Motocykl sprowadzony z Anglii, zarejestrowany.
Właścicielem jestem od 20.08.2008 roku.
Motocykl posiada:
-oryginalny lakier
-wszystkie podzespoły sprawne
-regulowane przednie zawieszenie, światła awaryjne – wersja na 2000 rok
-wyregulowane i równo pracujące gaźniki
-akumulator roczny
-opona przednia roczna CONTINENTAL road attack
-opona tył BRIDGESTONE BATTLAX BT020, nie była wymieniana od zakupu motocykla, wystarczy na jeden lub dwa sezony
-zestaw napędowy wymieniony rok temu DID 530 sunstar (łańcuch +zębatka)
-szyba turystyczna ERMAX, +10cm, kupiona 2 lata temu, idealna-wartość nowej około 430zł
-pług pod silnik TCP AERODYNAMICS, założony 2 lata temu-wartość nowego około 1[zasłonięte]100-14zł
-stelaż z kierunkowskazami NONFANGO
-kufry boczne, demontowane, zamykane na kluczyk, używane jeden sezon, stan bardzo dobry. NONFANGO 42L 57,5 x 44 x 30 cm (każdy może pomieścić kask)-wartość nowych około 1450zł
-kpl. kluczyków
-profesjonalny alarm z homologacją sterowany pilotem-2 piloty w kpl.(sygnał dźwiękowy, odcięcie zapłonu, rozrusznika)-wartość nowego około 300zł
-wymieniony na ten sezon olej silnikowy (CASTROL POWER 1) z filtrem
-przegląd techniczny ważny do 29.06.2013
-ubezpieczenie OC ważne do 30.06.2013
Dodatkowo dokładam:
-poprzedni zestaw napędowy który awaryjnie można jeszcze wykorzystać
Motocykl przez zamocowane kufry boczne, pług i podwyższoną szybę prezentuje się doskonale a przy tym jest wygodny w użytkowaniu turystycznym. Stan bardzo dobry, nie wymaga wkładu finansowego. Przez trzy lata użytkowania, nie miałem problemów z motocyklem. Silnik pracuje ładnie i dobrze wchodzi na obroty. Nie ma żadnych śladów wycieków.
kontakt 697[zasłonięte]519