TYM RAZEM MAM DO ZAOFEROWANIA PRAWDZIWE CUDO!!!
Road Star z 1999 roku, w którym po profesjonalnej przebudowie w USA w oryginale uchował się tylko zbiornik i rama. Motocykl jest pomalowany w kameleonie, więc określenie jego koloru jest trudne (lepiej wygląda w realu, zdjęcia nie oddają wszystkiego).
Ma zmienione błotniki, a dodatkowo tylna lampa i kierunkowskazy są wbudowane w tylni błotnik.
Pełne koła 18``. Posiada szerokie półki i wysunięty przód. Wszystkie przewody hamulcowe są w stalowym oplocie jak zresztą linki.
Przewody elektryczne są schowane w kierownicy firmy Baron Bomber Bars.
Wysunięte podnóżki i wiele innych przeróbek wizualnych.
Ale warto napisać parę słów o silniku.
Zacznę od gaźnika firmy WEBER Side o 45 mm gardzielach zamontowany z boku motocykla razem z filtrem K&N.
Moduł zapłonowy DYNA 3000 firmy Denatek z możliwością regulacji mapy zapłonowej.
Wymienione przewody wysokiego napięcia oraz cewki zapłonowe.
Polerowana głowica, zmienione zawory na te z większą średnicą grzybka 12-5-1, twarde sprężyny szybkiego zamykania, wałki rozrządu na ostrzejsze z innym profilem krzywek Cam Kit, oraz popychacze.
Silnik ma zmienioną pojemność na 1886 cm3, podwójnie chromowane tłoki i pierścienie Bore KIt.
Zmianie również uległo całe sprzęgło na twardsze (sportowe), a nie tylko sprężyny.
Takie innowacje wymusiły zmiany w układzie smarowania. Została tu zamontowana wydajniejsza pompa oleju z najwyższej półki Yamahy. Nie zabrakło również wskaźnika ciśnienia.
Wydechy, które zamontowano pochodzą z firmy BUB.
O wszystkich zmianach nie chce mi się pisać. Jest jedyny w swoim rodzaju.
Na pewno niepowtarzalny i wyróżnia się z tłumu!
Motocykl był badany na hamowni i wynik badania był pocieszający.
W obecnej chwili motocykl generuje 115 koników, prędkość max 228,8 km/h oraz 150 Nm.
Przyspieszenie do 100km/h spadło dużo poniżej 5 s.
Warto wspomnieć, co nieco o apetycie tej bestii.
Po przejechaniu 100 km dynamicznej jazdy spalił zaledwie 5,3 l.
UWAGA!!!
Kupujesz od motocyklisty, a nie od handlarza.
Jestem pierwszym właścicielem w Polsce od 2008 roku
Motocykl w ciągłej eksploatacji.
Olej i tylna opona po wymianie (przejechał około1200km)
KONTAKT +48 [zasłonięte]458337