Motocykl sprowadzony z Anglii, zarejestrowany.
Właścicielem jestem od 20.08.2008 roku.
Motocykl posiada:
-oryginalny lakier
-wszystkie podzespoły sprawne
-regulowane przednie zawieszenie, światła awaryjne – wersja na 2000 rok
-wyregulowane i równo pracujące gaźniki
-akumulator roczny
-opona przednia roczna CONTINENTAL road attack
-zestaw napędowy wymieniony rok temu DID 530 sunstar (łańcuch +zębatka)
-szyba turystyczna ERMAX
-pług pod silnik TCP AERODYNAMICS
-stelaż z kierunkowskazami NONFANGO
-kufry boczne, demontowane, zamykane na kluczyk NONFANGO 42L 57,5 x 44 x 30 cm (każdy może pomieścić kask)
-profesjonalny alarm z homologacją sterowany pilotem (sygnał dźwiękowy, odcięcie zapłonu, rozrusznika)
-blokada na tarcze hamulcową XENA (trzpień zamykający 14mm)
-wymieniony na ten sezon olej silnikowy (CASTROL POWER 1) z filtrem
Dodatkowo dokładam:
-zestaw do synchronizacji gaźników
-poprzedni zestaw napędowy który awaryjnie można jeszcze wykorzystać
-nieużywany kask UVEX BOSS 2000 rozm.S srebrny (podwójna szyba, nieparująca - w jednym miejscu lekko zmatowiona)
Motocykl przez zamocowane kufry boczne, pług i podwyższoną szybę prezentuje się doskonale a przy tym jest wygodny w użytkowaniu turystycznym. Stan bardzo dobry, nie wymaga wkładu finansowego. Przez trzy lata użytkowania, nie miałem problemów z motocyklem. Silnik pracuje ładnie i dobrze wchodzi na obroty. Nie ma żadnych śladów wycieków.
kontakt 697[zasłonięte]519