Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

YAMAHA TDM 850 3VD TESIA

27-08-2014, 22:36
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 4 800 zł     
Użytkownik VESNO
numer aukcji: 4512852312
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 284   
Koniec: 27-08-2014 22:18:41

Dodatkowe informacje:
Rok produkcji: 1991
Przebieg (km): 57350
Pojemność silnika: 751 - 1000ccm
Moc silnika (KM): 85
Rodzaj paliwa: benzyna
Rodzaj napędu: łańcuch
Kolor: Czerwony
Stan: Używany
Uszkodzony: Nie
Wyposażenie: Elektryczny starter, Kufry
Informacje dodatkowe: Sprowadzony, Zarejestrowany w Polsce
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Teśka zakupiłem w maju 2010 roku. Motocykl został sprowadzony z północnych Włoch regionu Trentino, gdzie wyjechał z salonu w 1994 roku. Uczesny stan wizualny wskazywał że właściciel dbał o sprzęt co skłoniło mnie do zakupu. Kilka elementów wymagało jednak mojej ingerencji, jak regulacja gaźników, wymiana oleju w przednich amortyzatorach, wymiana tarcz i klocków hamulcowych przednich. Po tych zabiegach Testarossa była gotowa do podróży obierając azymut na południe by znów mogła poczuć śródziemnomorski słoneczny klimat i pobujać się na winklach równych jak stół asfaltów. Zjeździła Chorwację po Dubrownik i od powrotu woziła mnie po ojczystej ziemi od czasu do czasu. Po narodzinach córki 2 lata odpoczywała w ciepłym garażu. Tyle o historii. W tym roku wymieniłem żębatki i łańcuch, olej i filtry a także lusterka. Klocki hamulcowe i opony jeszcze spokojnie dają radę. Zachwalam opony Metzeler Roadtec absolutnie najlepsza opona turystyczna, świetna w każdych warunkach i bardzo wytrzymała. Silnik i skrzynia chodzą jak zegarek, zresztą wtajemniczeni wiedzą że jest to konstrukcja bardzo wytrzymała i jeśli ma zmieniany olej na czas osiąga znakomite przebiegi. Hamulce to zaciski i tarcze stosowane również w YZF 1000, hamują z ogromną siłą więc nawet przy sporym załadunku moto staje dęba. Przy dużym obciążeniu sprawdza się także blokada sprężyny ugięcia wstępnego, zawias przy dużym obciążeniu nie buja się, a świetnie wybiera nierównosci. Tłumiki SITO grają przyjemnym basem. W cenie jest stelaż pod 3 kufry i tylny kufer GIVI a także deflektor. Podsumowując: Stan techniczny - w pełni sprawny. Stan wizualny - drobne przytarcia na bocznych owiewkach. Świetny motocykl turystyczny. Duży moment obrotowy na 2 garach sprawia że moto ciągnie od samego dołu więc można śmiało ganiać na niskich prędkościach obrotowych 2-4 tyś nawet przy sporym obciążeniu. Polecam. tel.695[zasłonięte]033 Zakup możliwy tylko po obejrzeniu motocykla na miejscu.