Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Yamaha TDM 850 4TX od motocyklisty !

26-10-2014, 1:09
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 7 999 zł     
Użytkownik mrrockride
numer aukcji: 4714525542
Miejscowość Nowa Ruda
Wyświetleń: 358   
Koniec: 26-10-2014 01:07:24

Dodatkowe informacje:
Rok produkcji: 1997
Przebieg (km): 82000
Pojemność silnika: 751 - 1000ccm
Stan: Używany
Uszkodzony: Nie
Wyposażenie: Elektryczny starter
Informacje dodatkowe: Bezwypadkowy, Zarejestrowany w Polsce
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Szanowi Państwo ,... do sprzedania mam motocykl - Yamahę TDM 850 4TX. Jest on w moim posiadaniu od 2009r. i jestem jego drugim właścicielem w Polsce. Kupiłem go z przebiegiem 36 tys. km i osobiście przejechałem na nim przez 5 lat ponad 46 tys. kilometrów. W momencie zakupu przeze mnie w 2009r motocykl wyglądał jak z fabryki a ja starałem się nie pogorszyć jego stanu technicznego jak i wizualnego. Motocykl nigdy mnie nie zawiódł i jest totalnie bezawaryjny. Cały czas był na bieżąco serwisowany. Wymieniane były elementy zużyte i zastępowałem je zawsze porządnymi i markowymi częściami. Szczerze mówiąc, przy tym motocyklu wymienia się tylko elementy wynikające z bieżącej eksploatacji bo nic się nie psuje :). Śmiało jechałem nim w trasy mające po 4 tys. km i wiedziałem, że nie będzie żadnych problemów. W obecnym sezonie 2014r. zostały wymienione elementy takie jak : - wymiana oryginalnych zacisków z przodu na zaciski od Yamahy R1ew. TDM 900 itd. , do tego oczywiście nowe klocki hamulcowe.Stare elementy mam do wglądu. Nowe kupiłem okazyjnie i zapewniłem sobie lepsze hamowanie ; - wymiana przewodów hamulcowych na przewody w stalowym oplocie firmy Hel, które gwarantują brak osłabnięcia skuteczności hamowania przy intensywnym użyciu. Jest to bardzo przydatne w starszych motocyklach gdzie oryginalne przewody są już często wypracowane i podczas hamowania "puchną". Stalowy oplot założony z przodu i z tyłu ! - wymiana płynu hamulcowego Motul; - wymiana oleju Motul 15w50, stan zawsze sprawdzany i ew. ubytki uzupełniane na bieżąco; - wymiana zestawu napędowego - nowy łańcuch DID + zębatki Sunstar'a - wymiana obu opon (teraz praktycznie jak nowe) - z przodu Continental Road Attack, tył Maxxis - wymiana linki sprzęgła ; - regulacja luzów zaworowych przy przebiegu 75 tys.km, następna regulacja po ok.100 tys. km ; - wymiana filtrów paliwa; - prawdziwy serwis gaźników ! Gaźniki zostały rozebrane, membrany wymienione, gniazda zaworków iglicowych oraz same zaworki wymienione. Do tego doszło jeszcze kilka o-ringów + regulacja przez fachowca w tym temacie. Spalanie zmalało średnio o przynajmniej 1L/100km i obecnie wynosi ok 5,5L/100km. Do gaźników nie trzeba zaglądać przez długi okres użytkowania ! - wymiana filtra powietrza ; - wymiana uszczelki wydechowej ; W sezonie 2014 wymieniony olej w lagach + tuleje ślizgowe przednich lag oraz łożysko główki ramy. Motocykl posiada akcesoryjne elementy takie jak handbary Polisport model Sharp oraz wysoką szybę turystyczną Givi + deflektor. Z elementów, które w pierwszej kolejności będą do wymiany można zaliczyć tarcze hamulcowe z przodu (spokojnie można jeździć ale należy powoli szukać nowych). Tego akurat nie zdążyłem wymienić, mogę spróbować je zmierzyć na życzenie kupującego. Trzeba pamiętać też o kontroli stanu oleju,co jest normą w tych silnikach. Oleju nie ubywa więcej niż przy przebiegu 36 tys. km z początku użytkowania tego egzemplarza. Mogę opowiedzieć więcej o tym egzemplarzu, chcę aby nie było żadnych niedomówień ! Pamiętaj, że kupujesz motocykl od kierowcy, który zna ten motocykl a nie od handlarza. Motocykl nie miał wypadku, stłuczki itp. !!! Boczki są lekko porysowane ale na tyle lekko, że nawet na zdjęciach tego nie widać. Drobne rysy oczywiście czasem się gdzieś znajdą bo nie da się tego uniknąć. Na wypełnieniu zegarów idzie też mała rysa pęknięcia od śruby, trzeba by było ew. podkleić od spodu. Motocykl jest fabrycznie lakierowany, nie jest przemalowany wobec czego kolor jest zgodny z lakierowaniem na rok 1997. Lakier jest jak na swoja lata bardzo ładny zarówno na silniku jak i elementach nadwozia. Jedynym elementem lakierowanym przeze mnie był tylni błotnik, który niefortunnie porysowały mi linki bagażowe. Ten element oddałem do lakierowania bo wszystko ma porządnie wyglądać. Cena za ten motocykl nie jest niska ale proszę pamiętać, że nie był to "puchar przechodni" sprzedawany po jednym sezonie i maksymalnie eksploatowany ! W tym sezonie wartość samych wydatków to ok. 2 tys. zł. Pytania proszę kierować na maila : [zasłonięte]@o2.pl lub telefonicznie pod numerem: 510-dwa-trzy-jeden-909