Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Yamaha MAJESTY 400 YP400 cudeńko!!! BCM

28-06-2012, 2:24
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 11 000 zł     
Użytkownik 01michal
numer aukcji: 2414920454
Miejscowość gdańsk
Wyświetleń: 2652   
Koniec: 26-06-2012 00:27:01
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Witam serdecznie,

 

na sprzedaż moja ukochana Majka, motocykl z 2008 roku, stan techniczny jak i wizualny IDEALNY i to piszę ze śmiertelną powagą.

 

Dbałem o nią najlepiej jak tylko można, zawsze robiąc wymiany na czas używając tylko najwyższej jakości produktów, zawsze po dłuższej trasie myta, suszona i oliwione były wszystkie drobiazgi typu klamki hamulców, tuleje wahacza oraz inna kosmetyka typu czyszczenie filtrów powietrza. Wszystko wg zaleceń książki obsługi. Ja lubię takie drobne prace a maszyna za to odwdzięczała się przyjemną i bezawaryjną jazdą.

 

Co do napraw to jedyną nieeksploatacyjną wymianą była wymiana łożyska przedniego koła które zaczęło świszczeć przy większych prędkościach, nie miało natomiast luzów czy oporów... Taka pierdółka.

 

Około 1500 km temu wymienione zostały:

-pasek napędowy, rolki wariatora (po 20 tys km jak nakazuje książka serwisowa, 20000km spokoju),

-tylna opona (druga w historii skutera, na poprzedniej wyjechałz fabryki także kolejne 20000 km luzu:), przednia nie jest jeszcze zużyta a na niej widnieje data produkcji skutera, służy od nowości

-rzeczone łożysko,

-olej silnika (motul 300v)

-olej przekładni (motul przekładniowy 10w40)

-filtr oleju (wymieniany zawsze przy wymianie oleju czyli co 5000km , choć producent zaleca co 20 tys km, poprostu kiedyś źle doczytałem;)

-filtry powietrza (wszystkie trzy)

a w zeszłym sezonie klocki hamulcowe.

 

Wszystko marki Yamaha lub tam gdzie yamaha montuje podzespoły zewnętrznych producentów to lepsze niż oryginalnie.

Olej którym jest zalany silnik jest dedykowany do silników motocyklowych o niskim przebiegu, natomiast wszyscy mechanicy zgodnie twierdzą że skoro oleju nie ubywa to należy nadal nadal lać ten z górnej półki o ponoć sportowej charekterystyce.

 

Skuter jest wybitnie wygodny i przyjemny w prowadzeniu. Użytkowany rekreacyjnie na dłuższych trasach, czasem też w mieście. W trasie wyyyyygoda... Nie wieje bo szyba wysoka, siedzi się miękko i prosto, na pośladkach nie na jajkach. Siedzenie wygodne jak tron, tylne też bardzo szerokie i wygodne (ponoć;). Przy autostradowych prędkościach się nie męczy, tak maszyna jak i kierownik, a w trasie wyprzedzanie to bajka. W mieście zgrabnie przemyka między autami, nisko umieszczony środek ciężkości robi swoje, natomiast dobrze jest mieś świadomość masy.. maleśtwo waży tyle co średnie czopery:D Z przodu oczywiście podwójna tarcza, także hamowanie najskuteczniejsze wśród maxiskuterów (porównanie mam do AN400). Tu przypomina mi się pewien test porównawczy, który pomógł mi w dokonaniu wyboru kiedy kupowałem Majkę:

http://www.burgmania.net/index.php?go=maj400

 

Skuter posiada oryginalny  kufer yamaha 44L i oryginalne opcjonalne oparcie dla pasażera. Dla przykładu w kufrze mieszczą się 2 pełne kaski i jeszcze masa drobiazgów. Do bagażnika pod siedzeniem i kufra można spokojnie załądować się na tygodniowy wyjazd. Biorąc ponad odzież itp jeszcze laptopa 17 cali, śpiwór, granitur i drugi kask:) Dla chętnych w cenie znajduje się też kask otwarty.

 

Sprzedaję ponieważ podejmuję drugą pracę i potrzebuję do niej auta oraz związanych z tym wyjazdów za granicę więc nie będę miał nawet czasu jedzić na 2 kołach. 

 

Cena wywoławcza 9000 zł. Kup teraz 11000 czyli zdecydowanie mniej niż katalogowa za ten rocznik, a do tego mniejszy niż na potrzeby statystyk katalogowych urzędu skarbowego przebieg, no i jaki stan... Planuję maszynę sprzedać a nie sprzedawać oraz uznałem że obie strony po dokonaniu transakcji muszą być zadowolone. Wkońcu ta maszyna ma służyć rekreacji i radości więc niech i moment zakupu się miło kojarzy:) 

 

Za ile wylicytujesz za tyle pójdzie, natomiast warunki są następujące:

 

-NIE licytu i nie klikaj kup teraz jeśli nie masz zamiaru dbać o maszynę po zakupie, ORAZ

-NIE licytuj jeśli masz zamiar użytkować ją w sposób nieodpowiedzialny, ORAZ

-NIE licytuj zanim nie zadzwonisz do mnie i nie zobaczysz maszyny oraz się na niej nie przejedziesz (będę usuwał oferty osób które się ze mną nie kontaktowały)

-JEDYNYM sposobem zakończenia aukcji przed czasem jest kliknięcie 'kup teraz' 

-nie ogłaszam się w żadnym innym medium 

 

Jeśli jednak spełniasz te restrykcyjne warunki to ja gwarantuję że jeśli nawet przyjedziesz z bardzo daleka to nie pożałujesz że poświęciłeś czas i pieniądze na przejazd. 

Mój numer to 517 [zasłonięte] 708, z wszelkimi pytaniami proszę dzwonić śmiało a jeśli nie odbieram to próbować do skutku, czasem w pracy nie mam możliwości odebrać.

 

Zapraszam do licytacji i pozdrawiam serdecznie.

Michał Rogaczewski 

 

zapomniałem dodać: przy wymianie paska wymieniane były też rolki wariatora, do skutera dorzucam kask, zapięcie na tarczę hamulcową oraz pokrowiec oxforda.

 

 

kolejny update: na chwilę obecną skuter ma 16500 mil (lądowych oczywiście) przebiegu, oraz informuję że z racji zainteresowania likwiduję opcję licytacji, zostaje tylko KUP TERAZ.