteresowanych odsyłam do lektury w Internecie.

Motocykl nie picowany ale zadbany. Starałem się aby był sprawny technicznie i wygladał dobrze.

Jeśli masz jakieś dodatkowe pytania to postaram się odpowiedzieć.

Spalanie w normie 6-7 litrów na 100km ale mocno zależy od kierowcy jak będzie co chwila czerwone pole to pójdzie więcej benzyny. Przebieg - podałem jaki jest na liczniku ale czy poprzedni właściciele nie kombinowali... w każdym razie podzespoły nie wygladają na nadmiernie zużyte wiec można założyć, że jest autentyczny.

Motocykl do oglądania po wcześniejszym umówieniu. Zastrzegam, że nie ma opcji dowolnej przejażdzki testowej, chyba, że kupujący wzbudzi zaufanie lub pozostawi w zastaw pieniądze i podpisana umowę... (takie czasy)

Koszt przesyłki:

Odbiór oczywiście osobisty

Kontakt

  • Chcesz wiedzieć więcej? Masz wątpliwości?
    Wyślij do mnie maila - postaram się wyczerpująco odpowiedzieć.

Motocykl warty uwagi.

Zobacz inne moje aukcje. Może znajdziesz coś co Cię zainteresuje.