Yamaha Royal Star Tourdelux XVZ 1300 Cruiser do turystyki, duży motocykl świetny na dalekie trasy i do jazdy po mieście. Mocny silnik V4, zasilany gaźnikami. 4 cylindry w układzie V powodują, że w czasie jazdy nie czuć wibracji, a silnik jest trwały. To model "królewski", rzadko spotykany. Jeżdżę nim od 4 lat i w czasie 30 tys. przejechanych kilometrów nigdy mnie nie zawiódł. Jedynie na początku, po transporcie z USA miał problem z brudnymi gaźnikami ale to już przeszłość, to chyba typowy problem. Banalnie prosty montaż szyby i tylnego oparcia wraz z bagażnikiem, osłony nóg bardzo dobrze sprawdzają się w deszczu. W ciągu wspólnych lat doposażyłem go w oryginalne części. Wyposażenie: średnia szyba (wysoka szyba w komplecie) – oryginalne z USA, światło bixenonowe z wyłącznikiem, ogrzewane manetki, gniazdo zapalniczki, narzędziówka, okucia na przednim błotniku, osłona chłodnicy, skórzany rękaw na baku, CB, relingi tylnych kufrów (USA), bagażnik (USA), płócienne wkłady do kufrów (USA), tylny kufer skórzany, zamykany na klucz (AFION), uchwyt GPS, zegarek, termometr, relingi górne na kufry – do montażu, blokada koła, podnośnik centralny (Home made).
Motocykl ma sześć lat, przejechał 30 tys. kilometrów, ma ślady użytkowania, zjeździliśmy nim z żoną całą Polskę, Słowację, Czechy, Litwę i ostatnio Północne Włochy. Nie mam zamiaru go picować, ani polerować przed sprzedażą. Stan bardzo dobry – moto w ciągłym użytkowaniu. Brak jakichkolwiek wycieków i wad ukrytych, a to najważniejsze. Motocykl jest serwisowany w ASO – pełna dokumentacja, gumy wymienione rok temu – przód i dwa lata temu – tył. Ostatni przegląd we wrześniu 2011. Motocykl prowadzi się bardzo stabilnie, przy swojej wadze może korygować błędy kierowcy, kilka razy uratowało mi to skórę. Jest bardzo wygodny dla kierowcy i pasażera, co ma bardzo duże znaczenie na dalekich trasach. Jeśli nie jechałem akurat z żoną, często woziłem inne pasażerki kolegów, które nie mogły już „wysiedzieć” na swoich motocyklach. ŻAL SPRZEDAWĆ…
Cena do negocjacji...
Tel: 668[zasłonięte]484
|