Yamaha R1 Motocykl bardzo doinwestowany (części około 20tyś zł!!!) , wszystko działa idealnie!!!
W motocyklu praktycznie wszystko zostało wymienione na lepsze akcesoryjne/tuningowe części.
UWAGA!!!
To nie jest motocykl z toru!!!
Od 6 lat kiedy go mam motocykl nie jeździł na kole ani nie brał udziału w żadnych stunt ewolucjach.
Mam go do jazdy po winklach (zakrętach) stąd też ma extra zawieszenie!!! ( np. śmigasz w winklu, obok na innym sprzęcie twój ziomek pojawiają się nierówności drogi...kolega musi odpuścić bo go wyrzuci a ty idziesz swoje!!! nic sie nie dzieje!!! Te zawieszenie robi robotę!!! )
Ta R1 nie wygląda jak seryjna i co najważniejsze nie jeździ jak seria!!! (zawieszenie, sprzęgło, przełożenia, hamulce to wszystko razem sprawia że ta maszyna objeżdża nawet nowsze seryjne ścigacze) Ja ważę 120kg moi koledzy około 80kg paru ma nowsze sprzęty i nie dają rady (wiadomo to też kwestia umiejętności hahahaha, mało skromne to było ale szczere hahahah)
Wracając do tematu tak już na Logiczne myślenie:
Mam motocykl 6lat pewnie bym już w pierwszym sezonie zauważył że coś z nim jest nie tak i od razu bym go sprzedał a nie trzymał go tyle lat i jeszcze tak doinw estowywał ...
Ps. Ostatnio był pewien Pan i mi taki tekst: "o nie ona jest oklejona folią a ja szukam takiej z seryjnymi ślicznymi owiewkami...ooooh...ahhhh..." No halooo!!! człowieku fabryka sama nie wypuszczała wersji oklejonej, poza tym owiewkami się nie jeździ!!! za chwile te motocykle będą miały po 10lat i to nie 10lat głaskania w garażu!!! więc zaczną się wymiany, naprawy itd... np. sam kosz sprzęgła to koszt około 2000zł. Umnie masz to już wszystko z głowy, porobione i wymienione... kupujesz...wsiadasz...jeździsz jeszcze bardzo długo, gwarantuje.
Poniżej co wymienione:
* Owiewki/Plastiki okleina karbonowa
* Lampy/Reflektory z świecącymi na biało ringami
* Lampa Tylnia Diodowa z kierunkowskazami
* Silnik (super stan igła!!! idealna kompresja mierzona w serwisie w wrześniu 2014. Serwis co 6tyś km)
* Rama (prosta bez wypadkowa, bez zarysowań, igła!!!)
* Tuningowe kompletne sprzęgło!!! (kosz sprzegła + sprężyny, tarcze itd. biegi chodzą idealnie!!!)
* Zawieszenie przednie (na zamówienie mocniejsze i twardsze sprężyny w idelanie prostych lagach, nowe zaworki, olej itd)
* Zawieszenie tylne (amortyzator renomowanej tuningowej firmy wilbers!!! z pokrętłem zamontowanym na lewym Secie/podnóżku co daje możliwość konfiguracji zawieszenia podczas jazdy!!!)
* Amortyzator skrętu (16 stopniowy tuningowy możliwość regulacji podczas jazdy, ukryty miedzy główką ramy a zegarami)
* Napęd (łańcuch DID złoty najmocniejszy + zembatki)
* Tuningowe : Manetki HARIS, klamki, sety/podnóżki, 4 crashpady,
* Tłumiki tytanowe (Titanium)
* Na zamówienie : czerwone śruby dekli silnika, śruba główki ramy oraz korek wlewu oleju
* Zegary ( zmieniono kolor podświetlenia na czerwony aby pasował pod kolorystykę motocykla)
* Wyświetlacz biegów ( kolor wyświetlacza czerwony )
* Przewody Hamulcowe (firmy HEL, czerwone w stalowym oplocie)
* Zaciski Hamulcowe ( Lakierowane na czerwono pod kolorystykę motocykla )
* Klocki Hamulcowe ( torowe mega hamowanie )
* Filtr powietrza ( BMC sportowy, do czyszczenia - wielokrotnego użytku )
* Filtr oleju ( K&N )
* Olej ( MOTUL 300V !!! najlepszy )
* Opony Pirelli
mogłem zapomnieć jeszcze o paru rzeczach bo dużo tego...
Koszt wszystkich wymienionych część to około 20tyś zł a wiec sam motocykl można powiedzieć że dodaje gratis ;)
Lokalizacja: Katowice (śląsk)
Zadzwoń 504[zasłonięte] 254