|
SALON HiFi AUDIO VIDEO - Kino Domowe - dźwięk jak na żywo w Twoim domu ! KRAKÓW al.Pokoju 82 tel 12 [zasłonięte]1015
• Jesteśmy autoryzowanym dealerem produktów Yamaha na Polskę,
• Produkt od Polskiego Dystrybutora
• Polska Gwarancja 3 lata - Oryginalna karta gwarancyjna Firmy AUDIO KLAN.
• Instrukcja w j. polskim
• paragon lub f-vat
• Wszelkie Pytania prosimy kierować na adres e-mail : [zasłonięte]@tlen.pl lub pod numerami telefonu 12 [zasłonięte] 15, kom 791 [zasłonięte] 315, kom 509 [zasłonięte] 477.
Yamaha RX-V671
Nie dość tego, że Yamaha RX-V671 kosztuje mniej, od poprzedniego modelu, to jeszcze wzbogacono ją o dwa niezwykle ważne dodatki - port USB i moduł sieciowy LAN. Złącze USB obsługuje dwa typy urządzeń, nośniki pamięci pendrive oraz odtwarzacze Apple (iPod, iPhone). W ramach tych pierwszych odtwarzane są pliki muzyczne, w tym format Flac (do 96 kHz); przynajmniej oficjalnie Yamaha nie pracuje z dyskami twardymi.
iPody potrzebują do komunikacji zwykłego kabelka USB, jest to więc najnowszy z dostępnych (przewodowych) standardów. Alternatywnie można też wykorzystać klasyczną stację dokującą, którą podłącza się już z tyłu. Port USB odcina się nieco od typowego, chronionego zaślepką wejścia podręcznego, w którym obok złącz analogowych znajduje się także bardzo pożądane wejście HDMI - jedno z (aż) sześciu, w które wyposażono amplituner, pozostałe znajdują się oczywiście na tylnej ściance, razem z jednym wyjściem.
Wyposażenie
Komplet wideo uzupełniają dwa wejścia komponent (plus jedno wyjście) i cztery kompozyt (plus dwa wyjścia). Zestaw analogowego audio przedstawia się tylko nieco skromniej z czterema wejściami oraz jednym wyjściem liniowym. Wartościowym dodatkiem, występującym tylko u Yamahy, jest wejście dla gramofonu analogowego. Są też cyfrowe - dwa optyczne i dwa koaksjalne.
Oprócz specjalnej pary gniazd RCA, do (stereofonicznego) zasilania drugiej strefy może służyć wydzielona para zacisków głośnikowych (wtedy rezygnujemy w głównym pomieszczeniu z konfiguracji 7.1 na rzecz 5.1); w obsłudze drugiej strefy pomagają również porty zdalnego sterowania i wyzwalaczy.
Owe wielofunkcyjne terminale mogą być też wykorzystane do podłączenia przednich głośników efektowych w firmowym systemie Presence - pomysł polega na dodaniu dwóch przednich kolumn efektowych zawieszonych na wysokości ok. 1.8 m od podłogi; presence jest kompatybilny ze wszystkimi bazowymi systemami dekodowania (Dolby Digital, DTS HD...), gdyż stanowi pewnego rodzaju "nakładkę", przetwarzając sygnał wychodzący z dekodera; podobnie działa system Dolby ProLogic IIz. Yamaha RX-V671 ma komplet standardowych dekoderów HD, jednak w ramach systemów surround od wielu lat wprowadza własne dodatki.
Zestaw Cinema DSP, składający się z kompletu procesorów, ma wiele najróżniejszych przestrzennych algorytmów. Yamaha instaluje charakterystyczną "kostkę" Dock, pozwalającą na podpięcie stacji dokującej dla iPod’a oraz dwóch własnych adapterów: pierwszy to odbiornik Bluetooth, drugi jest specjalnym bezprzewodowym systemem do przesyłania muzyki z odtwarzaczy Apple - wobec obowiązujących dzisiaj standardów już nieco podstarzałym.
Wejścia i wyjścia wideo są uzupełnione o konwersję sygnałów jak i skalowanie do postaci 1080p.
Odsłuch
Yamaha często nadaje swoim amplitunerom wyraźny rys brzmieniowy, opierający się na swobodzie, otwartości i detaliczności. Nie inaczej jest w przypadku amplitunera Yamaha RX-V671. Urządzenie jest podatne na wszelkie impulsy i emocje płynące z nagrań, ale zwłaszcza na zachęty do grania zdecydowanego, do podążania za mocniejszymi akcentami. Bez zbytniej ostrożności, odważnie i czasami na skróty, Yamaha gra trochę tak, jakby zadzierała dziób na wysokich falach, aby za chwilę się w nich zapaść... i znowu - oczywiście o ile muzyczne morze jest wzburzone. Jak niszczyciel o wysokiej "dzielności morskiej", którym rzuca, który wpada w potężne przechyły, ale w końcu daje sobie radę. Zapiera to dech w piersiach, rodzi obawy... i wreszcie podziw. Jednym słowem - ostra jazda.
Góra jest więc ofensywna, błyszcząca, niesie sporą dawkę informacji, ale też nie unika ich wzmocnienia. W jej towarzystwie średnica wydaje się pozostawać o pół kroku z tyłu, lecz nie jest to wynik zamglenia i osłabienia rozdzielczości, ale "unormowania"; mniej tu porywczości i drapieżności, co jednak nie przekreśla szans na wiarygodne odtwarzanie, również głosów (a więc kinowych dialogów) dobrze wykształconych i mających spokojną, przewidywalną barwę.
