YAMAHA R1 RN19 2008
Motocykl 100000% bezwypadkowy! Jestem drugim właścicielem od nowości. R1 zakupiłem dwa lata temu od pierwszego właściciela z udokumentowanym przebiegiem 6 tys. km. Pochodzi z salonu YAMAHA w Warszawie. Wszystkie książki serwisowe, karta gwarancyjna, faktury i katalogi przekazuję nowemu nabywcy. Posiadam pełen komplet kluczyków (2 czarne i czerwony-matka). Na dzień dzisiejszy przebieg to 17 tys. km. Nie będę się tutaj rozpisywał na temat co ten motocykl potrafi. Osoba szukająca R1, na pewno zdaje sobie sprawę – miejmy nadzieję - że 190 KM przy tak małej masie potrafi wystrzelić spod tyłka w ułamku sekundy a trzycyfrowe prędkości z dwójką z przodu to tylko 7 sekund.
Wizualnie motocykl nie posiada żadnych uszkodzeń. Ogólnie wygląda jak nówka. Ani ja, ani poprzedni właściciel nie mieliśmy na nim żadnej niemiłej przygody. Owiewki nigdy nie były uszkodzone i naprawiane. Naklejki oryginalne. Dodatkowo naklejone naklejki (alpinestars, puig) niczego nie ukrywają – śmiało można zerwać. Jest bardzo zadbany i dofinansowany. Felgi zostały pomalowane na złoty kolor bo tak mi się podobało. Tak samo dolny pług jest w kolorze czarnym z połyskiem a nie czarnym matowym jak w serii. Lakierowanie pługu na połysk zostało przeprowadzone tylko ze względu na moje upodobania. Mechanicznie sprzęt bez wkładu finansowego. Praca silnika kulturalna. Nie ma wycieków i dziwnych odgłosów. Zarówno silnik jak i skrzynia – igła. Olej wymieniany co 6 tys. km – AGIP 10W60, pełny syntetyk z najwyższej półki – nie jakiś kujawski z pierwszego tłoczenia. Nowy płyn MOTUL w układzie chłodzenia. W maju 2013 założony nowy akumulator. Zawieszenie bez wycieków. Lagi zostały wypuszczone 7 mm nad półki – własna konfiguracja. Napęd jest w bardzo dobrym stanie, na naciągu więcej jak połowa do dyspozycji (napęd oryginalny!). Nigdy nie oszczędzałem pieniędzy jeżeli chodzi o motocykl. Zawsze wszystko wymieniane na czas. Części tylko z najwyższej półki. Jestem tego zdania, że od tego jak traktujemy motocykl zależy jak motocykl potraktuje nas w ekstremalnej sytuacji. Tutaj chodzi o nasze bezpieczeństwo. Sprzęt traktowany NORMALNIE! Mówię normalnie bo to nie jest sprzęt do wolnej jazdy. Używany zgodnie z przeznaczeniem tak jak na motocykl sportowy przystało. Raz względnie wolniej – wielokrotnie jako środek transportu, raz ze skurczem prawego nadgarstka, tak jak należy. Regularne wymiany na podzespołach z najwyższej półki odwdzięczają się całkowitą bezawaryjnością motocykla. Jedyna inwestycja jaka czeka kupującego to tylna opona.
Od samego Exupa w motocyklu buczy YOSHIMURA z oryginalnymi dekatalizatorami. Dźwięku nie będę opisywał – to trzeba usłyszeć. Układ wydechowy był kupiony nowy, dodaję DB kilery. Koszt takiego wydechu to kilka tysięcy złotych. Dodatkowo seryjny amortyzator skrętu został zastąpiony NOWYM amortyzatorem z najwyższej półki OHLINSa z 24 stopniową regulacją - ogromny plus dla prowadzenia i bezpieczeństwa.
Jestem jedynym użytkownikiem i właścicielem motocykla. Posiadam wszelką dokumentację. Motocykl zarejestrowany w Polsce, ubezpieczony, z ważnymi badaniami technicznymi. Sprzedaję bo na sezon planuję zakup RN22.
DODATKOWO: - akcesoryjne, diodowe kierunkowskazy - krótkie akcesoryjne mocowanie tablicy - anodowane śrubki owiewek (czerwone i złote) - akcesoryjne ciężarki (czerwone) - czerwone nakrętki na wentyle - xenon 12000k - rolki wahacza - czarna szyba PUIG - tankpad - postojówki białe LED - paski na kołach – czerwone, odblaskowe - 2x crashpad WOMET- TECH
Motocykl do obejrzenia w miejscowości Rajbrot, 20 km od Bochni - woj. małopolskie po uprzednim kontakcie telefonicznym.
KONTAKT: kom. 721 [zasłonięte] 649 e-mail: [zasłonięte] @gmail.com
Motocykl chcę sprzedać a nie pozbyć się go, więc proszę tylko o sensowne oferty! Wystawiam na jakiś czas, jeśli się nie sprzeda, najbliższy sezon spędzi ze mną. Odpowiem na wszelkie pytania.