Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Yamaha Road Star/Wild Star CUSTOM!

28-06-2012, 5:27
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 21 700 zł     
Użytkownik Aygor1
numer aukcji: 2413646326
Miejscowość PRZEMYŚL
Wyświetleń: 524   
Koniec: 25-06-2012 13:34:49

Dodatkowe informacje:
Stan: Używany
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

TYM RAZEM MAM DO ZAOFEROWANIA PRAWDZIWE CUDO!!!

Road Star z 1999 roku, w którym po profesjonalnej przebudowie w USA w oryginale uchował się tylko zbiornik i rama. Motocykl jest pomalowany w kameleonie, więc określenie jego koloru jest trudne (lepiej wygląda w realu, zdjęcia nie oddają wszystkiego).

Ma zmienione błotniki, a dodatkowo tylna lampa i kierunkowskazy są wbudowane w tylni błotnik.

Pełne koła 18``. Posiada szerokie półki i wysunięty przód. Wszystkie przewody hamulcowe są w stalowym oplocie jak zresztą linki.

 Przewody elektryczne są schowane w kierownicy firmy Baron Bomber Bars.

Wysunięte podnóżki i wiele innych przeróbek wizualnych.

Ale warto napisać parę słów o silniku.

Zacznę od gaźnika firmy WEBER Side o 45 mm gardzielach zamontowany z boku motocykla razem z filtrem K&N.

Moduł zapłonowy DYNA 3000 firmy Denatek z możliwością regulacji mapy zapłonowej.

Wymienione przewody wysokiego napięcia oraz cewki zapłonowe.

Polerowana głowica, zmienione zawory na te z większą średnicą grzybka 12-5-1, twarde sprężyny szybkiego zamykania, wałki rozrządu na ostrzejsze z innym profilem krzywek Cam Kit, oraz popychacze.

Silnik ma zmienioną pojemność na 1886 cm3, podwójnie chromowane tłoki i pierścienie Bore KIt.

Zmianie również uległo całe sprzęgło na twardsze (sportowe), a nie tylko sprężyny.

Takie innowacje wymusiły zmiany w układzie smarowania. Została tu zamontowana wydajniejsza pompa oleju z najwyższej półki Yamahy. Nie zabrakło również wskaźnika ciśnienia.

Wydechy, które zamontowano pochodzą z firmy BUB.

O wszystkich zmianach nie chce mi się pisać. Jest jedyny w swoim rodzaju.

Na pewno niepowtarzalny i wyróżnia się z tłumu!

Motocykl był badany na hamowni i wynik badania był pocieszający.

W obecnej chwili motocykl generuje 115 koników, prędkość max 228,8 km/h oraz 150 Nm.

Przyspieszenie do 100km/h spadło dużo poniżej 5 s.

Warto wspomnieć, co nieco o apetycie tej bestii.

Po przejechaniu 100 km dynamicznej jazdy spalił zaledwie 5,3 l.

UWAGA!!!

Kupujesz od motocyklisty, a nie od handlarza.

Jestem pierwszym właścicielem w Polsce od 2008 roku

Motocykl w ciągłej eksploatacji.

Olej i tylna opona po wymianie (przejechał około1200km)

KONTAKT +48 [zasłonięte]458337