Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

YAMAHA MT 03 NOWY SPOSÓB ZAKUPU 325 ZŁ MIESIĘCZNIE

28-10-2014, 12:30
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 26 500 zł     
Użytkownik moto-kom
numer aukcji: 4699317262
Miejscowość Płock
Wyświetleń: 253   
Koniec: 28-10-2014 12:34:56

Dodatkowe informacje:
Rok produkcji: 2013
Przebieg (km): 0
Pojemność silnika: 501 - 750ccm
Stan: Nowy
Uszkodzony: Nie
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Facebook

Przedmiotem tej aukcji jest niezwykły, niezastąpiony oraz jedyny w swoim rodzaju motocykl Yamaha MT-03 .

Tylko dla tej sztuki OFERTA SPECJALNA :

 

WYSTARCZY WPŁACIĆ 6500 PLN BRUTTO

 

I CIESZYĆ SIĘ NOWYM MOTOCYKLEM Z 325 ZŁ MIESIĘCZNIE

 

OFERTA NA 48 MIESIĘCY

 

3 lata gwarancji według zasad opisanych w Instrukcji Gwarancji.

Bezpłatne przeglądy okresowe, przez cały okres gwarancji – dotyczy części eksploatacyjnych, środków smarnych i robocizny.

Dodatkowe wyposażenie w postaci kufra centralnego (płyta montażowa i bagażnik w komplecie) i owiewki.

 

Zachęcamy Państwa do zapoznania się z oferowanym produktem i wszystkimi jego parametrami oraz do obejrzenia galerii znajdującej się na dole aukcji. W razie pytam proszę kontaktować się z nami telefonicznie lub mailowo. Zapraszamy również do odwiedzenia naszego salonu.

LOKALIZACJA

ul. św. Huberta 8a Cekanowo

09-472 Słupno k. Płocka

GPS N52.30.933 E19.49.361


Godziny otwarcia:

Pn-Pt: 09.00-17.00

Sb: 10.00-14.00

KONTAKT

Strona:

www.motokom.pl

E-mail:

[zasłonięte]@yamaha-dealer.pl


(24)[zasłonięte]262 63

kom : 882 [zasłonięte] 173

 

OPIS

 

 

 

Yamaha MT-03 urzeka wyglądem od pierwszego spojrzenia. Styliści i inżynierowie z Kraju Kwitnącej Wiśni postarali się, aby ten miejski motocykl prezentował się zadziornie i ciekawie. Wzrok przykuwa nietypowa konstrukcja tylnego zawieszenia. Bardzo wyeksponowany, aluminiowy wahacz i przymocowany do niego amortyzator Sachsa robią wrażenie. Idąc wyżej, pod tylnym siedzeniem umieszczono dwa duże tłumiki, które doskonale podkreślają charakter motocykla. Z przodu świetnie prezentuje się natomiast lampa umocowana w nietypowej, lekkiej ramie. Dodajmy do tego dość wysoki i duży zbiornik paliwa, owiewki zredukowane do absolutnego minimum i otrzymujemy motocykl, który doskonale będzie prezentował się na ulicach miasta. ...korki, winkle, skadanie się w zakrętach, dynamiczne starty z pole position czy od czasu do czasu jazda na jednym kole to to, co ten singiel lubi najbardziej..


DANE TECHNICZNE

Silnik


Typ silnika: Chłodzony cieczą, 4-suw, 4-zawory, SOHC
Pojemność skokowa: 660 cc
Średnica x skok tłoka: 100 x 84.0 mm
Stopień sprężania: 10.0:1
Moc maksymalna: 35.3 kW (48 KM) @ 6,250 rpm
Maksymalny moment obrotowy: 56.2 Nm (5.73 kg-m) @ 5,500 rpm
Smarowanie: Sucha miska olejowa
Gaźnik: Wtrysk paliwa
Sprzęgło: Mokre wielotarczowe
Układ zapłonowy: TCI
Starter: Elektryczny
Układ przeniesienia napędu: 5-biegów
Przeniesienie napędu: Łańcuch
Pojemność zbiornika paliwa: 15 L
Pojemność zbiornika oleju: 3.4 L
GALERIA
OPIS c.d.

Jednostka napędowa to sprawdzony w innych motocyklach Yamahy (XT660) silnik jednocylindrowy o pojemności 660 ccm. Jednocylindrowca zasila wtrysk paliwa. Serce MT-03 generuje 48 KM przy 6250 obr./min oraz moment obrotowy w wysokości 56,2 Nm przy 5500 obr./min. Te parametry pozwalają już na konkretną zabawę w mieście. Do kompletu inżynierowie zamontowali suchą miskę olejową i pięciostopniową skrzynię biegów z mokrym, wielotarczowym sprzęgłem.

 

 

Zawieszenie zostało zestrojone tak, by dawać sobie radę na naszych drogach, a przy tym zapewniać doskonałą zwrotność motocykla, co bardzo przydaje się podczas manewrów w korkach. MT-03 prowadzi się pewnie i każdy zakręt kierowca wita z uśmiechem na twarzy. Brakuje trochę regulacji przedniego widelca, jednak należy podkreślić, że fabryczne zestrojenie bardzo dobrze daje sobie radę. Z tyłu mamy już wspomniany aluminiowy wahacz z w pełni regulowanym centralnym amortyzatorem Sachsa.

 

 

Jeżeli chodzi o hamulce, to na tylnym kole pracuje produkt Brembo, zapewniający doskonałą dozowalność. Trochę szkoda, że przedni hebel nie nosi logo „B”. Z przodu znajdziemy dwie tarcze o średnicy 298 mm z dwutłoczkowymi zaciskami. Radzą sobie one bardzo dobrze z wyhamowaniem jednocylindrowca i nie można na nie narzekać.
DANE TECHNICZNE c.d.

Podwozie

 

Podwozie: Stalowa
Zawieszenie przód: Widelec
Skok zawieszenia przód: 130 mm
Zawieszenie tył: Wahacz
Skok zawieszenia tył: 120 mm
Hamulec przód: Podwójne tarcze, Ø 298 mm
Hamulec tył: Pojedyncza tarcza, Ø 245 mm
Opona przód: 120/70-17
Opona tył: 160/60-17

Wymiary

 

Długość (mm): 2,070 mm
Szerokość (mm): 860 mm
Wysokość (mm): 1,115 mm
Wysokość siedzenia (mm): 805 mm
Rozstaw osi (mm): 1,420 mm
Min prześwit (mm): 200 mm
Masa pojazdu w stanie suchym (kg): 174.5 kg
POZOSTAŁA GALERIA
DODATKOWA OFERTA DLA CIEBIE!

 


ZAPRASZAMY PAŃSTWA NA JAZDĘ TESTOWĄ! PROSIMY O KONTAKT TELEFONICZNY POD NUMEREM: (24)[zasłonięte]262 63 LUB 882 [zasłonięte] 173.