Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

YAMAHA FZR1000 ZACISK HAMULCOWY LEWY PRZÓD

16-07-2015, 15:40
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 60 zł     
Użytkownik Dominik_Wencel
numer aukcji: 5364979066
Miejscowość Kijewo Królewskie
Wyświetleń: 5   

Dodatkowe informacje:
Stan: Używany
Producent części: Yamaha (oryginalne OEM)
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

e

projekt 1

ARDOX
Części do Twojego auta i motocykla
nowe i używane
Szeroki wybór
Niskie ceny
Pomoc i doradztwo

Telefon: 722 [zasłonięte] 348
pn. - nd. 9:00-20:00
email: [zasłonięte]@interia.pl
odpowiedź w czasie 24 godzin
Wpłata na konto bankowe:
PKO BP
16 1020 [zasłonięte] 5[zasłonięte]0400002 [zasłonięte] 015036
Szczegółowy cennik dostaw umieszczono w opcjach Allegro na górze tej aukcji.

Dostępne formy dostawy:
- Przesyłka zwykła i pobraniowa z gwarantowanym terminem dostawy 48 godzin
- Przesyłka kurierska zwykła i pobraniowa z gwarantowanym terminem dostawy 24 godziny

Wszystkie nasze przesyłki są ubezpieczone.

YAMAHA FZR1000

 

 

 

 

 

Witam na aukcjach w sklepie ARDOX


Przedmiotem tej aukcji jest zacisk hamulcowy lewy przód do YAMAHA FZR1000 z 1991roku.

Zacisk SUMITOMO.

Cena dotyczy zacisku hamulcowego bez klocków hamulcowych.

 

 

Numer przedmiotu 5915.

Gwarancja rozruchowa 30 dni.

 

Kliknij tu, żeby zobaczyć więcej ofert w sklepie ARDOX z częściami do YAMAHA FZR1000


Do każdego zakupionego przedmiotu dołączamy paragon.

Rachunek wystawiamy na życzenie.
W razie pytań prosimy o kontakt.
Posiadamy więcej części do tego modelu.
Jeżeli nie mogą państwo w naszym sklepie znaleźć poszukiwanego przedmiotu koniecznie skontaktujcie się z nami, aby nie stracić szansy na udany zakup.

 

Wszystkie nasze ceny można negocjować.


ZAPRASZAMY NA NASZE POZOSTAŁE AUKCJE.

 

Zdjęcia przedstawiają oferowany przedmiot.

 

 

 

 

Historia modelu

1987 - debiut na rynku

1988 - zmiany w tylnym zawieszeniu i nowe kolory

1989 - zmiana kąta pochylenia silnika na 35%, zmienione wałki rozrządu, zawory i komory spalania, stopień sprężania podniesiony do 12.0:1, zwiększony o 0,5 mm prześwit, powiększone do 38mm gaziki, wprowadzenie EXUP, "odchudzona" i wzmocniona rama deltabox z poprawioną geometrią, powiększony z 41mm do 43mm widelec, poprawiony układ hamulcowy, poszerzone (o 1 cal) tylne obręcze, zmniejszona o 5 kg waga, rozstaw osi skrócony o około 1,5 cm, bardziej aerodynamiczne owiewki

1990 - Wykończenie końcówki układu wydechowego ze stali nierdzewnej, zmiany w zawieszeniu (widelec), czarny schemat malowania

1991 - Większy radiator, widelec teleskopowy "upside-down" o średnicy rur nośnych 41mm, zmiana geometrii ramy, wprowadzenie pojedynczego reflektora przedniego, zmniejszenie wagi o około 8 kg

1992 - Zmiany w schemacie malowania

1993 - Nowa kolorystyka

1994 - powrót do dwuczęściowego reflektora przedniego ("lisie oczy"), modyfikacje widelca przedniego i sprzęgła, nowe 6-ścio tłoczkowe zaciski, antykradzieżowe zabezpieczenie w układzie zapłonu

1995 - nowa kolorystyka

 

 

ARDOX. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Zobacz inne moje aukcje
© UltraPanel