Na dole pasma tworzony jest solidny i uniwersalny fundament, mający zdolność do generowania sporej masy, niskich zejść oraz podtrzymania rytmu - w każdej z tych dziedzin można znaleźć lepszych specjalistów, za to Yamaha nie jest jednostronna, wyrabia się w każdej sytuacji. Równie dobrze przejawia się energetyczność wyższego basu jak i obfi tość niskiego. To w stereo - w kinie znowu musimy się zdać na możliwości subwoofera. Mimo lekko wyostrzonego profi lu tonalnego, Yamaha RX-V671 bardzo dobrze scala plan dźwiękowy, przenosimy się w samo serce akcji, jesteśmy otoczeni - ale nie chaosem, lecz spójną sceną.
Specyfikacja techniczna amplitunera Yamaha RX-V671
Informacje ogólne
Liczba kanałów - 7
3D - Tak
Skalowanie w górę do 1080p (full HD) Tak, z dokładnym usuwaniem przeplotu
Moc maksymalna (6 Omów, 1 kHz, 10% THD) 150 W x 7
Dekodery audio
Dolby Digital Plus TAK DTS-HD Master Audio- TAK
DTS-HD High Resolution Audio TAK Dolby Digital TrueHD – TAK
Pobór mocy
Pobór mocy w stanie spoczynku (wł. HDMI i Standby Through) 2,0 W
Pobór mocy w stanie spoczynku (wył. HDMI i Standby Through) 0,1 W
Wejścia/Wyjścia
HDMI CEC TAK HDMI (wejścia/wyjścia) - 6 / 1
Wersja HDMI kompatybilne z 3D i Audio Return Channel
USB - TAK
Wejście Ethernet TAK Gniazdo do podłączenia stacji dokującej - TAK
Antenowe FM/AM - 1 / 1
Cyfrowe optyczne (wejścia/wyjścia) - 2 / -
Cyfrowe koaksjalne (wejścia/wyjścia) - 2 / -
S-Video (wejście/wyjście)/S-Video AV (wyj.) - 1 / -
Composite Monitor (wyjście) - 1
Kompozytowe wideo (wejścia/wyjścia) 5 / 1
Komponent Video (wej.)/Komponent Video Monitor (wyj.) - 2 / 1
Analogowe AV (wejścia/wyjścia) -- / 1
Analogowe audio (wejścia/wyjścia) - 6 / 1
Wyjście na subwoofer 1
Wejście słuchawkowe - 1
Wejście gramofonowe – TAK
Wyjście audio Zone 2 z kontrolą tonów/głośności - 1
Remote In/Out - 1 / 1
+12V/0,150 mA Dual Tigger Out - 1
Funkcje
Audio Delay (Lip-Sync) - Tak (0-250ms)Compressed Music Enhancer TAK
Kompatybilność z urządzeniami iPod (opcja) - TAK
Kompatybilność z urządzeniami Bluetooth (opcja) - TAK
Menu graficzne GUI – TAK
SCENE - TAK
YPAO - TAK
Liczba programów DSP - 17
CINEMA 3D DSP- TAK
Virtual CINEMA DSP - TAK
Silent Cinema – TAK
Adaptive DRC - TAK
Bi-amping - TAK
VIRTUAL PRESENCE SPEAKER - Tak,
dla CINEMA DSP 3D bez przednich głośników Presence
Deep Colour/x.v. Colour - TAK
Obsługa radia internetowego - TAK
Funkcja tunera sieciowego- TAK
Certyfikacja DLNA- TAK
Obsługa wielu stref - TAK
Dane dodatkowe:
Waga w kg- 10,5 kg
Wymiar w mm (Sz x W x G) - 435 x 161 x 363 mm
Masz jakieś pytania, chcesz wiedzieć więcej? Zapraszamy do kontaktu z naszym działem handlowym mailem: [zasłonięte]@tlen.pl lub telefonicznie 126[zasłonięte]015 kom 791[zasłonięte]315 kom 509[zasłonięte]477
Na każdy towar wystawiamy paragon lub fakturę VAT.
Towar jest nowy, w oryginalnym opakowaniu. Pochodzi od Polskiego oficjalnego dystrybutora
- przed złożeniem zamówienia prosimy o telefoniczne sprawdzenie dostępności produktu
F.H. RYNEX AUDIOTRENDT
Al. Pokoju 82 Kraków 31-564
NIP: 679[zasłonięte]0984
Numer konta: 84 1240 [zasłonięte] 4[zasłonięte]6051100 [zasłonięte] 546856 PEKAO SA
Odbiór osobisty 0zł
Wysyłka po wpłacie na konto 0zł
audiotrendt
al.Pokoju 82 KRAKÓW 31-564
tel 12 [zasłonięte]1015 ( od poniedziałku do piątku między 11.00 – 18.00, sobota 10.00-14.00 )
fax 12 [zasłonięte]1015
kom 791 [zasłonięte] 315
kom 509 [zasłonięte] 477
Mimo dołożenia wszelkich starań nie gwarantujemy, że publikowane dane techniczne i zdjęcia nie zawierają uchybień lub błędów, które nie mogą jednak być podstawą do roszczeń.
|