Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

YAMAHA R6 STUNT ŚLICZNA I SŁODKA (HB 636 F4i GSXR)

01-11-2014, 9:39
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 8 900 zł     
Użytkownik fest-ciuch
numer aukcji: 4712128512
Miejscowość DĄBROWA BIAŁOSTOCKA
Wyświetleń: 948   
Koniec: 01-11-2014 09:44:19

Dodatkowe informacje:
Rok produkcji: 2003
Przebieg (km): 27000
Pojemność silnika: 501 - 750ccm
Stan: Używany
Uszkodzony: Nie
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Witam, do sprzedania posiadam motocykl przerobiony do stuntu, jest to yamaha r6 2003r. Moto jest profesjonalnie przerobine, wszystkie modyfikacje były przeprowadzane z głową i przez osobę, która się na tym zna. Wszystko było robione w trosce o to, aby się tym motorem jak najlepiej jeździło. W stuncie motocykl jeździł 2 sezony, chociaż bardzo niepełne z powodu moich kontuzji, z tego też powodu motocykl sprzedaje. Stan zdrowia nie pozwala mi na dalsze treningi. Co do samego moto, z grubsza wymienię co było zrobione, chociaż osoby w temacie większość wypatrzą ze zdjęć:

 

-tej zimy, motocykl rozebrany w drobny mak, pomalowany i poskładany na nowo, oczywiście podczas remontu, sprawdzany był stan silnika, zawory itd, wszystkie łożyska które byłby do wymiany, poleciały nowe, m.in główki ramy. Krótko mówiąc, wszystko co było nie tak, zostało naprawione/wymienione, nie trzeba się dużo domyślać, że parę zł to pochłonęło. (z całego zimowego remontu mam porobione zdjęcia, mam też zdjęcia ramy jak była przygotowywana do malowania itd itd)

-HB na dużej tarczy DIXER PARTS na 3 zaciskach, nowe klocki EBC na HB i FB, nawet nie jeźdzone ( brakuje tylko przewodu do hamulca nożnego, aby to wszystko pięknie działało)

-Pompa HB Brembo duke 15mm (Jeśli ktoś nie miał styczności, to w mojej ocenie jest przekozacka, kilka różnych pomp przerzuciłem i lepszej nie miałem)

-Klamka sprzęgła RSC

-wklepany zbiornik, ramka na chłodnice, przeniesiona stacyjka, ręczny włącznik wentylatora, dziura w siedzeniu z blachą pod nogę i kilka innych tego typu drobnych rzeczy

-stelaż tył stalowy BSA z roundbarem

-stalowe tylne sety również BSA

-aluminiowe clipy z pełnymi aluminiowymi rurkami, mega lekkie, mocne i wygodne

-oczywiście klatka na silnik -Krótki wydech LeoVince

-stalowy oplot na przewodach hamulcowych Goodridge wszędzie!

-kolektory wydechowe owinięte termo bandażem

-mięsiąc temu wymieniony olej Motul 5100, zrobione na nim ze 3 treningi, na początku sezonu płukany był układ chłodniczy i w 100% zalany Prestonem, to samo z wszystkimi układami hamulcowymi, wszędzie nowy płyn.

-Nowa zębatka SunStar przód, tył 60z w bdb stanie, łańcuch DID ZLV 532 !

-Do moto dorzucam karton różnych częsci, takich jak 2 pompa paliwowa, cewkofajki, drugi wydech od młodszej R6, kilka opon tył i mase mase innych rzeczy, które mogą się przydać, przy użytkowaniu moto.

 

Zapraszam do oględzin i jazdy próbnej, moto świetnie się prowadzi, jego stan ogólny oceniam na 5/6. Wiadomo, że ktoś, kto nie miał styczności z motocyklami stunt znajdzie kilka rys nad którymi będzie płakał, ale takim Panom z góry dziękuje, jeśli ktoś widział jak wygląda większość moto użytkowanych w tym sporcie, to moje zdecydowanie jest w tej grupie, ładnych i zadbanych. Nie był to mój pierwszy taki moto więc nie dostawał batów i nie trzaskał się o asfalt co trening no i przede wszystkim ma zrobione wszystko tak, żeby jeździło się nim wygodnie i nie ograniczał użytkownika. Jeśli ktoś ma obawy jak r6 sprawuje się w stuncie to podpowiem, że jest bardzo lekka, zwinna, cyrkle kręci dosłownie sama, bardzo fajnie wyważona, dużo mocniejsza niż np f4i, zachęca do agresywnej jazdy, jest mniejsza niż honda, wielkościowo bardzo podobna do kawy 636. Aktualnie na R6 jeździ naszA gwiazda $13, to chyba o czymś świadczy ;)

 

Trochę się rozpisałem, ale na pewno i tak w opisie nie ma wszystkiego. W razie zainteresowania, wątpliwości, proszę dzwonić pod nr tel, jeśli nie odbieram proszę o sms, oddzwonię. Maila bardzo rzadko sprawdzam, także ta forma komunikacji jest mi nie na rękę. Cena jest do rozsądnej negocjacji, ponadto poprzez odjęcie części, takich jak RSC, pompa Hb, tarcza z mocowaniem HB możemy cenę zbijać w dół. Zapłaciłem za nią sporo, nigdy nie oszczędzałem na częściach, robiona była w 100% dla siebie, miałem zamiar potrzymać ją trochę dłużej, ale niestety. Więcej zdjęć na maila!

 

http://e-fotek.pl/images/301[zasłonięte]342782[zasłonięte]44206.jpg

http://e-fotek.pl/images/417[zasłonięte]170043[zasłonięte]35229.jpg

http://e-fotek.pl/images/081[zasłonięte]242168[zasłonięte]93923.jpg

http://e-fotek.pl/images/442[zasłonięte]446696[zasłonięte]91414.jpg

Film:
http://www.youtube.com/watch?v=adKz0iwcJhY

Nr kontaktowy 517 [zasłonięte] 121